Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (6553)
Vierailija kirjoitti:
Hiihtäessä kaatumisesta nyt kolme ja puoli viikkoa. Jalka on ortoosissa (tuollainen iso bionisen näköinen jalkatuki), eikä voi tehdä juuri mitään aerobista. Syön Aino karpalo-kinuskijäätelöä potutukseen. Kohta olen varmaan lihonnut muodottomaksi, kun olen koomakulutuksella.
Meillä reilu viikko leikkauksesta, potilas kotona, mutta ei pysty istumaan eikä liikkumaan avutta. Yritäpä ulostaa istumatta, tosi tylsää katsoa ja sen jälkeen mulla vasta tylsää onkin, jos se onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aattelin täyttää Pirkka-lehden ristikon. Kysyn apua täältä, jos en osaa. Joku on tylsyyksissänsä varmaan jo ratkaissut sen.
Joko sait valmiiksi?
En vielä, oli niin myöhä. Luin pitkään vihjeestä rikas tuttava, vaikka oli rikastuttava. Enkä tiedä vieläkään sitä.
Hauska vihje tuo rikas tuttava.
Haluatko jonkin lisävihjeen rikastuttavaan vai tahdotko miettiä rauhassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öitä.
Öitä
Tää oli tylsä.
Siis sopiva tänne. Hyvää Lankalauantaita.
Kaikki talot huojuu, soi radiossa.
Radio kiinni. Musiikkia ei tylsät kuuntele. Itse hyräillään virsikirja läpi. Hyvää lankalauantaitakaan ei toivoteta. Oot väärässä ketjussa.
Tai Sinä?
Liukuvärjätty harmaansävyinen lankani muuttuu kohta oranssihtavaan sävyyn. Joudun poistumaan ketjusta.
Tsau
Palaan, jos lanka palaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öitä.
Öitä
Tää oli tylsä.
Radio kiinni. Musiikkia ei tylsät kuuntele. Itse hyräillään virsikirja läpi. Hyvää lankalauantaitakaan ei toivoteta. Oot väärässä ketjussa.
Tai Sinä?
Minä kuuntelin eilen Rso:n konsertin, Berliozin Requiem. Oli hieno, isot kuorot ja 20 patarumpua.
Vierailija kirjoitti:
Kävin pihalla röökillä, vein samalla roskat. Kuuntelin lintuja ja sanoin heipat naapurille, joka oli menossa kesäpaikkaa laittamaan. Nyt kotona. Oon niin yksin ja allapäin, katson telkkua ja läppäriä samaan aikaan ja kadehdin onnellisia ihmisiä. Minäkin olin 16 vuotta onnellinen, sitten mies lähti nuoremman matkaan. Vei kaikki mun kaverit mukanaan. Näin se elämä potkii persiille, kerran ja kunnolla. Nyt en enää luota ihmisiin ja oon yksin. Niin yksin, etten enää osaa edes olla ihmisten seurassa. Kirjoittelen tänne typeriä ja vihaan itseäni.
Ei kannata kadehtia, ei kaikilla muillakaan asiat niin hyvin ole kuin luulet. Sinnitellään, älä vihaa itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öitä.
Öitä
Tää oli tylsä.
Tai Sinä?
Minä kuuntelin eilen Rso:n konsertin, Berliozin Requiem. Oli hieno, isot kuorot ja 20 patarumpua.
Kyllä triangeli riittää yksin tai tamburiini. Muu on yltiöpäistä paisuttelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiihtäessä kaatumisesta nyt kolme ja puoli viikkoa. Jalka on ortoosissa (tuollainen iso bionisen näköinen jalkatuki), eikä voi tehdä juuri mitään aerobista. Syön Aino karpalo-kinuskijäätelöä potutukseen. Kohta olen varmaan lihonnut muodottomaksi, kun olen koomakulutuksella.
Meillä reilu viikko leikkauksesta, potilas kotona, mutta ei pysty istumaan eikä liikkumaan avutta. Yritäpä ulostaa istumatta, tosi tylsää katsoa ja sen jälkeen mulla vasta tylsää onkin, jos se onnistuu.
Auts. Kuulostaa rankalta. Kiitos tästä, voin nyt ainakin iloita siitä, että saan sentään taivuttaa jalkaa 90 astetta. Tosin välillä on kuin kakkisi tiiliskiviä, koska olen yrittänyt kuitenkin olla enimmäkseen vähähiilarisella ruokavaliolla (Aino-jäätelö poisluettuna).
Vierailija kirjoitti:
Aattelin täyttää Pirkka-lehden ristikon. Kysyn apua täältä, jos en osaa. Joku on tylsyyksissänsä varmaan jo ratkaissut sen.
Minä tein sen viereisen sivun pisteestä pisteeseen tehtävän. Tylsyyden huippu, mutta tylsäthän tykkäävät tarkkailla eläimiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki keskustelut poistuu, tylsää.
Tyhmä poistaja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko sait valmiiksi?
En vielä, oli niin myöhä. Luin pitkään vihjeestä rikas tuttava, vaikka oli rikastuttava. Enkä tiedä vieläkään sitä.
Hauska vihje tuo rikas tuttava.
Haluatko jonkin lisävihjeen rikastuttavaan vai tahdotko miettiä rauhassa?
Mietin vielä. Mikäs tässä tylsällä miettiessä monta pyhäpäivää.
Jostain kuuluu viulunsoittoa. Osaispa soittaa itsekin. En osaa soittaa edes toista viulua. Suihkussa joskus hyräilen.
Kävin pihalla röökillä, vein samalla roskat. Kuuntelin lintuja ja sanoin heipat naapurille, joka oli menossa kesäpaikkaa laittamaan. Nyt kotona. Oon niin yksin ja allapäin, katson telkkua ja läppäriä samaan aikaan ja kadehdin onnellisia ihmisiä. Minäkin olin 16 vuotta onnellinen, sitten mies lähti nuoremman matkaan. Vei kaikki mun kaverit mukanaan. Näin se elämä potkii persiille, kerran ja kunnolla. Nyt en enää luota ihmisiin ja oon yksin. Niin yksin, etten enää osaa edes olla ihmisten seurassa. Kirjoittelen tänne typeriä ja vihaan itseäni.