Suomalainen näyttelijä sai pääroolin kansainvälisessä elokuvassa
Mulle vieras tää Jaakko, mut näyttääkin aivan Jeesukselta.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Tuo Jaakko on niin komea ja kuuma! Ja hyvä näyttelijä. Ei sovi yhtään Alma Hätösen kanssa yhteen.Todella epäsopiva pari, ovat aivan eri tasoisia.
Eikö tasoteoria toimi?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tää ollut Hotel Swanissa se Oona Airolan roolihahmon veli? Se vankilassa ollut veli?
Juu, ja Sykkeessa se Kasimir, joka kuoli syöpään.Se keneen Aino oli ihastunut.
Alma lähti varmaan mukaan kun on mustasukkainen.Veikkaan, että voi ero tulla, jos Jaakosta oikeasti tulee kuuluisa ja alkaa kaunottaret pyörimään ympärillä.
Alma Hätönen tulee kyllä "ratsastamaan" tällä somessa jossain vaiheessa :D "oiiih mieheni on niin uskomaton!" jne. Iltalehdet nostavat framille kokoajan näitä.
Ärsyttäviä pyrkyreitä kaikki. Itse näyttelijälle toivon kaikkea hyvää!
Tuleekohan Jaakolle suhde sen kauniin vastanäyttelijänsä kanssa?🤗Niin voi helposti käydä...
Vierailija kirjoitti:
Alma Hätönen tulee kyllä "ratsastamaan" tällä somessa jossain vaiheessa :D "oiiih mieheni on niin uskomaton!" jne. Iltalehdet nostavat framille kokoajan näitä.
Ärsyttäviä pyrkyreitä kaikki. Itse näyttelijälle toivon kaikkea hyvää!
No nyt se Alma on näköjään jo instassa aloittanut tuon.😅
Vierailija kirjoitti:
Alma lähti varmaan mukaan kun on mustasukkainen.Veikkaan, että voi ero tulla, jos Jaakosta oikeasti tulee kuuluisa ja alkaa kaunottaret pyörimään ympärillä.
Voisitko jotenkin perustella tätä. Ihmiset on erilaisia. Ei kaikki miehet ole samanlaisia eivätkä kaikki naiset. Ilmeisesti sinulle kävisi noin jos saisit kuuluisuutta. Eli projisoit.
Onko yhtä suuri rooli kuin sillä joka esitti ruumista takakontissa :D
Ainakin on filmitähden näköinen.
Ihanan näköinen ja kyllä, on Jeesuksen näköinen.
Jaakko on niin komea, varmaan Suomen komein näyttelijä.
Ei edes Jasper Pääkkönen, joka sai sivuhahmon siinä BlacKkKlansman-leffassa.