tulkitkaa miehen käytös
laittaessani instagramiin kuvan olevani paikassa x, pian hän oli samankaltaisessa paikassa. kertoessani pitäväni asiasta x, hän teki asian x minulle. kerroin olevani luonteeltani x:n kaltainen, hetken päästä hän sanoi olevansa sellainen (päinvastainen mitä oli aikaisemmin kertonut). kaiken lisäksi on erilaisia muita pieniä asioita joita hän "peilaa". soitti spontaanisti kitaralla minulle rakkauskappaleen, mutta kysyessäni soittamisen syytä, ei sitä ollut. tässä vain muutamia esimerkkejä.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Päästään jollain tapaa viallinen. Tapailin myös yhtessä vaiheessa henkilöä, joka sanoi toista ja teki toista. Ei ollut kuulemma yhtään herkkä, mutta ykskaks oli herkkä kun sanoin itse olevani. Sai minut epäilemään itseäni.
samankaltaisesti hänkin on toiminut. ensin sanoi ettei ole x kaltainen, kerroin olevani ja pian oli hänkin. hän myös tuomitsi tunteeni, olin kuulemma lapsellinen kun ilmaisin tunteita (oli se suuttumus, ilo tai ärtymys). minä en ole luonteeltani sellainen että kenellekään pahaa haluaisin, vaan kerron jos minua jokin asia loukkaa, mutta en räyhää. ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästään jollain tapaa viallinen. Tapailin myös yhtessä vaiheessa henkilöä, joka sanoi toista ja teki toista. Ei ollut kuulemma yhtään herkkä, mutta ykskaks oli herkkä kun sanoin itse olevani. Sai minut epäilemään itseäni.
samankaltaisesti hänkin on toiminut. ensin sanoi ettei ole x kaltainen, kerroin olevani ja pian oli hänkin. hän myös tuomitsi tunteeni, olin kuulemma lapsellinen kun ilmaisin tunteita (oli se suuttumus, ilo tai ärtymys). minä en ole luonteeltani sellainen että kenellekään pahaa haluaisin, vaan kerron jos minua jokin asia loukkaa, mutta en räyhää. ap.
Narsisti tai muuten viallinen yksilö. Ei jatkoon.
Outoa kun unohdin puumerkin. Toinen kerta kuukauden sisään. Olenkohan mahdollisesti vaikuttanut lähimuistiini jollain tavalla negatiivisesti, ken tietää. M51