Naapurin akka kävi valittamassa kun toinen autoni on vieraspaikalla
Tilapäisesti jouduin jättämään auton siihen koska olen siirtämässä harrasteautoa talvisäilöön uuteen talliin. Huomautin ystävällisesti rouvalle että hänen kasvonsa tuovat mieleen R-kioskin hotdog-grillissä aamusta iltaan pyörineen ryppyisen ja kuivettuneen makkaratuotteen.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Pidä autot omassa pihassa.
Molemmat ovat omassa pihassa. Olen osakas taloyhtiössä.
ap
Asiastahan valitti😉aina selityksiä riittää
Voi olla sun autosta renkaat kuin haljennut hod dog nakki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Taloyhtiön piha ei ole sinun pihaasi, vaan taloyhtiön. Et omista luukustasi edes seiniä.
Olet siis ääliö ja sitä piti tulla tänne mainostamaan. Voiko ihminen nolompi olla? 😂
Vierailija kirjoitti:
No, asia jatkuu siitä luontevasti rikosilmoituksella. Autossa on akkuvarmennetut kamerat eteen ja taakse.
ap
No et ollut mitenkään fiksu kommentissasi. Maksatko muuten kahdesta autopaikasta? Luultavasti et, koska sinulle tultiin huomauttamaan asiasta. Yleensä asuntoa kohti on yksi paikka ja sitten on yksi tai kaksi vieraspaikkaa vähän sen mukaan, kuinka suuri taloyhtiö on kyseessä.
Ei ap:n ikäisillä ole autoa eikä ajokorttia. Alaikäinen ääliö, jolla ei ole edes mopokorttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, asia jatkuu siitä luontevasti rikosilmoituksella. Autossa on akkuvarmennetut kamerat eteen ja taakse.
ap
Ei paljoa iloa niistä kun huppu päässä puhkotaan ja naarmutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Taloyhtiön piha ei ole sinun pihaasi, vaan taloyhtiön. Et omista luukustasi edes seiniä.
Asteikolla 1-10 ja jos 10 on aamusta iltaan kuumassa hotdog-grillissä lämpölampun alla pyörinyt nakki, kuinka ryppyiset ovat kasvosi?
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ap:n ikäisillä ole autoa eikä ajokorttia. Alaikäinen ääliö, jolla ei ole edes mopokorttia.
Oletko ylpeä tästä aikaansaannoksestasi? Tällä ajattelit canceloivasi aloittajan?
Lymyääkö omassa housussa kenties herrojen juhlapöydässä lojunu katkarapu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei paljoa iloa niistä kun huppu päässä puhkotaan ja naarmutetaan.
Laitetaas tämän nettivinkaten laittomana uhkauksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Älä machoile. Se on noloa.
Tuikkaisin puukon renkaaseesi ja nyrkin pläsiisi.
Vierailija kirjoitti:
Käske sen laskea pöksyt alas.
Puutarhuri heräs.
😂