Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 165cm ja painan 70kg

Vierailija
13.10.2025 |

Armoton uimarengas vyötäröllä yhä, vaikka painoa olen saanut 10kg pois. Taitaa tarvita vielä toisen kympin, jotta kellumaan poistuu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kelluke

Vierailija
2/9 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se viimeinen paikka johon nuo kertyy... Mjt pidä tavoitteet realistisina, se työ mitä oot jo tehnyt on sekin jo hyväksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱🥱🥱

Vierailija
4/9 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🥱🥱🥱

?

Vierailija
5/9 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän mukana muuttuu helposti ruumiinrakennekin. Uimarengas saattaa pysyä, mutta se ei mitätöi monia muita terveyshyötyjä. Itse aloitin samanpituisena 72 kilosta enkä ole päässyt vasta kuin 68 kiloon, mutta pystyn taas sitomaan kengännauhat seisoviltani. Tsemppiä ap.

Vierailija
6/9 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva, missä asut?  Voisin käydä kahvilla, vai vieläkö tarkenet jos käydään metsässä uimassa?

Vierailija
7/9 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iän mukana muuttuu helposti ruumiinrakennekin. Uimarengas saattaa pysyä, mutta se ei mitätöi monia muita terveyshyötyjä. Itse aloitin samanpituisena 72 kilosta enkä ole päässyt vasta kuin 68 kiloon, mutta pystyn taas sitomaan kengännauhat seisoviltani. Tsemppiä ap.

Jotain pahaa vikaa on liikkuvuudesta, jos ei pysty 72-kiloisena tuon vertaa kumartumaan.

Ei pari ylikiloa liikuntavammaiseksi tee. 

Vierailija
8/9 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Itse laihdutin tuosta vielä 10 kg entisiin mittoihini, ja ah miten kevyt olo taas ja vaatteet näyttää hyvältä päällä. Aika kuluu joka tapauksessa, mutta parhaassa tapauksessa on siinä muutaman kk päästä tulevassa tulevaisuudessa kevyempi ja voi paremmin. Laiska kun olen, enkä liikunnallinen, niin ihan kaloreita laskemalla.

Vierailija
9/9 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain pahaa vikaa on liikkuvuudesta, jos ei pysty 72-kiloisena tuon vertaa kumartumaan.

Ei pari ylikiloa liikuntavammaiseksi tee. 

No tämä. Mä painan 115 kg ja pituus 168 cm. Seisaaltaan mä sidon kengännauhani. Enkä kyllä ymmärrä ap:n ulinaa armottomasta renkaasta. Noilla mitoilla se ei todellakaan ole vielä armoton. Miettikää mun mittoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi