Hitto mitä asiakaspalvelua eräässä huonekaluliikkeessä!
Ostimme joulukuussa sängyn joka oli viallinen. Otin yhteyttä liikkeeseeen ja monen mutkan kautta (olin yhteydessä myös sängyn valmistajaan), vihdoin 2kk oston jälkeen luvattiin että joku valmistajalta tulee tsekkaamaan sängyn.
Alun perin liike vain väitti minulle että " voi voi, ei voi mitään kun kaupat on tehty" , kun valitin viallisesta tuotteesta muutama päivä sen jälkeen kun olimme sen saaneet. (ja ensinnäkin heidän piti kuljettaa sänky meille kotiin ti-ke, mutta se tuli vasta pe, eivätkä korvanneet mitenkään).
Lopulta siis suostuivat sentään tulemaan katsomaan sänkyä kotiin ja se todettiinkin vialliseksi ja luvattiin että kaupat puretaan ja sänky haetaan meiltä pois.
Kului 1kk eikä mitään kuulunut. Sitten menin liikkeeseen ja he olivat ihan että " joo ei meille kukaan ole mitään sanonut" , eli tämä valmistajan edustaja jonka kanssa oltiin sovittu kaupan purku, ei ollutkaan ilmoittanut huonekaluliikkeelle että kaupat puretaan ja sänky pitäisi hakea pois. Aloin jo v***ntua ja seuraavana päivänä sänky sitten haettiinkin meiltä pois ja otettiin tilinumero ja luvattiin laittaa palautettava summa maksuun.
Nyt on mennyt 2.5vk eikä maksu ole tullut. Alkaa jo mennä niin hermot!! Sängyn ostosta on 3.5kk eikä tätä ole vieläkään saatu päätökseen!! Miten helkutissa voi yksi maksun palautus kestää yli 2.5vk???
Mihin voin valittaa noin paskasta " asiakaspalvelusta" ???
Ja muille tiedoksi että EN SUOSITTELE ostamaan ainakaan mitään isompaahuonekaluliikkeestä jonka nimi alkaa St,,, !! Tai valmistajalta Laul,,,,,
Kommentit (6)
Persettä nuollaan, mutta sitten kun on kaupat tehty niin kummasti kiinnostus katoaa henkilökunnalta.. En enää osta sieltä mitään!
Olin äsken vikkeläsormi..
Meillä oli kerran samankaltainen tilanne, mutta sain kuluttajaneuvojalta hyvän neuvon. Vein puljuun laskun, jossa oli eräpäivä tyyliin ylihuomenna ja sen jälkeen viivästyskorko. Jo oli rahat tilillä samantien, vaikka aiemmin heistä riippumattomista syistä pitää odottaa loputtomiin.
Niillä ei ole mitään oikeutta pitää sun rahoja.
Eli periaatteessa siinä ei ole vielä valituksen aihetta. Muuten tietysti harmillinen juttu...
Mitä ihmettä! Laita nyt nimet kunnolla näkyviin, mitä oikein kainostelet?