Mistä aikuista seksiseuraa
Ihan tosissani kyselen mistä aikuinen mies (+50v) löytäisi friends with benefits naisia?
Maksullista ei ole hakusessa, kaikki treffipalstat ovat täynnä huijareita tai sitten etsitään elämänkumppania.
Tinderissä ja vastaavissa pyörii nuorempia, eli on meikäläiselle out of scope.
Ravintoloissa ja kapakoilla taitaa väki käydä lähinnä vaan juomassa?
Jostain lähiökuppiloista voisi kai löytää mutta näitä taitaa olla muuten terveellisintä välttää?
Kirjastoa en ole vielä kokeillut, ehkä pitäisi?
Kommentit (22)
Wanhusnaiset eivät ole seksuaalisia, scope on siirrettävä välille 10+ ... 20+ jos benefittejä kaipaa.
Me voitais kokeilla, olen puoliksi suomalainen ja puoliksi marokkolainen ja ikää tällä neidillä on 32v. Just nyt ei käy. kun olen flunssan kourissa.😰
Ylitarjontaa miehistä noissa jutuissa, mene maksulliselle jos seksiseuraa kaipaat.
Vierailija kirjoitti:
Wanhusnaiset eivät ole seksuaalisia, scope on siirrettävä välille 10+ ... 20+ jos benefittejä kaipaa.
Itseasiassa ole ihan toista mieltä, +40v naiset ei saa usein kotona ja on hyvinkin potentiaalisia ehdokkaita.
40+naiset (ikänaiset) eivät usein halua, kotona tai missään muuallakaan.
Parisuhteessa olevat 20+ ovat otollisia, koska heillä yleensä on varsin kokematon/osaamaton mies, 10+ naiset ovat parhaita koska käyvät erittäin kuumana. Avaaja tarkoittaa 50+ naisia (wanhusnaisia) jotka jo ovat vaihdevuosissaan. 30+ naisella on vielä halua, mutta on myös pieniä taakkoja, lemmikkejä ja se sellaista, lasimaalausta, savikuppien tekoa, jne.
Vierailija kirjoitti:
Me voitais kokeilla, olen puoliksi suomalainen ja puoliksi marokkolainen ja ikää tällä neidillä on 32v. Just nyt ei käy. kun olen flunssan kourissa.😰
Moi, kiharatukkainen kaunotar, oletko vielä samassa työpaikassa jossa vaihdettiin ajatuksia viime syksynä?
Vierailija kirjoitti:
40+naiset (ikänaiset) eivät usein halua, kotona tai missään muuallakaan.
Parisuhteessa olevat 20+ ovat otollisia, koska heillä yleensä on varsin kokematon/osaamaton mies, 10+ naiset ovat parhaita koska käyvät erittäin kuumana. Avaaja tarkoittaa 50+ naisia (wanhusnaisia) jotka jo ovat vaihdevuosissaan. 30+ naisella on vielä halua, mutta on myös pieniä taakkoja, lemmikkejä ja se sellaista, lasimaalausta, savikuppien tekoa, jne.
Luoja, mikä törppö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi, kiharatukkainen kaunotar, oletko vielä samassa työpaikassa jossa vaihdettiin ajatuksia viime syksynä?
Pssst...Sohvi😉.
Olen löytänyt lähiökuppilasta ihan kelvollisia naisia panoseuraksi! Kannattaa kokeilla! Monella naisella on sama tilanne, että sitoutuminen ei tule kyseeseen, mutta hyvä pano kelpaa kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sekoittanut nyt minut johonkin toiseen, olen toiminut yksityissijoittajana 1,5 vuotta.
Mä olen löytänyt ihan deittiäpistä. Naiselle 50+ on siellä paljon tarjontaa.
Vierailija kirjoitti:
XU toimii kuin junan vessa
Näin on! Siksi siitä on 153 sivua vauvaa todistamassa saumattomasta sujuvuudesta!
Vierailija kirjoitti:
XU toimii kuin junan vessa
Kumpikin satsi roiskahtelee kulkuväylälle.
Jos miesten välinen seksi kiinostaa niin Hesassabon Dianapuisto, jossa vähän vanhempikin mies saa seuraa!
Vierailija kirjoitti:
Jos miesten välinen seksi kiinostaa niin Hesassabon Dianapuisto, jossa vähän vanhempikin mies saa seuraa!
Tack så mykket. Käynpä katsomassa junalla pääsee 👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä avauksessa mieshahmo tiedustelle mistä löytää naisia, niin sehän tietenkin edellyttää homopaskojen ulvahtelua.
Itse olen 42v nainen, ja lähinnä netistä deittipalstoilta olen etsinyt. En tinderistä. Vaikeaa on kyllä löytää ketään. Valtaosa miehistä siellä on varattuja, tai niitä tosirakkautta etsiviä. Sitten on pirun paljon niitä, ketkä eivät osaa paria lausetta kirjoittaa itsestään tai mistä tahansa aiheesta, että saisi jonkinlaista kuvaa henkilöstä.
Eli jos sinä ap olet mukava, fiksu ja ihan hyvässä kuosissa fyysisestikin, niin olisit mahdollisesti haluttua kamaa, mutta olet kuin neula heinäsuovassa siellä.
Olen kuitenkin löytänyt pari oikein hyvää tyyppiä sieltä, ja sitten ei olekaan tarvinnut vähään aikaan etsiä.
Sanoisin, että panosta profiiliin. Kirjoita itsestäsi jotain, joka kertoo persoonastasi jotain. Monella miehellä, joka etsii fwb-suhdetta, ei ole juuri mitään tekstiä. Ehkä vain pituus ja paino. Itse en vastaa sellaisille mitään. Vaikka etsin vain panosuhdetta, niin haluan kuitenkin, että toinen on mielestäni kiva ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä avauksessa mieshahmo tiedustelle mistä löytää naisia, niin sehän tietenkin edellyttää homopaskojen ulvahtelua.
Siellä on myös kypsempiä miehiä joilla on naisten korsetteja yms. Kaikkee jokaiseen makuun kannattaa kokeilla ennen kuin tuomitsee!
Löysin Seksitreffeiltä, mutta vaihdoin kun tuli eräs laivalla vastaan. Olen nainen 50+.