Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaetaan tänne oikean elämän todistuksia Jumalan ihmeistä.

Vierailija
15.10.2025 |

Omalla kohdallani suurin ihme on se, että annettuani elämäni eräänä heikkona hetkenä Jeesuksen Kristuksen haltuun, elämäni otti aivan uuden suunnan ja elän nykyisin hyvää ja tasapainoista elämää. Minulla on yliopistotutkinto, hyvä työ, ystäviä, hyvät suhteet omiin perheenjäseniin ja nautin elämästä. 

Taustat: Lapsuuteni oli kaoottinen väkivaltaa ja päihteitä eli  kaikkea mahdollista, mikä pistää ihmisen psyykkeen sekaisin. Mitään koulua en ollut saanut käytyä loppuun ja elämänhallinta oli aivan nollassa. Vihasin ja kannoin kaunaa vanhempiani kohtaan. En viettänyt juhlapyhiä perheeni kanssa kotoa muutettuani lainkaan. Erityisesti välit äitiin olivat todella tulehtuneet.

En pystynyt tekemään mitään pitkäjänteisesti. Kaikki asiat olivat elämässä hujan hajan. Kaikenlaista tuli kokeiltua sitten näiden ongelmien selättämiseen aina shamanistisista seremonioista lähtien, mutta ne vain pahensivat vointiani. Terapiaankin pääsin ja kävin useamman vuoden. Se auttoi paljon, mutta sisällä oli yhä tyhjyys, jota en osannut täyttää.

Kaikki muuttui, kun eräänä heikkona hetkenä rukoilin sitten Jeesusta ottamaan elämäni haltuuni. En edes uskonut Jeesukseen ja pidin kristittyjä idiootteina. Jostain kumman syystä kuitenkin näin tein ja sen jälkeen koko elämäni alkoi hiljalleen muuttua parempaan suuntaan ilman, että tietoisesti edes ajattelin asiaa.

Nyt melkein 7 vuotta myöhemmin elämäni on aivan erilaista. Minulla on yliopistotutkinto ja teen työtä, jota rakastan. Ala on sellainen, jota en olisi ikinä osannut itse itselleni valita, vaan kaikki tapahtui ikään kuin sattumusten seurauksena. Ympärillä on terveitä vakaita ihmisiä ja suhteeni omaan perheeseeni on hyvä. Olen löytänyt sydämestäni armon ja anteeksiannon ihmisiä kohtaan, jotka ovat minua satuttaneet. Ainoa asia, joka elämästäni vielä puuttuu on kumppani.

Nykyään minulla ei ole epäilystäkään, etteikö Jeesus Kristus olisi todellinen Jumala. Olen nähnyt hänen hyvän tahtonsa tapahtuvan niin monien ihmisten elämissä myös omani lisäksi. Kiitos ja kunnia Jumalalle! 🙏🏼

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani oli kärsinyt vatsataudista kaksi päivää. Kamaa tuli molemmista päistä. Mietin, että kohta täytyy lähteä lääkäriin, mutta päätin kuitenkin jostain syystä rukoilla Jumalalta apua. Koiran huonovointisuus loppui kuin taikaiskusta ja kävi rauhassa nukkumaan. Sen jälkeen ei koira enää oksentanut tai ripuloinut. 🤷

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi