Tekeekö osa ihmisjoukoista nykyään hampurilaisia itse kotona?
Öööh, siis mitä ihmettä? Hesburgerista saa paremman hampurilaisen?
Miksi joku tekisi niitä itse kotona? En ymmärrä?
Kommentit (8)
Öööööh, mistä tämä kummallinen jatkuva pakkomielteesi ruokaan ja syömiseen mahtaa juontaa juurensa? Onko sinulla syömishäiriö vai aivovaurio?
Grillin tai hesennhampparinon hyvä krapulamättö, mutta jos haluaa ruuaksi hyvän hampurilaisen niin se on joko itse tehty tai sitten jonkun hampurilaisravintolan tekemä (Social burgerjoint, friends and burgers jne.)
Tekee tai on tekemättä. Ihan yks hailee.
Teen usein smash -burgereita kotona, niin hyviä. Joskus käyn Frends and burger -ravintolassa. Ainoa paikka mistä saa hyvät purilaiset.
Hesburgerin hampurilaisista ja hyvistä hampurilaisista ei voi puhua samana päivänäkään, joten en voi kertoa enempää.
Vierailija kirjoitti:
Juntit ja köyhät tekee 🤣
Ei vaan ne jotka haluavat kunnollisen maistuvan hampurilaisen.
Rupesikin tekemään mieli! Laitankin robotilla tilaukseen hamppariainekset 😛 kiitos vinkistä!
Toasterilla omia taskupurilaisia mieleisellä leivällä, pihvillä ja lisukkeilla
Meillä on perheessä kolme urheilevaa poikaa. Ei heille jäisi hampurilaispaikkojen hampurilaisista kuin paha mieli. He paistavat jauhelihapihvit ja sitten jokainen täyttää briossisämpylät haluamillaan täytteillä. Mulle vuohenjuustoa ja paholaisenhilloa. Taatusti parempaa kuin Hesessä.
Vierailija kirjoitti:
Up pup 🥸
jukurtti 👴🏻👵🏻
Minä teen. Pirkka hampurilasileivät tosin valmiina. On parhaat. Sitten pihvit teen itse.