Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut kampaajasi kanssa eri mieltä siitä, mitä hiuksillesi tehdään? Malliin, väriin tms liittyen

Vierailija
15.10.2025 |

Mulla on ollut sama hiusmalli jo pari vuotta, olen vihdoin oman tyylini löytänyt ja siihen tyytyväinen. Kampaaja haluaisi leikata minulle ihan erilaiset hiukset, eri tyylejä kokeillen kuten joskus teinkin. Nyt en enää halua, ja häntä "ärsyttää" 😄 Olen myös hyvin tarkka nykyisistä hiuksistani, en suostu pieniinkään muutoksiin, vaikka hän usein niitä ehdottaa. Hyvässä hengessä tottakai aina.

Aiempien kampaajien kohdalla oli aina se ongelma että vaikka nimenomaan sanoin että haluan kitaroiden tulevan esiin ja hiusten olevan "sekaisin", niin he viimeistelivät hiukset vetämällä ne föönin kanssa täysin suoraksi 😂

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska asiakkaana minä päätän, mitä hiuksilleni tehdään. Ei ole kampaajalla minkäänlaista sanavaltaa siihen asiaan. 

Vierailija
22/22 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vakikampaaja jolla olen käynyt jo 10 vuotta on ihana ihminen, ja hyvä leikkaamaan tukan, mutta se loppumuotoilu. Aina pyydän, että haluaisin sileän eikä kovin pöyheän tukan mun polkkatukasta. Mutta aina se intoutuu föönaamaan sitä isolla rullaharjalla niin että lopputulos on luokkaa 60-luvun peruukki. Joskus olen käynyt kauppakeskuksen vessassa vähän kastelemassa ja litistämässä sitä tukkaa ennen kuin olen mennyt vaikka kauppaan asioille, kun on niin vanhanaikaisen näköinen se pallotukka. Eikä imartele mun pallonaamaa.

Tuo näyttää niin pahalta kun hiukset on otsalta vähän liian lyhyet ja otsan tasaista kohtaa näkyy kulmakarvojen yläpuolelta juuri pahimmoisesti. Meikki on kulunut pois kun on suihkittu vettä ja iho kiiltää ja silmiäkin vähän kirvelee tehden ne itkuisen näköiseksi. Nenä näyttää paljon suuremmalta yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi