Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehti: vapaaehtoinen Pia Lehtonen ei voi enää leipoa pullaa vanhuksille Hämeenkyrössä. Vapaaehtoinen henkilö.

Vierailija
14.10.2025 |

Täysin järjetöntä pykälän tulkintaa Pirkanmaalla. Jos se laipominen ja hyvä pullantuoksu on aikaisemmin käynyt niin miksi ei enää?

Hygieniapassi on tietysti tarpeen keittiötöissä ja ruuanlaitossa. Näinköhän varsinainen henkilökuntakaan  on tälläisen

tarkkailun kohteena.

Itse laivottu pulla ja kalut ovat ihan muuta kuin kaupan tahnaiset tuotteet.

Herätkää vastustamaan noita virastojen vääntämisiä.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään ei saa tehdä työttömänäkään. Tehkää pimeitä töitä silti. Minä menen heti aamulla taas pimeisiin töihin.

Vapaaehtoistyö on työttömältä kiellettyä.

Näin on. Kateelliset ilmiantaa, joten ei edes uskalla tehdä minkäänlaista vapaaehtoistyötä. Ja miksi työtön tekisi vapaaehtoistyötä? Työstä voi pyytää sitten palkan.

Vika onkin siinä, että oikean palkkatyön sijaan työtön pakotetaan ilmaisduuniin milloin minkäkin typerän työkokelun tai harjoittelun nimikkeellä. Ja ne jotka tuollaista työvoimaa käyttää ei palkkaa sitä työtöntä sen jakson jälkeen palkalliseen työhön vaan tilalle tulee uusi työtön palkaton harjoittelija. 

Vierailija
62/66 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä söisi kenenkään randomin tyypin leivonnaisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pia Ollinpojan on oltava sielultaan ja sydämeltään täysin mätä ihminen kun kehtaa tehdä vanhuksille näin.

Ulkonäöstään päätellen ilkeän luontoinen päällepäsmäri-akka se varmasti onkin.

Vierailija
64/66 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta kaikenlaiset myyjäiset ovat myös kiellettyjä

Saisivat ollakin. En ikinä osta myyjäisistä leivonnaisia.

Vierailija
65/66 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vapaaehtoiset leipoisivat kotona ja toisivat pullat mukanaan? Ei kai se ole kiellettyä. Ihana pullantuoksu ei olisi vanhusten ilona. Jotain aivan kauheaa,

On se. Kuulemma vanhuksille saa syöttää vain hyvinvointialueen ruokia, koska ovat vastuussa potilaista ja heidän ravinnostaan. Tavallaan ymmärrän tuon vastuuasian, mutta nyt ollaan kyllä niin pitkällä laittamassa mikroaaltouunille kissankuivausvaroituksia, että siellä johdossa on kyllä enää se, joka viimeisenä on sammuttanut arkijärjen valon hallintotiloista.

Vierailija
66/66 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä söisi kenenkään randomin tyypin leivonnaisia. 

Tuo leipojamamma ei nyt aivan random ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi