Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein ajattelet omaa sukupuoltasi?

Vierailija
13.10.2025 |

Sinä tavallinen binäärinen henkilö, mies tai nainen. Kuinka usein mietit arjessa sitä mitä olet?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Ihanaa olen nainen. Haluan olla aina nainen. Rakastan myös pehmeitä arvoja ja lämpöä.

Vierailija
2/10 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran viikossa kun luen tai kuulen naisten kohtelusta alempi arvoisina, varsinkin erilaisten uskonyhteisöjen jäseninä, viimeksi viikon loppuna kun katsoin Netfixistä sarjan hasidijuutalaisnaisesta, järkyttävintä että kyseessä oli tosi tarina länsimaista tyttäreni ikäisen naisen kertomana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se tulee esiin joka päivä. Olen nainen, minusta on mukavaa olla nainen, naiseus sopii minulle hyvin, olen aina ollut oikeassa sukupuolessa.

Vierailija
4/10 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä juuri koskaan. Kai se välillä käy mielessä, naistenvaivojen yhteydessä.

Vierailija
5/10 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee. Aina kun olen ihmisten ilmoilla ja vaikka matkoilla enemmän. Mutta en ota tuosta mitään ongelmaa.

Vierailija
6/10 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni sukupuoli on hyvin kehollinen asia. Pohdin omaa sukupuoltani, kun keho antaa sille aihetta. Esim. kuukautiskierto, hormonitoiminta, seksuaalisuuteen liittyvät asiat jne.

Toki mietin sukupuoliasioita myös silloin, kun kuulen esim. naisiin kohdistuvasta väkivallasta ym. Mutta haluan uskoa, että olisin niistä asioista pöyristynyt vaikka olisin itse syntynyt mieheksi.

Vierailija
7/10 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele sukupuoltani oikeastaan koskaan. Woketuksen kultaisina aikoina pohdin sitä, että ihan sama mitä wokettajat minusta ajattelee, minulla on kuitenkin hyvä aamustondis ja mieli tekee pimppaa. Mikäli tämä on lesboutta, niin olkoot.

Vierailija
8/10 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, mikä ero on olla mies tai nainen. Biologisesti siis ymmärrän, mutta muuten en hahmota eroa. Eli vastaus: en mieti asiaa, olen vain  ihminen.

Vierailija
9/10 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan koskaan. 

Vierailija
10/10 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan jokainen työpäivä kiitän luojaani etten ole kanamainen, hölmö nainen. Kamala katsoa sitä aivotonta kaakottamista jokaisesta päivänselvästä asiasta.

M 52

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan