Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minulla on hyvä mieli :)
13.04.2007 |
Asunto on viimein kaikin puolin siivottu ja järjestelty pihaa myöten, ja remontti on saatu tältä erää päätökseen. Vauva syntyy luultavasti ihan lähipäivinä =)
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä on tulossa toinen ja yritän rakennella pesää pikku apurin (1v11kk) kanssa, lähinnä vaan sotkee sen mitä saan siivottua mutta auttaa ylpeänä:)
Alue: Aihe vapaa
Olisi ihanaa jos meillekkin olisi syntymässä vauva lähipäivinä.
Ikävä kyllä lapsiluku on täynnä.