Nainen 47 vastaa M52:lle
Keskustelumme poistuiđł En ymmĂ€rrĂ€, eikö aihealue ole seksi?
Kommentit (10)
Olipas harmi! Mutta kivaa ja kosteaa oli niin kauan kuin sitĂ€ kestiđ Ihania hetkiĂ€ itsesi parissa ja toki varmasti muidenkin kanssa. EihĂ€n kukaan nainen tollaisista kyydeistĂ€ kieltĂ€ydy!
JÀit ihanasti mieleeni ja hoitelen itseni loppuun ajattelemalla mitÀ olisit tehnyt minulle. Olisit varmasti nainut hitaasti ja hellÀsti. Koventaen otettasi ja kiihdyttÀnyt tahtiasi pikkuhiljaa. Olisin tullut pÀÀllesi ja ratsastanut kunnolla. Hieronut pilluani kunnolla kullisi juurta vasten. Samalla olisin hyvÀillyt sinua juuri sieltÀ mistÀ haluaisit. Asentoja kokeillen, tunnustelemalla mikÀ toimii meille parhaiten olisimme nauttineet toistemme kiihkosta. Lopuksi olisin halunnut ettÀ panet minua kunnolla takaa pÀin ja hierot samalla pyllyreikÀÀni. Painaisin kasvoni sÀnkyÀ vasteen js pitÀisin tiukan ja kiinteÀ perseeni ylhÀÀllÀ, ettÀ nÀkisit kaiken. Itse hiroisin omaa klitoristani ja tulisin useasti. Pilluni sykkisi ja valuisi kosteudesta. Viimein antaisin sinunkin tulla. PÀÀlleni tai sisÀlleni vai suuhuni?
Vierailija kirjoitti:
Olipas harmi! Mutta kivaa ja kosteaa oli niin kauan kuin sitĂ€ kestiđ Ihania hetkiĂ€ itsesi parissa ja toki varmasti muidenkin kanssa. EihĂ€n kukaan nainen tollaisista kyydeistĂ€ kieltĂ€ydy!
JÀit ihanasti mieleeni ja hoitelen itseni loppuun ajattelemalla mitÀ olisit tehnyt minulle. Olisit varmasti nainut hitaasti ja hellÀsti. Koventaen otettasi ja kiihdyttÀnyt tahtiasi pikkuhiljaa. Olisin tullut pÀÀllesi ja ratsastanut kunnolla. Hieronut pilluani kunnolla kullisi juurta vasten. Samalla olisin hyvÀillyt sinua juuri sieltÀ mistÀ haluaisit. Asentoja kokeillen, tunnustelemalla mikÀ toimii meille parhaiten olisimme nauttineet toistemme kiihkosta. Lopuksi olisin halunnut ettÀ panet minua kunnolla takaa pÀin ja hierot samalla pyllyreikÀÀni. Painaisin kasvoni sÀnkyÀ vasteen js pitÀisin tiukan ja kiinteÀ perseeni ylhÀÀllÀ, ettÀ nÀkisit kaiken. Itse hiroisin omaa klitoristani ja tulisin useasti. Pilluni sykkisi ja valuisi kosteudesta. Viimein
Jatketaanko suomi24 palstalla? Laitoin sinne sinulle haun. Olisi vielÀ kerrottavaa ja kysyttÀvÀÀ. SiellÀ ei poisteta, joskin on hÀiriköitÀ.
T. M.52
Vierailija kirjoitti:
JÀit ihanasti mieleeni ja hoitelen itseni loppuun ajattelemalla mitÀ olisit tehnyt minulle. Olisit varmasti nainut hitaasti ja hellÀsti. Koventaen otettasi ja kiihdyttÀnyt tahtiasi pikkuhiljaa. Olisin tullut pÀÀllesi ja ratsastanut kunnolla. Hieronut pilluani kunnolla kullisi juurta vasten. Samalla olisin hyvÀillyt sinua juuri sieltÀ mistÀ haluaisit. Asentoja kokeillen, tunnustelemalla mikÀ toimii meille parhaiten olisimme nauttineet toistemme kiihkosta. Lopuksi olisin halunnut ettÀ panet minua kunnolla takaa pÀin ja hierot samalla pyllyreikÀÀni. Painaisin kasvoni sÀnkyÀ vasteen js pitÀisin tiukan ja kiinteÀ perseeni ylhÀÀllÀ, ettÀ nÀkisit kaiken. Itse hiroisin omaa klitoristani ja tulisin useasti. Pilluni sykkisi ja valuisi kosteudesta. Viimein
Painan kullini syvÀlle sisÀÀsi tunnen pillusii puristuksen terskalla ja painan peukalon pyllyreikÀÀsi aah..
Olisi ollut kiva jatkaa mutta nyt on pakko irtauta ns. normilelĂ€mÀÀn. Työt kutsuuđMutta ehkĂ€ vielĂ€ palaan aiheeseenđ
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut kiva jatkaa mutta nyt on pakko irtauta ns. normilelĂ€mÀÀn. Työt kutsuuđMutta ehkĂ€ vielĂ€ palaan aiheeseenđ
Voin yrittÀÀ tarkistaa suomi24: n puolelta aina aika ajoin. Laita haku, josta tunnistan sinut.
Kiitos tÀstÀ
T. M.52
Vierailija kirjoitti:
Meno oli kuumempaa kuin XU:n tupakkakopissa. En ihmettele yhtÀÀn poistoa, ei normaalit ihmiset kykene kÀsittelemÀÀn noin kiimaisia juttuja.
Ei tÀÀllÀ normaalit mitÀÀn poistata, vaan kontrolloivat pösilöt.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli oksennusta suuhun
Joku pakotti sut tÀnne?
Jatkakaa kirjoittelua, ihan mahtavaa matskua, olen hakannut tattia ihan hulluna.
T. Tepa
Meno oli kuumempaa kuin XU:n tupakkakopissa. En ihmettele yhtÀÀn poistoa, ei normaalit ihmiset kykene kÀsittelemÀÀn noin kiimaisia juttuja.