Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmas päivä krapulaa ja 30+

Vierailija
13.10.2025 |

Neljä kertaa vuodessa tulee juotua ja olo on ihan hirveä. Nyt kolmas päivä menossa ja vieläkin tärinää, ahdistaa, väsyttää ja aamupalatkin meni suoraa pönttöön. Naama on niin punainen että näyttää kuin olisi 10 vuotta alkoholismia takana. En kestä!

Kertokaa omia kokemuksia krapuloista tän ikäisenä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä pää, kärsii koko ruumis.

Vierailija
2/21 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko lopetat kokonaan tai alat harjoittelemaan säännöllisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkään joit?! Joku viikon kahden reissu?

Vierailija
4/21 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulat on amatöörien hommia !

Vierailija
5/21 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ollut tuon ikäisenä. Kaikki ei vissiin ole kunnossa terveydessäsi. 

Yhden päivän krapula parinkin viikon rajun juomisen jälkeen. 

Nyt kuusikymppisenä en juo enää ollenkaan, joten en tiedä miten nyt. Viisikymppisenä ei ainakaan vielä ollut useamman päivän krapuloita.

Vierailija
6/21 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krapulat on amatöörien hommia !

Ei huvita alkaa alkoholin juomisen ammattilaiseksi. Helkkarin huono päihde josta pieni ilo kostautuu monen vuorokauden kärsimyksenä. Idioottimaista kun tuollainen aine on ainoa laillinen päihde.

Vierailija
7/21 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan tuossa olla takana jotain terveysongelmia? Ei kuulosta tavalliselta krapulalta että vielä kolmantena päivänä oksettaa.

Omat krapulani ovat helpottuneet iän myötä, vaikka juon paljon kerrallaan. Väsymys on ainoa oire, ja se menee ohi kun käy kävelyllä ja syö jotain mättöruokaa. Päivässä sekin on ohi.

Vierailija
8/21 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai krapula voi kestää helposti kolme päivää tuon ikäisenä ainakin jos juo kirkkaita. Pelkällä kaljalla saattaa selvitä päivässä tai parissa.

Vierailija
9/21 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha valittaa tuollaisesta kun on täysin omaa syytä. Suomessa on paljon ihan ilman omaa syytään sairaita, jotka eivät saa apua. Elämä on paljon parempaa ilman alkoholia. Kaikki päihteet ovat yksiselitteisesti pahasta. 

Vierailija
10/21 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaakohan tuossa olla takana jotain terveysongelmia? Ei kuulosta tavalliselta krapulalta että vielä kolmantena päivänä oksettaa.

Omat krapulani ovat helpottuneet iän myötä, vaikka juon paljon kerrallaan. Väsymys on ainoa oire, ja se menee ohi kun käy kävelyllä ja syö jotain mättöruokaa. Päivässä sekin on ohi.

Olet poikkeus kun useimmilla krapulat pahenevat kun vanhenee. Ensin menee yksi vuorokausi yökkiessä ja monta vuorokautta vähillä yöunilla.

Vierailija
11/21 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turha valittaa tuollaisesta kun on täysin omaa syytä. Suomessa on paljon ihan ilman omaa syytään sairaita, jotka eivät saa apua. Elämä on paljon parempaa ilman alkoholia. Kaikki päihteet ovat yksiselitteisesti pahasta. 

Kaikki päihteet eivät ole niin haitallisia kuin alkoholi. Kannabiksella on vain 8 haitallisuuspistettä kun alkoholilla niitä pisteitä on 23. Kannabiksesta ei tule krapulaa kun sen aiheuttama päihtymys ei ole myrkytystila.

Vierailija
12/21 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sinulle paljon kerralla? Minulle tuo tarkoittaa jotain 35-40 annosta päivässä.

Vierailija
13/21 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenää kutittaa, paleltaa, panettaa ja janottaa... Epäilen, että minulla on varmaan joku nivelreuma kantapään alla, joka saa voimansa oluesta... Onneksi olen työtön ja voin parannella oloani avaamalla Netflixin.

T: 23h edellisestä annoksesta ja 16h edellisestä tupakasta

Vierailija
14/21 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole niin vakavaa jos pari kertaa vuodessa juhlii ! Joskus voi pitää hauskaakin. -ap

Vierailija
15/21 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sinulle paljon kerralla? Minulle tuo tarkoittaa jotain 35-40 annosta päivässä.

Kymmenisen annosta illassa. Jos menen baariin niin ehkä 13 annosta tai siihen suuntaan.

Vierailija
16/21 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon viikottain pe-su. Sunnuntaina menee korjaussarjaa 8-10 keskiolutta. Sillä leikkaa krapulan pois ja on kiva pöhnä vain päällä. Oksennusta ei tule, mutta maanantaista keskiviikkoon on todella väsynyt olotila ja nukun huonosti vielä ti-ke välisen yön. Torstaina alkaa tekemään mieli alkoholia ja perjantaina onkin sitten täydet juhlat. Ikää on 48 ja hyvin jaksaa. Kesälomalla menee useampi viikko putkeen. 

Vierailija
17/21 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon viikottain pe-su. Sunnuntaina menee korjaussarjaa 8-10 keskiolutta. Sillä leikkaa krapulan pois ja on kiva pöhnä vain päällä. Oksennusta ei tule, mutta maanantaista keskiviikkoon on todella väsynyt olotila ja nukun huonosti vielä ti-ke välisen yön. Torstaina alkaa tekemään mieli alkoholia ja perjantaina onkin sitten täydet juhlat. Ikää on 48 ja hyvin jaksaa. Kesälomalla menee useampi viikko putkeen. 

Kun kolme päivää viikosta juo niin ei ihme kun nukkuu huonosti. Toisaalta mitään muuta päihdettä ei saisi käyttää kuin alkoholia. Tietenkin voi alkaa raivona raittiiksi ja tylsistyä lopullisesti.

Vierailija
18/21 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko nainen vai mies? Kiinnostaa, koska sukupuoli vaikuttaa alkoholin annossuosituksiin. Itse olen samanikäinen kuin sinä, tismalleen samat juomistottumukset kuin sulla ja oon nainen. Jos oot mies niin silloin voitan sut elintapojen surkeudessa.

Vierailija
19/21 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko nainen vai mies? Kiinnostaa, koska sukupuoli vaikuttaa alkoholin annossuosituksiin. Itse olen samanikäinen kuin sinä, tismalleen samat juomistottumukset kuin sulla ja oon nainen. Jos oot mies niin silloin voitan sut elintapojen surkeudessa.

Olen nainen. Mieheni juo paljon enemmän ja enimmäkseen kirkasta. Itse nautin viiniä, siideriä ja lonkeroita, siis pelkkiä mietoja. Muksut syntyi nuorena ja asuvat omillaan. Nyt nautitaan miehen kanssa omasta ajasta ja tulee juotua paljon enemmän kuin nuorempana. 

Vierailija
20/21 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis aplodejako kaipaat vai mikä tässä oli ideana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme