Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (6628)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puutarhasta tuli mieleen, minun pitäisi omassa pihassa leikellä puiden oksia. Mutta oksasakset ovat tylsät. Miten sattuikaan.
Puiden ja pensaiden leikkaukseen on parempi aika syksyllä, jos on omenapuu tai viinimarjapensas; tällöin näkee selvemmin, mikä oksa on kuollut tai harvennuksen tarpeessa; samoin sen, onko puu liian tiheä, lehtevä. Kirsikkapuu leikataan loppukesällä. Muita puita voi tosiaan leikata keväällä. Saksien pitää ehdottomasti olla terävät, ettei tule tapaturmaa.
En ole ikinä poiminut lehtokotiloita pihasta, ei taida semmosia ollakaan. Meillä on paljon lintuja pihalla, ehkä ne syödään heti...
Puutarhatöistä TYLSIN on rikkaruohojen kitkeminen. Toki on kuorikatteita ja tiheitä perennapenkkejä, mutta silti rikkaruohoja tulee. Voikukkaa kutsutaan tavallisesti rikkaruohoksi, mutta itse asissa se on Suomen paras kukka ja mehiläisten herkkuateria, josta tulee maukas hunaja. Jättäisin voikukat pihalle, mutta mies leikkaa nuo hyötyihanuudet ruohonleikkuukoneella. Ohdakkeita olen kylvänyt perennapenkkihin, niistä tykkäävät monet itikat ja perhoset.
Kuinka sä jaksoit kirjoittaa noin pitkästi. Mä jaksa edes silmäillä yli 15 sanan viestejä.
Aamupäivällä satoi. Söin vähän voileipää ja kävin ruokalevolle. Kun heräsin, sade jatkui. Join pikakahvin, mutta silti ramasee. Haukotus. Taidan käydä taas nukkumaan.🥱
Koko päivän suunnittelin suihkuun menoa, mutta taas se jäi. Eilen oli sama juttu. Tukka on hirveän likainen, tympii. Ehkä huomenna menen suihkuun...
Pirkan ristisana ehkä pari sanaa edempänä, jos ovat oikein. Ei tiedä, onko sitä tylsä vai tyhmä, kun ei osaa...
Raglanlevennyksiä neuloin tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummon rakas läheinen, vanhempi ja viisaampi naapurin mummo, on selkeästi masentunut. Ja sekös minua harmittaa ja surettaa, ihan sydämestä asti. Kun on niin sydämellinen ja kiltti ihminen kyseessä, sellainen, joka on aina ollut auttamassa muita. Se villasukkien lahjoittaja. Jos jotenkin voisin, niin ottaisin hänen harteiltaan sen taakan pois. Mutta kun en voi. Voi voi. Ja huokaus päälle.
Hyvää yötä, mummokulta
Hyvää yötä sinullekin <3
Mulla on vähän tylsää niin teenkin liha-makaronilaatikon ajankuluksi ja sähkökin halvempaa kuin huomenna.
Iltasatu yläpuolella. Tai tietokirjan tylsin sivu.