Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paha mieli kaverin näkemisestä.

Vierailija
13.10.2025 |

Ihminen jonka kanssa ollut kaveri vuosikymmeniä. Kun kysyin kuulumisia, kertoi tulleensa vaellukselta. Käyneensä jossain isossa konsertissa. Ja käynyt hoitamassa lapsenlapsiaan. Tavallisia asioita siis vain.

Minulla ei ole mitään, ei rahaa mennä mihinkään.  Lapsenlapsiani en saanut hoitaa koskaan. En edes tunne heitä. Ainoa paikka jossa käyn on naapurikunnassa oleva marketti. Olen kotona vain, siivoan, pyykkään teen ruokaa. 

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkö töihin menemistä edes harkinnut, AP?

Kyllä vain mutta työ ei tuo minulle rahan lisäksi mitään arvoa elämään. En sekoita elämääni ja työtä toisiinsa ja ammattini on sellainen etten voi töistäni puhua missään ja töissäni en voi puhua juurikaan vapaa-ajan asioista. Kelle puhuisinkaa, kun työkaverit ei lähietäisyydellä ole. Palkkani ja tuloni niin pienet menevät perheen elättämiseen, sähköön, veteen ja miljooniin muihin laskuihin.  En avaa enempää asiaa mutta meillä minä teen ja kustannan kaiken, muut tekee mitä lystäävt.

Vierailija
42/47 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut yli 30vuotta paikkakunnalla enkä tunne ketään. Ystäviä ei ole lainkaan. Joitain tuttavia joiden kanssa vaihdan kuulumiset. Vierailulla en käy missään eikä meillä käydä. Harrastukset mitä tarjolla on liikunta ja seurakunta. Minulla ei ole näiden kanssa mitään yhteistä. Mihinkään eläkeläistapahtumiin en halua. Voisin kävellä ympäriinsä mutta tylsää sellainen tallominen yksin on. Kransseja ja käsitöitä tekee joka akka, ei huvita sellainen. En ole hyvä niissä, enkä ylipäätään osaa mitään.

Tyypillisen suomalaisen jullikan malliesimerkki ;) Vali vali sitä ja tätä mutta en kyllä haluakaan enkä osaa ikinä mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa on hassua: valitetaan ettei ole ystäviä eikä mitään hauskaa ekämässä! Kenenkä luulet olevan syyllinen tilanteesi? Ala perkele tekemään asialle jotain! Pitäisikö meidän paijata sinua. Leipoa kakku sinulle, ja odottaa sinua kahviseuraksi. 

Ymmärrän tuon kyllä, että kun joku hehkuttaa mitä ovat perheensä kanssa tehneet ja toisella on vaikeuksia löytää edes sitoutumiskykyistä puolisoa. No, silloin pitää vaan miettiä, mikä omassa elämässä on hyvin. Kaikkea ei tietysti voi saada.

Vierailija
44/47 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa koira. Sen kanssa on mukavampi ulkoilla ja seurata luonnon vuodenkiertoa. Saat seuraa siitä ja tutustut alueen muihin koiranulkoiluttajiin, saat tekemistä, huolehtimista, tarkoituksen elämälle. 

Vierailija
45/47 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saa lapsenlapsiaan tavata, niin joku syyhän siihen on. Mitä olet tehnyt, että sinua ei kelpuuteta mummiksi?

Vierailija
46/47 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap nainen. Mene treffeille jonkun miehen kanssa joka tykkää vaikka veneillä tai retkeillä niin lähdette retkelle lähisaareen paistamaan makkaraa vaikka. Olen itse tutustunut yhteen mieheen ja tapaillaan sen kanssa ja käydään retkellä. Olen ainakin saanut jotain muuta tekemistä kuin kotona möllöttelyä.

En ole aloittaja mutta minä en ymmärrä miten te muut naiset niitä miehiä saatte. No, olette ehkä nuorempia, mutta itse en kuusikymppisenä- enkä edes alle sen iän saa ketään miestä ainakaan pitkäksi aikaa. Ei edes hyvä ulkomuoto tai kiltti ja hyvä luonne auta asiaa. Miehet haluavat vain huomattavasti nuorempia.

Minä ymmärrän täysin aloittajaa. Vaikka olisi kuinka aktiivinen, sosiaalinen ja yrittävä ihminen ja silti tulee henkisesti turpiin joka kerta, niin kuka tahansa lannistuisi.

Vierailija
47/47 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei saa lapsenlapsiaan tavata, niin joku syyhän siihen on. Mitä olet tehnyt, että sinua ei kelpuuteta mummiksi?

Miksi oletat että olen tehnyt jotain?  En juo polta kapakoi ole väkivaltainen enkä vankilassa.