Satisfyer, oma käsi vai joku muu lelu?
Kuka on löytänyt lelun tai välineen joka olisi omia käsiä parempi?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Minä! Hankin vuosi sitten Motor Bunny satula vibraattorin. Välillä tulee orgasmoitua niin että tajunta meinaa lähteä,meikä siltikään malta lopettaa. Tunnin mittaisen ratsastuksen jälkeen uni kyllä maittaa 🥰 Googlaa Motor Bunny testing ja valkkaa videot.
Laitatko tuon ensin sisälle ja sitten värisemään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä! Hankin vuosi sitten Motor Bunny satula vibraattorin. Välillä tulee orgasmoitua niin että tajunta meinaa lähteä,meikä siltikään malta lopettaa. Tunnin mittaisen ratsastuksen jälkeen uni kyllä maittaa 🥰 Googlaa Motor Bunny testing ja valkkaa videot.
Ensin valkkaan millaisen satulan haluan. Kaksi- vai yksi dildoisen vai vain klitorista kiihottavan. Sitten "istun" satulan päälle ja valitsen ohjelman ja vibrauksen voimakkuuden. Etummaiselle dildolle saa muitakin toimintoja kuin pelkän värinän (rotaatio tai heiluminen).
Lisäksi tuota voi hallita sovelluksella etänä, jos kotona on langaton verkko. Sovelluksella voi lähettää koodin, jolla joku muu voi hallita laitetta puhelimen apilla. Minulla on yksi ystävä, jolla on sama ja välillä vaihdetaan koodeja toustemme kanssa ja sitten otetaan facetime puhelu. Kisaillaan siitä, kumpi saa ensin vibrailtua toisen pois satulasta 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Ensin valkkaan millaisen satulan haluan. Kaksi- vai yksi dildoisen vai vain klitorista kiihottavan. Sitten "istun" satulan päälle ja valitsen ohjelman ja vibrauksen voimakkuuden. Etummaiselle dildolle saa muitakin toimintoja kuin pelkän värinän (rotaatio tai heiluminen).
Lisäksi tuota voi hallita sovelluksella etänä, jos kotona on langaton verkko. Sovelluksella voi lähettää koodin, jolla joku muu voi hallita laitetta puhelimen apilla. Minulla on yksi ystävä, jolla on sama ja välillä va
Ikäsi 🙂
Pieni taikavarpu. Saan sillä nopeasti monta putkeen. Harvoin silti käytön ja pahimpaan panetukseen ku siitä ei vain ole hyöty. Viiden min päästä taas panettaa. Toista se on kunnon panojen jälkeen mutta harvoin on tarjolla sopivaa menoa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen käsi on absolut parasta!
Parhaat pelit on tulle panojen jälkeen ku mies on jo saanut ja maataan siinä ja se alkoi vielä hieroskelee klitorista niin ei kauaa mee ku saa kunnolla. Yks mies teki sen neljä kertaa putkeen. Koitti miten käy. Kaikki oli isoja vahvoja ku taas itse jos aiheuttaa useamman orkun ne on toinen toistaan laimeampia.yks teki mulle kans orkun noin ja se sano olipa kiva saada noin helposti tehtyä orgasmi ku vaimolla ei tuu noin helposti noin. Ja vaimokin oli vieressä ku harrastettu kimppaa just siinä nelisin. Mukavia hetkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen käsi on absolut parasta!
Parhaat pelit on tulle panojen jälkeen ku mies on jo saanut ja maataan siinä ja se alkoi vielä hieroskelee klitorista niin ei kauaa mee ku saa kunnolla. Yks mies teki sen neljä kertaa putkeen. Koitti miten käy. Kaikki oli isoja vahvoja ku taas itse jos aiheuttaa useamman orkun ne on toinen toistaan laimeampia.yks teki mulle kans orkun noin ja se sano olipa kiva saada noin helposti tehtyä orgasmi ku vaimolla ei tuu noin helposti noin. Ja vaimokin oli vieressä ku harrastettu kimppaa just siinä nelisin. Mukavia hetkiä.
*Parhaan orkut taas puhelin laittaa omiaan..