Mitä teidän 13v pojat tekee? Omani pyörii koko ajan jaloissa
Ainoa lapsi. Jos ei saa pelata pleikkaa, pyörii koko ajan jaloissa. Hermo alkaa mennä.
"Ei oo mitään tekemistä, koska syödään" "mitä teet" "mitä teet" "koska syödään"
Jos en anna pelata, menee sänkyyn makaamaan ja saattaa nukahtaa sinne
Kommentit (43)
Hanki sille harrastus!
Mun 13 v lapsi kalastaa vapaa-ajat kavereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ap. en usko että sinulla on lapsi, ei noin kylmästi voi ajatella ja kirjoittaa lapsestaan. Ihan hirveää ja julmaa! Lapsi on lahja!
Ei ap:n kirjoituksessa ollut yhtään mitään julmaa 😅
Hanki sille huoranainen nussittavaksi
Vierailija kirjoitti:
Sun äiti vai?
Vaatteet päälle ja ulosjos ei muuta niin menee kävelee tai pyöräilee jos ei huvita, kirja käteen ja lukemaan.
Tiedän muutaman tyypin jotka olivat lapsena tuollaisia. Nyt aikuistuttuaan ovat syrjäytyneet täysin, pelaavat yöt ja nukkuvat päivät.
No todennäköisesti vapettavat ja tekevät pahojaan.
Sisaren pojat.....
Mitä se jatkuva pelaamisesta nipottaminen auttaa? Tuon kaltainen koulukiusattu nörtti jolla ei ole yksinkertaisesti niitä kavereita ei mistään muustakaan ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Hanki sille harrastus!
Tuon havainnon olen tehnyt vähän jokapuolella maata, pojat löytäneet kalastusharrastuksen uudelleen. Välillä niitä ei juurikaan näkynyt. Liikun paljon eripuolilla suomea karavaani hommissa paljon vesistöjen lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sinun aivosi surkastuivat pallien kasvaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki sille harrastus!
Tuon havainnon olen tehnyt vähän jokapuolella maata, pojat löytäneet kalastusharrastuksen uudelleen. Välillä niitä ei juurikaan näkynyt. Liikun paljon eripuolilla suomea karavaani hommissa paljon vesistöjen lähellä.
Jep, tuntuu olevan jotenkin eksoottinen uusi harrastus heille. Moni kalastanut ensin isoisän kanssa.
Meillä poika harrastaa kahta asiaa; sulan maan aikaan yleisurheilee ja sitten talvisin opettelee koodaamista. On rakentanut mm. omaa tulosseurantaansa varten ohjelman ja tehnyt jotain yksinkertaisia pelejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki sille harrastus!
Jep, tuntuu olevan jotenkin eksoottinen uusi harrastus heille. Moni kalastanut ensin isoisän kanssa.
Miten kalastus edes voi olla harrastus lapselle? Eihän siinä ole mitään treenejä tai opettajaa/valmentajaa.
Kotona oleillessan pääasiassa makailee jossai seslongissa, piereskelee ja kaluaan näpelöi, puhelintaankin.
Siitä on tullossa kiltti mies joka ei saa naisia. Koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Kotona oleillessan pääasiassa makailee jossai seslongissa, piereskelee ja kaluaan näpelöi, puhelintaankin.
Unnuttaako??
Treenaa soutua ja harjoittelee differentiaalilaskentaa. Tavoitteena kesäolympialaiset 2032 ja maisterinpaperit ennen inttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet päälle ja ulosjos ei muuta niin menee kävelee tai pyöräilee jos ei huvita, kirja käteen ja lukemaan.
Se vasta mukavaa on mennä ulos yksin seisomaan.
Vierailija kirjoitti:
Tällainen on siis 13-vuotiaan persun ajattelutapa. Paniko sua faija pyllyyn vauvasta lähtien?
Ap. en usko että sinulla on lapsi, ei noin kylmästi voi ajatella ja kirjoittaa lapsestaan. Ihan hirveää ja julmaa! Lapsi on lahja!