Voisitko säästää 5 euroa päivässä?
Kommentit (10)
Saan kodinhoidontukea 250e käteen, ja 5*30 tekee 150e kuussa.
Vierailija:
?? Ihmekysymys.
Tietenkin.
Vaan jos nykyisistä kuluista pitäisi vähentää 5 euroa päivässä, niin ei onnistuisi. No, sillä päästäisiin lähelle, jos mieskin alkaisi syödä töissä eväitä työpaikkalounaan sijasta. Ja muuten tutkittaisiin ruokakaupassa entistä tarkemmin kaikki tarjoukset jne. Vaan kovin vähän mitään turhaa hankitaan nykyäänkään, joten tiukille menisi.
Mutta jos pitäisi säästää vielä vitonen lisää per päivä, niin sitten menisi tiukalle. Jonkin aikaa varmasti onnistuisi, mutta pidemmän aikaa voisi olla aika tuskaa.
Ihan helpolla. Tai itseasiassa, johan mä säästänkin noin 10 euroa päivässä menee säästötilille. Tähänkö vielä lisää 5 euroa?
tupakkaan menevät voisi laittaa säästöön.
Mä laitan sinne vaan kolikoita, mutta 2 euronkin sellaiset. Ainoa haittapuoli tossa kolikoiden säästämisessä on se että, mä olen kauhean laiska viemään niitä sitten tilille pankkiin. Ne lojuu muovipusseissa pitkät ajat ennenkuin saan ne vietyä pankkiin.
Ihan kaikesta en halua luopua. Nyt siirrän toiselle tilille 40¿/ kk, mutta ne menevät hyvin usein eteen tuleviin ylimääräisiin menoihin.
Eli hätävaratilille menee 50 euroa kuussa. Ja senkin kanssa on joskus vaikeuksia.