Iltalehti: vapaaehtoinen Pia Lehtonen ei voi enää leipoa pullaa vanhuksille Hämeenkyrössä. Vapaaehtoinen henkilö.
Täysin järjetöntä pykälän tulkintaa Pirkanmaalla. Jos se laipominen ja hyvä pullantuoksu on aikaisemmin käynyt niin miksi ei enää?
Hygieniapassi on tietysti tarpeen keittiötöissä ja ruuanlaitossa. Näinköhän varsinainen henkilökuntakaan on tälläisen
tarkkailun kohteena.
Itse laivottu pulla ja kalut ovat ihan muuta kuin kaupan tahnaiset tuotteet.
Herätkää vastustamaan noita virastojen vääntämisiä.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HVA suorittaa passiivista eutanasiaa
Sokerileipomukset aiheuttaa vanhuksille passiivista eutanasiaa.
Vanhukset voivat kyllä nauttia viimeisistä vuosistaan pullaa syöden, ei heillä liiemmin iloja ole.
Lihavuus, liikkumattomuus, diabetes, raajojen amputointi, sokeus ja iloksi vielä kourallinen lääkkeitä. Kansa kustantaa.
juuri sinä olet tässä mainitsemassasi kansan kustamassa hoidossa joskus itse mukana ja jokin näistä tulee vaivaamaan sinua.
Mistä maasta ja uskonnosta kukin on myös Pia sehän riippuu . Diapetes potilaille ei voi syöttää sokeria kuin hyvin vähän viikossa. Omenapaloja vaan . Viinirypäleitä. Vähän mehukeittoa. Vitamiinit otetaan purkista. Syrjäkylillä on ollut ikivanhat maatalot vanhainkotina . Kylmät huoneet pakkasella . On kurjuutta Suomessa nähty pikkukylässä ja pienissä kunnissa. Köyhyyttä vaikka ikänsä raataneet pelloilla tehtaissa.
Kun käy sellaisessa alkaa itkettää miten köyhää on . Yksityisissä vielä enemmän kun johtajat saa miljoonia muut syö kusivaipoissa parasta ennen viikko sitten ruokia . Ei edes oikeaa maitoa . Sitten pidetään sossua muumaalaiselle . Niin.
Vierailija kirjoitti:
Mitään ei saa tehdä työttömänäkään. Tehkää pimeitä töitä silti. Minä menen heti aamulla taas pimeisiin töihin.
Vapaaehtoistyö on työttömältä kiellettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään ei saa tehdä työttömänäkään. Tehkää pimeitä töitä silti. Minä menen heti aamulla taas pimeisiin töihin.
Vapaaehtoistyö on työttömältä kiellettyä.
Näin on. Kateelliset ilmiantaa, joten ei edes uskalla tehdä minkäänlaista vapaaehtoistyötä. Ja miksi työtön tekisi vapaaehtoistyötä? Työstä voi pyytää sitten palkan.
Päiväkodeissakin on ollut sam ties kuinka pitkään... Siis jos lapsella on esim syntymäpäivät ja vanhemmat haluaisi tuoda itse tekemää kakkua tai keksiä, ei käy. Vain kaupan valmiit käy.
Suomessa keksimällä keksitään miten voidaan lisätä sääntöjä ja valvontaa varsinkin hoitoalalla. Tässä 20v aikana on tullut runsaasti vaatimuksia.
raaka-aineet eivät muutenkaan näissä vanhustenpalveluissa ole tuoreemmasta päästä.