Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: Keski-ikäiset naiset saavat miehiltään liian vähän seksiä

Vierailija
14.10.2025 |

Miksi tästä ongelmasta ei puhuta enemmän? Monella vanhemmalla naisella on kuukautisten ja ehkäisyn poisjäännin myötä suuremmat halut kuin nuorempana. Kurjaa jos oma mies ei "anna".

Kommentit (272)

Vierailija
121/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku nainen vastata, kiitos etukäteen. 

Miksi naisella olisi oikeus saada seksiä parisuhteessa? 

Ei miehellään ole. Eikä kuulu ollakaan. 

Missä sanottiin, että olisi oikeus? Ei ainakaan HS:n jutussa.

Miksi vain naisten seksittömyys on ongelma hs-maailmassa?

Vierailija
122/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kannattaa osoittaa keski-ikäiselle puolisolleen kuinka paljon haluaa ja himoitsee tätä. Varmasti saa vastakaikua.

Vittuilua vain sain.  Onneksi tuli ero naisperkeleestä.

Ei enää koskaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen päälle nelikymppinen ja minusta ovat kiinnostuneita 20 vuotta nuoremmat miehet, omanikäiset ja itseäni vanhemmat. Oma mies 50v jaksaa vain kerran viikossa.

Olen hoikka, naisellinen, pitkähiuksinen ja minulla on pitkät punaiset kynnet. Mutta, täytyy sitten ottaa vastaan niiltä, jotka ovat valmiita antamaan enemmän. Vaihdevuosia ei vielä näy eikä kuulu. Kierto 28 päivää, kuten 13-vuotiaana.

Mene välillä vaikka ulos katselemaan puita, jatkat satuilua sitten taas huomenna kunhan olet tehnyt työhakemukset.

En satuile mitään ja minulla on työpaikka ja maisterin tutkinto. Mitä tuossa muka olisi satuilua ja millähän perusteella? Olen 47. Nuorimman lapseni sain 42-vuotiaana. Yllätysraskaus.

Vierailija
124/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen keskiikäinen suominainen on suonsilmästä ryöminyt läski.

Onko erektiohäiriötkin ja testosteronin laskukin naisten vika?

Vierailija
125/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Monella vanhemmalla naisella on kuukautisten ja ehkäisyn poisjäännin myötä suuremmat halut kuin nuorempana. "

Näinköhän? Käsittääkseni tuo on aika harvinaista. Tännekin on joskus linkitetty tutkimustietoa siitä, että useimmiten esivaihdevuosista alkaen halut vähenee ja osalla kokonaan loppuu. 

Itse 51, menopaussi jo tapahtunut, ja ei kyllä voisi seksi vähempää kiinnostaa. No, onneksi ei ole miestäkään, niin ei tarvi pitää asiaa minkään sortin ongelmana.

Varmasti niitä naisia ei kiinnosta jotka eivät saa edes kunnon orgasmia. Minä olen aina saanut, ja minä kyllä kärsin ihan helvetisti siitä, että mieheni, joka on 10 vuotta minua vanhempi, on viime vuodet sairastellut, eikä ole seksiä antanut, ei minkäänlaista, ei suostu ymmärtämään että minulle kelpaa mikä vaan, vaikka nautinkin eniten ihan siitä yhdynnästä. Miehellä on masennusta, ahdistusta, diabetes, jne. on jäämässä sairaseläkkeelle. Minä olen aika katkera, että olen joutunut luopumaan seksistä, siinä menee koko seksuaalisuus ja naiseus, enkä tunne itseäni rakastetuksi, vaikka tiedän että mies rakastaa, mutta ei se tunnu siltä kun toinen ei juurikaan koske. Ja ne helvetin vuodotkaan ei ole vieläkään loppuneet, 40 vuotta on niistäkin pitänyt kärsiä, ja ne osaltaan ylläpitäneet raudanpuutetta josta olen myös kärsinyt koko elämäni. Ja jos nyt joku sanoo että johtuu mun ulkonäöstä, niin ei se mies ole yhtään sen häävimmän näköinen ja kokoinen. 

N51

Vierailija
126/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi vähemmän viehättävän kumppanin kanssa on huomattavasti helpompaa naisille kuin miehille, ainakin fysiologisessa mielessä.

Miehen tulee saada aikaan erektio, joka on mahdotonta ellei koe kumppania seksikkääksi, naisen ei tarvitse muuta kuin heittää lettu levälleen.

Kerrotko vielä mikä saa miehen pysymään suhteessa jossa hän pitää kumppaniaan niin epäviehättävänä että edes penis ei reagoi? 

Ymmärrys, että nainen rupsahtaa väljäämättä. Parisuhteessa on onneksi muutakin kuin ulkonäkö ja seksi.

Mutta jos se rupsahtanut nainen kärsii siitä että hänen puolisonsa pitää häntä niin rupsahtaneena että edes pippeli ei reagoi? Aika julmaa. 

Riippuu aika paljon siitä miten mies häntä muuten kohtelee. Hänhän voi olla täysin tietoinen että halut eivät kohtaa ja se saattaa johtaa eroon, voi olla johtamattakin.

Vierailija
127/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi vähemmän viehättävän kumppanin kanssa on huomattavasti helpompaa naisille kuin miehille, ainakin fysiologisessa mielessä.

Miehen tulee saada aikaan erektio, joka on mahdotonta ellei koe kumppania seksikkääksi, naisen ei tarvitse muuta kuin heittää lettu levälleen.

Kerrotko vielä mikä saa miehen pysymään suhteessa jossa hän pitää kumppaniaan niin epäviehättävänä että edes penis ei reagoi? 

Sitä kutsutaan rakastamiseksi, tämähän onkin naisille aivan outo käsite.

Vierailija
128/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Monella vanhemmalla naisella on kuukautisten ja ehkäisyn poisjäännin myötä suuremmat halut kuin nuorempana. "

Näinköhän? Käsittääkseni tuo on aika harvinaista. Tännekin on joskus linkitetty tutkimustietoa siitä, että useimmiten esivaihdevuosista alkaen halut vähenee ja osalla kokonaan loppuu. 

Itse 51, menopaussi jo tapahtunut, ja ei kyllä voisi seksi vähempää kiinnostaa. No, onneksi ei ole miestäkään, niin ei tarvi pitää asiaa minkään sortin ongelmana.

Varmasti niitä naisia ei kiinnosta jotka eivät saa edes kunnon orgasmia. Minä olen aina saanut, ja minä kyllä kärsin ihan helvetisti siitä, että mieheni, joka on 10 vuotta minua vanhempi, on viime vuodet sairastellut, eikä ole seksiä antanut, ei minkäänlaista, ei suostu ymmärtämään että minulle kelpaa mikä vaan, vaikka nautinkin eniten ihan siitä yhdynnästä. Miehellä o

Kuulostat keksityltä. Tai sitten hyvin epäkypsältä ikääsi nähden.

Vierailija
129/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomimiehet on käkejä

Vierailija
130/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi? Maailma täynnä yhdessä vanhenneita tyytyväisiä pareja. Kun on muutakin mikä yhdistää.

Vierailija
131/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kannattaa osoittaa keski-ikäiselle puolisolleen kuinka paljon haluaa ja himoitsee tätä. Varmasti saa vastakaikua.

Ei enää koskaan!

Miksi menitte yhteen ylipäätään? Ei varmasti muijas mitään erikoisia orgasmeja sun toimesta saanut, joten miksi olisi halunnut seksiä?

Vierailija
132/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, nämä kommentit naisista suorastaan tihkuvat rakkautta, jonka vain miehet osaavat.

Vierailija
133/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle naisena, rakkauteen kuuluu rakastelu. En minä mieheni seurasta, vanhan lihavan ukon, tykkää niin paljon, että ilman seksuaalista vetoa haluaisin asua kämppiksinä. Ja kun minulle ei ole väliä kun rakastan, että miten rupsahtanut ja lihava mieheni on, ja oletan ettei hänellekään minun rupsahtamiseni tai lihavuuteni ole kynnyskysymys, jos on kyse rakkaudesta. Fyysinen on rakkaus on ihan yhtä tärkeä kuin psyykkinen. Vaikka penis olisi pois pelistä, on vielä toimivat kädet, ja voi näyttää sen että arvostaa ja haluaa minua, käsillään ja suullaan.

N51

Vierailija
134/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Koska nainen on vanha viimeistään 30 v jälkeen. Nuo keski-ikäiset miehet haaveilevat 15-30 v naisista eivätkä enää halua vanhoja rupsahtaneita vaimojaan.:

'Miehet rupsahtavat nopeammin kuin naiset, samalla logiikalla me naiset siis voisimme myös keski-iässä haaveilla 15-30 -vuotaista miehistä (oikeasti, tuossa ikähaarukassa on LAPSIA, hyi helv, sietäisivät kaikki hävetä jos katselevat lapsia sillä silmällä), kuin mitä rupsahtaneita vanhoja miehiämme.'

""

Ei minulta! Skippaan ketjun,

kuten oikeastaan

kaikki sivuston ketjut

nykyään. Hyvää iltapäivää.

🌿🌸🌷🌿

_

Vierailija
135/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei enää koskaan!

Miksi menitte yhteen ylipäätään? Ei varmasti muijas mitään erikoisia orgasmeja sun toimesta saanut, joten miksi olisi halunnut seksiä?

Ei saanut ei eikä koskaan ollut saanutkaan, ei kenenkään kanssa eikä yksin.  Jälkikäteen toki paljasti tämänkin, käyttihän hän seksuaalisuuttaan saalistaakseen hölmön elättämään itseään.

Vierailija
136/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen saa itseään pakotettua kun nainen  on lihonut ja ruosahtanut semmoiseksi että sitä ei voi haluta ja himoitsee. Onhan tuo sama asia kun naisille sanottaisiin että pakota itsesi himoitsemaan miestä joka sinua haluaa vaikka se olisi kuinka ällöttävä ja oksettava. Ei naisetkaan tuohon suostu niin miksi miesten pitäisi?

Vierailija
137/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites rämä on mahdollista kun varsinkin keski ikäiset naiset ovat jo vuosikymmeniä hakeneet että miehet ei halua kuin seksiä ja miehet on sikoja kun ei halua kuin seksiä. Tarkoittaako tämä sitä että naiset valehtelevat ja itse on se sika joka on aina vaatimassa seksiä ja se sikä joka on vain seksin perässä ja se sikä jolle mikään muu kuin seksi ei ole tärkeää?

Median viestintä ei ole aikoihin ollut johdonmukaista. Tämän kun tajuaa irtautuu myös ottamasta kovin vakavasti mitään sieltä tulevaa etenkin yksityisen puolelle menevää ohjelmointia ja painostusta, tätä sun pitäisi nyt olla näin ja tehdä tätä jotta kelpaat- paskaa.

Jokainen miettiköön itse omat tavoitteensa jos haluaa. Ennen tämä oli ihan päivänselvä asia: ns laatumedia ei moittinut ja kasvatellut koska se tajuttiin (oikein) täysin mauttomana holhoamisena ja sotkeutumisena. Sivistysajatus jätti ihmiselle itselleen harkintavallan.

Mihis tämä hieno asenne yhtäkkiä katosi?

Vierailija
138/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrys, että nainen rupsahtaa väljäämättä. Parisuhteessa on onneksi muutakin kuin ulkonäkö ja seksi.

Mutta jos se rupsahtanut nainen kärsii siitä että hänen puolisonsa pitää häntä niin rupsahtaneena että edes pippeli ei reagoi? Aika julmaa. 

On julmaa. Kyllä miehen pitäisi pakottaa itsensä haluamaan välittämättä siittä millainen nainen on

Vierailija
139/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti niitä naisia ei kiinnosta jotka eivät saa edes kunnon orgasmia. Minä olen aina saanut, ja minä kyllä kärsin ihan helvetisti siitä, että mieheni, joka on 10 vuotta minua vanhempi, on viime vuodet sairastellut, eikä ole seksiä antanut, ei minkäänlaista, ei suostu ymmärtämään että minulle kelpaa mikä vaan, vaikka na

Millä tavalla epäkypsä? Kyllä parisuhteeseen kuuluu seksi. Onko jotenkin kypsää luopua omasta seksuaalisuudestaan? Ei kukaan sano miehille että kyllä nyt 40+ pitää jo jättää seksihommat nuoremmille, tai muuten olet epäkypsä.

Vierailija
140/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen saa itseään pakotettua kun nainen  on lihonut ja ruosahtanut semmoiseksi että sitä ei voi haluta ja himoitsee. Onhan tuo sama asia kun naisille sanottaisiin että pakota itsesi himoitsemaan miestä joka sinua haluaa vaikka se olisi kuinka ällöttävä ja oksettava. Ei naisetkaan tuohon suostu niin miksi miesten pitäisi?

Miksi se mies on sellaisessa suhteessa jossa pitää naista ällöttävänä ja oksettavana?