Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerrotaanko paranormaaleja tai muuten pelottavia kokemuksiamme

Vierailija
14.10.2025 |

Ap:n kokemus on kun joku iski keittiössä selvästi tiskipöytää nyrkillä,olin yksin kotona ja kissa oli sylissä.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta mieheni väittää, että hänen kuollut vaimonsa vainoaa häntä öisin. Puhuu ja kolistelee talossa joka yö. Itse en ole huomannut mitään esim. öisin järjestellessäni kaappeja ja olen useasti hänelle maininnutkin, etten minä näe tai kuule mitään kummallista.

Vierailija
22/36 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mielenkiintoinen ketju. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaahaaja meidän talojen ympäri Lapissa .Lumi narisi, ei ollut ketään ,mutta armotta kun valot sammutettiin alkoi kaahaus talon ympäri. 

Pikkupuolen vuokrapojatkin hankkivat pesäpallomailat kun eteiseen tuli joku vaikka ulko- ovi oli lukossa.  Ja yläkerran asukkaat kuuöivat kun joku käveli raput puolväliin ylös. Ovet sielläkin lukossa. 

Näitä kuullaan usein lähellä magneettista pohjoisnapaa. Muutkin ovat kertoneet ajoneuvoista ja askelista. 

Olisi kiva tietää miksi näitä esiintyy. 

Vierailija
24/36 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö ketään henkilö jolla olisi kyky saada yhteys kuolleisiin ihmisiin. Olen menettänyt veljeni kun olin 12v ja vanhempani viime vuosina ja kiinnostaisi tietää ovatko löytäneet toisensa tuonpuoleisesta. Heidät on haudattu perhehautaamme.

Vierailija
25/36 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta mieheni väittää, että hänen kuollut vaimonsa vainoaa häntä öisin. Puhuu ja kolistelee talossa joka yö. Itse en ole huomannut mitään esim. öisin järjestellessäni kaappeja ja olen useasti hänelle maininnutkin, etten minä näe tai kuule mitään kummallista.

Oikeasti vaimo on elossa ja öisin laittelee viestiä "missä ihmeessä sinä taas olet?".

Vierailija
26/36 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen melko usein ääniä, sanoja, näkyjä juuri herättyäni. Kestää ehkä kaksi sekunttia ja ne on poissa. En ole tämän takia kovin huolissani. Varsinkin päiväunilta herätessä voi tapahtua outoja.

Tälle oli ihan oma nimensä, en vaan muista sitä. Minulla tapahtuu samaa. Unihalvauksesta poiketen noissa reaktio on enemmänkin tylsistynyt "jaaha" kuin pelko.

Vierailija
27/36 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti vaimo on elossa ja öisin laittelee viestiä "missä ihmeessä sinä taas olet?".

Miten tuo voi puhua miehestään jos vaimo on kerran kuollut.

Vierailija
28/36 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
29/36 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaahaaja meidän talojen ympäri Lapissa .Lumi narisi, ei ollut ketään ,mutta armotta kun valot sammutettiin alkoi kaahaus talon ympäri. 

Pikkupuolen vuokrapojatkin hankkivat pesäpallomailat kun eteiseen tuli joku vaikka ulko- ovi oli lukossa.  Ja yläkerran asukkaat kuuöivat kun joku käveli raput puolväliin ylös. Ovet sielläkin lukossa. 

Näitä kuullaan usein lähellä magneettista pohjoisnapaa. Muutkin ovat kertoneet ajoneuvoista ja askelista. 

Olisi kiva tietää miksi näitä esiintyy. 

Rovaniemen sähkölinjojen lähellä. Linjojen alla sotilashautoja / vallihautoja.

Löysimme lapsina saksalaisia säilykkeitä ja saippuoita sieltä. Olen varma että siellä kummittelee aidosti. Asuin piharakennuksessa ja kuulin aina ääniä ulkoa. Sanoivat että kissoja siellä.

Kysyin, hakkaako ne puita kello 4 aamulla ( liiteri samassa talossa). Kun aikuistuin sain tietää että kummitteli koko alueella. 

Vierailija
30/36 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä talo tarvitsee meedion apua. Siellä on tulehtunut sielu. Hävy mahdollisimman nopesti peikalta

Vierailija
31/36 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan vaatimaton kokemus joka sattui hiljattain. Surffailin netissä pöydän ääressä ja yhtäkkiä oli niin kuin märkä lämmin kyynel olisi pudonnut kädensyrjään. Tunne oliniin aito, että oli pakko katsoa kohti kattoa siltä varalta, että siellä olikin vesivuoto. Kyseessä varmaan jokin hermostojuttu. En ole kyllä tuollaista ennen kokenut. Se ei ollut kihelmöintiä eikä kutinaa vaan tosiaan aivan kuin kyynel olisi pudonnut iholle. Hassua. Herkkäsieluinen enkeli?

Vierailija
32/36 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin, kun joku puuhasteli pihalla. Ei ollutkaan kukaan perheestämme.

Vierailija
33/36 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 9-vuotias kun heräsin siihen, että joku nipisti mua polvesta.

Heräsin ja näin naisen ja jonkun muun hahmon lähtevän huoneestani semmoisen sumuverhon takaa.

Nousin ylös ja isä oli tekemässä töitä olohuoneessa. Hän rauhoitteli mua ja menin takaisin nukkumaan.

Seuraavana aamuna tuli tieto, että isoäidinäiti oli kuollut

Vierailija
34/36 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankila , yläpeti joku ihan selvästi imi kulliani mutta ketään en nähnyt.

Vierailija
35/36 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein vaatteita tyttären huoneeseen ja näin sivusilmällä kissan tassuttavan, luulin  kissaksemme ja käännyin höpöttämään mutta siinä ei ollut enää mitään. Kissa  nukkui makuuhuoneemme kaapissa.

Olohuoneen hyllyllä on kissan sisaren tuhkauurna..

Vierailija
36/36 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani kuoli yllätten ja rukoilin illalla häntä näyttämään merkin että hänellä kaikki hyvin. Samalla hetkellä huoneesta kuului aivan selkeät askeleen äänet.

Viikko kului tästä ja olin kertomassa tätä tarinaa ystävälleni näin "haluatko kuulla kummitustarinan" ja samalla palohälytin alkoi soimaan ilman syytä. Kyseinen palohälytin ei ole koskaan ennen hälyttänyt ilman syytä. Otin sen heti merkkinä siitä että joku henki oli läsnä ja yritti minua varoittaa jostain ja sain mielikuvan tieosuudesta ja kolarista.

Seuraavana päivänä lähdimme ajamaan takaisin kotiin illanviettopaikastamme ja jostain syystä kaverini halusi että kierrämme pienen kiertoreitin kautta. Pian edessämme olikin juuri hetki sitten tapahtunut kuolonkolari, juurikin siinä kohtaa, josta sain mielikuvan palovaroittimen soidessa. Ilman tuota kiertoreittiä olisimme todennäköisesti olleet kolaripaikalla juuri sen sattuessa ja osallisia siihen. Muistin heti tuon palovaroittimen soimisen  ja uskon vahvasti että joko kuollut tuttavani tai joku muu henki pelasti meidät.