Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JÄLLEEN KOIRA RAATELI LAPSEN!!!

Vierailija
15.10.2025 |

Koska tälle koirahulluudelle laitetaan STOPPI!?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9860fa42-f635-45a0-92b5-4a38b6557d31

Kommentit (147)

Vierailija
21/147 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku vale uutinen, koirathan on aina omistajiensa 100% hallinassa tai käskytettävissä.

t: koiranomistaja

Vierailija
22/147 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt oli ihan odotettavissa ja taas piti sattua ennen kuin tilanteeseen puututtiin. Ongelma ei ole pohjimmiltaan koira eikä sen rotu, vaan se, että mistä helvetistä nuo narkit saa niitä? Ja miksei niitä voida ottaa niiltä pois ennen kuin jollekin käy huonosti? Sama koira ollut jatkuvasti irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/147 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun nuorena asuin maalla ja koirien vapaana pito aikana mikään kylämme koira ei hyökkäillyt kenenkään eikä toistensakaan kimppuun. Onko koirat jotenkin stressaantuneet  esim kaupungeissa?

Suomessa on nykyään melkein miljoona koiraa mikä on ihan järkyttävä määrä paskaa.

Vierailija
24/147 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun nuorena asuin maalla ja koirien vapaana pito aikana mikään kylämme koira ei hyökkäillyt kenenkään eikä toistensakaan kimppuun. Onko koirat jotenkin stressaantuneet  esim kaupungeissa?

Penskana ei tullut mieleenkään pelätä koiria. Nyt kaiken maailman hörhötkin pitää niitä eikä osaa kasvattaa ja tietysti tahallaan tekevät niistä vihaisia. 

Vierailija
25/147 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset koirat on jalostettu pilalle, suositaan aina vain vietikkäämpiä ja reaktiivisempia koiria jalostuksessa. Ennen täällä ei ollut näitä kamppailu taustaisia koiria sekin selittää paljon asiaa. Normaali koira lähtee pois jos ihminen huutaa tai huitasee koiraa päin.

Vierailija
26/147 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on nykyään vain joku v-tun lifestyle-esine facebookbimboille. 90-luvulla koiria vielä harrastettiin ja koulutettiin.

Vierailija
27/147 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on nykyään melkein miljoona koiraa mikä on ihan järkyttävä määrä paskaa.

Maailmassa on miljardeja tuotantoeläimiä.  Lisäksi 10 miljardia ihmiseläintä.  Miten paljon paskaa?

Vierailija
28/147 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa on miljardeja tuotantoeläimiä.  Lisäksi 10 miljardia ihmiseläintä.  Miten paljon paskaa?

Tarkoitin paskalla itse koiraa. Koira on pelkkää täysin turhaa paskaa tässä jo muutenkin stressaavassa yhteiskunnassa.

Vierailija
29/147 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa koirankusettajat, että minun lasteni kimppuun käyminen päättyy kaikkien kannalta katastrofaalisesti ja olen kyllä valmis menemään vankilaan. Että sillä silmällä kannattaa niitä koiria pitää. Ei kiinnosta oliko se "vahinko" vai ei.

Samoin.  Olen jo potkaissut muualta rakki  kaarella..   eipä imistaja kysellyt nimiä  eikä urputtanut kun rakki oli irti ja tarttui poikaa lahkeesta. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Vierailija
30/147 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisi sai tiistai-iltana tehtävän tilanteesta, jossa irti ollut koira oli hyökännyt pyöräilevän lapsen kimppuun toistaiseksi tuntemattomasta syystä. Koira puri lasta useita kertoja ja aiheutti tälle sairaalahoitoa vaativia vammoja.

Tapahtumapaikalla tavoitettiin koirasta huolehtinut henkilö, jolta se oli päässyt karkaamaan. Välittömästi aloitetun esitutkinnan myötä selvisi, että koira on aiemminkin käynyt ihmisten kimppuun.

...ja miksi \/itussa tuollainen koira, on edelleen elossa? Jos minua joku rakki ikinä puree, se kuolee. 

Vierailija
31/147 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha haukkua koiranomistajia yleisesti. Arvatkaapa miten paljon pienten koirien omistajat on pelänny tuota kyseistä koiraa, ku se on ollu irti eikä muutenkaan kenenkään hallinnassa. Varmaan nälässä ja kurjuuessa pietty. 

Vierailija
32/147 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi sai tiistai-iltana tehtävän tilanteesta, jossa irti ollut koira oli hyökännyt pyöräilevän lapsen kimppuun toistaiseksi tuntemattomasta syystä. Koira puri lasta useita kertoja ja aiheutti tälle sairaalahoitoa vaativia vammoja.

Tapahtumapaikalla tavoitettiin koirasta huolehtinut henkilö, jolta se oli päässyt karkaamaan. Välittömästi aloitetun esitutkinnan myötä selvisi, että koira on aiemminkin käynyt ihmisten kimppuun.

...ja miksi \/itussa tuollainen koira, on edelleen elossa? Jos minua joku rakki ikinä puree, se kuolee. 

Sama täällä. Ja koiranomistaja joutuu kokemaan myös vähintäänkin saman kivun kuin mitä minä. Sehän on vain reilua.

Vierailija
33/147 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha haukkua koiranomistajia yleisesti. Arvatkaapa miten paljon pienten koirien omistajat on pelänny tuota kyseistä koiraa, ku se on ollu irti eikä muutenkaan kenenkään hallinnassa. Varmaan nälässä ja kurjuuessa pietty. 

Voi kyynel. Ne pienetkin koirat kyllä räksyttävät ihmisiltä hermot muusiksi.

Vierailija
34/147 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku vale uutinen, koirathan on aina omistajiensa 100% hallinassa tai käskytettävissä.

t: koiranomistaja

näin just, paitti ehkä silloin ku mä olin itse baarin terdellä parin promillen kännissä , tai sitte kotona vessan lattialla spiideissä, nyt en muista kumpi se oli, niin mun koira juoksi jossain ostarilla ja puri ihmisii. ja sitäpaitti eihän sekää oikeestaa mun vika ollu ku mä en ollu paikalla. Jos oisin ollu niin ihan varmaa ois koira ollu kun hallinasa.

t: koiranomstaja, riksun peltosaaren taistelukoirayhistys (rekisteröimätön yhdistys) 

Vierailija
35/147 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja aika monet ihmiset kans räksyttää ihmisiltä hermot muusiksi. M.O.T.

Vierailija
36/147 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja aika monet ihmiset kans räksyttää ihmisiltä hermot muusiksi. M.O.T.

No ei täällä Hervantajärvellä kuuluu mitään muuta kuin koirien vituttavaa räksytystä. 

Vierailija
37/147 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti sentään että inhoan rakkeja päivä päivältä enemmän näiden uutisten myötä. Miksi te hullut pidätte suden jälkeläisiä lemmikkeinänne?

Vierailija
38/147 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa koirankusettajat, että minun lasteni kimppuun käyminen päättyy kaikkien kannalta katastrofaalisesti ja olen kyllä valmis menemään vankilaan. Että sillä silmällä kannattaa niitä koiria pitää. Ei kiinnosta oliko se "vahinko" vai ei.

Samoin.  Olen jo potkaissut muualta rakki  kaarella..   eipä imistaja kysellyt nimiä  eikä urputtanut kun rakki oli irti ja tarttui poikaa lahkeesta. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Se muuten on noin. Kokemuksesta tiedän että agressiivinen saksanpaimenkoirakin rahoittuu kummasti potkusta päähän...

Vierailija
39/147 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat pois kaupungeista!

Vierailija
40/147 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

95% koiran omistajista ei hallitse koiraansa. Ei kouluta, ei pärjää. Koirat näiltä pois. 

Koiran pito luvan varaiseksi

Koira ei ollut omistajallaan, vaan hoidossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan