Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia joku olisi deittipalvelussa iäkkäämpi omasta tahdostaan?

Vierailija
13.10.2025 |

Ei ollut 35v mies varmasti päivääkään yli 26v tai korkeintaan 27v kun tapasi livenä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irtoseksimielessä helpompi löytää vaikka 45v kuin jos ilmoittaisi oikean iän, tai ei välttämättä edes osuisi näiden oikeaan haitariin ikävalikossa.

Onko miehillä minkäänlaista synnynnäistä moraalia vai pitääkö se hakata heihin? Jos kukaan ei hakkaa niin ovat 100% epäluotettavia, valheellisia, rikollisia?

Ei niillä ole. Mullekin jäi niin hyväksikäytetty olo yhdestä huijauksesta. Siis seksuaalisestu hyväksikäytetty. 

Jos sä itse avasit jalkasi tälle vapaaehtoisesti, ei kyseessä ole mikään "huijaus".

Vierailija
22/24 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irtoseksimielessä helpompi löytää vaikka 45v kuin jos ilmoittaisi oikean iän, tai ei välttämättä edes osuisi näiden oikeaan haitariin ikävalikossa.

Onko miehillä minkäänlaista synnynnäistä moraalia vai pitääkö se hakata heihin? Jos kukaan ei hakkaa niin ovat 100% epäluotettavia, valheellisia, rikollisia?

Ei niillä ole. Mullekin jäi niin hyväksikäytetty olo yhdestä huijauksesta. Siis seksuaalisestu hyväksikäytetty. 

Jos sä itse avasit jalkasi tälle vapaaehtoisesti, ei kyseessä ole mikään "huijaus".

No on se jos hän on valheellisesti liikkeellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo toiminta nyt sinänsä rikollista ole jos omaakin silmää se miekkonen miellyttää mutta moraalisesti toki arveluttavaa, jos suhde jatkuu yhtään yhden yön juttua piemmälle.

Mutta jos ei itse edes halua mitään ons, on typerää alkaa tairnoida ja mennä treffeille jonkun "äkkivanhentuneen" lapsosen kanssa. Nuoret miehet siis valehtelevat ikänsä ylöspäin ja vanhat alaspäin. Hohhoijaa.

Miehillä tosiaan kaikki keinot on sallittu ja käytössä, kun seksiä pitää saada. Mies puhuu kuut ja taivaat, ja lausuu jopa ne kriittiset sanat 'I love you', kunhan sillä aukeaa tie herken iloihin.

Vierailija
24/24 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on se jos hän on valheellisesti liikkeellä

Aina pitää pyytää nähdä henkkarit/ajokortti ennen kuin antautuu. Sanoo, että haluaa varmistua, ettei toinen ole alaikäinen. Ihan niin kuin kaupassa.

(Mun pojalta, joka on 36 v perheenisä, kysyttiin paperit. Hän oli iloinen tästä 'huomionosoituksesta'! 😊)