Mikä Sabina Särkkää vaivaa?🤔
Miksi joka kuvassa sama ilme? Huulet töröllä ja silmissä kuolleen kalan katse. Otsa myös valtava ja kauhean kiiltävä. Miksi korostaa valtavaa, kiiltävää otsaansa?😲
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Käykö hän missään töissä? Millä elää?
😂 Kysyt tuota vauvapalstan mt ongelmaisilta nuorisoeläkeläisiltä.
Aijaa että sinun mielestä kaikki jotka on eläkkeellä on mt ongelmaisia??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vartalo sentään hoikka ja kuosissa, toisin kuin hänen tuhdilla ystävällinen, Saara Siepulla.
Tuhti on...
Ja silti paljon kauniimpi kuin sinä tai vaikka Sabina.
Saralle sopii vähän uhkeampikin olemus, ylipainoiselta ei näytä. Hänellä on naisellinen olemus.
Mistäs sinä tiedät, miltä viestin kirjoittaja näyttää? Aika typerä vastaus tuokin kyllä sinulta. Ja kyllä Sara nykyään on aika tuhti. Toki nyt on raskaanakin, mutta ollut jo aika kauan. Sellainen aika löysän oloinen. Ei varmaan paljon treenaa.
Minulle on tullut Sabinasta telkkarin kautta sellainen kuva, että on tosi mukava tyyppi. Hauska, reilu ja kaukana pinnallisesta.
Jooga näyttää Sabinalta onnistuvan,hyvään kuntoon itsensä treenannut. Huulitäytettä on niin paljon ettei muita ilmeitä enää pysty tekemään ja voisi vaihtaa meikkivoiteen kasvojen oikeaan sävyyn,aivan liian tummaa käyttää.
Ihme haukkumista.
Mun mielestä tosi kaunis ja hyvässä kunnossa, taitaa ikää olla 36v. Tykkään äänestä, on uniikki!
Vierailija kirjoitti:
Ihme haukkumista.
Mun mielestä tosi kaunis ja hyvässä kunnossa, taitaa ikää olla 36v. Tykkään äänestä, on uniikki!
Omistatko pumpattavan Barbaran?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/cb947f76-a92c-4916-aa31-67d351…
Sabina on näköjään ollut joskus oikein nätti, luonnollinen ja hymyileväinen. Hiusraja ja otsakin ollut ihan normaali. Ja huulet myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiiltävä otsa johtunee botoxista. Eli se ei ainoastaan silitä otsan ryppyjä, vaan tekee ihosta sellaisen lasimaisen. Sama ilmiö näkyy myös esim. Rosanna Kuljulla. Myös yhdellä ystävälläni on tämmöinen.
Kävin katsomassa Rosannan kuvia ja kyllä! Hänellä juuri samanlainen outo kiiltävä otsa, tosin kooltaan kyllä pienempi.😅
Noihan vetänyt botoxia jo 18 v lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitä omasta peilistäsi näkyy?
No en olekaan mikään instamalli, joka tienaa valokuvillaan. On vaan todella huono malli tämä nainen. Yhden ilmeen tyyppi isolla kiiltävällä otsalla, kuolleella katseella ja töröhuulilla. Hyh!
Ei häntä ole pakko seurata kun noin ahdistaa.
No ei tarvii erikseen seurata, kun niitä kuvia tulee vastaan milloin missäkin.
Enpä ole huomannut.
Älä jaksa, tuota sä et usko itsekään. Silkkaa huonosti piilotettua itsekorostusta, kuinka mun uutisvirta on parempi kuin sun.
En ole tuo, kenelle kommentoit, mutta ainakaan minulle noita ei näy lainkaan kun ei heitä seuraa. Minun piti ihan googlettaa kuka on Sabina tai Rosanna. Siis en olisi osannut kasvoihin yhdistää. Sabina on tuttu nimeltä, just joku tyhjäpää, ja rosannaa en tiennyt nimeltä edes.
T. 45 vuotias matami, joka ei seuraa julkkiksia tms.
Ketjun avasin ihan otsikon takia, koska olen kipeänä, en jaksa kuin tällaisia lueskella. Ketju ei pettänyt tälläkään kertaa.
Pahoin pelkään että nyt näitä näkyy mun uutisvirrassa sitten . Tosin mulla on vaan fb ja sitäkin selaan harvakseltaan, lähinnä muutamia ryhmiä seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin, miten Ossi oli naimisissa tuon Sabinan kanssa. Onneksi löysi luonnonläheisemmän aidon naisen, jonka kanssa on perhe. Koomista, että tämä Ossin uusi nainen on Karalahden ex! Piiri pieni pyörii.
Nainen, joka on seurustellut Karalahden kanssa, ei todellakaan ole mikään löytö. Kertoo paljon siitä naisesta, eikä mitään imartelevaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Sabinalla on aivan upea kroppa pers e on aivan uskomaton.. bikini kuvat on ehkäpä parhaat suomalaisista malleista just Sabinalla.
Mikä per se? Eihän sillä oo per settä.
Tämäpä on just se missä naiset menevät vipuun. Hyvin monille miehille suht kiinteä naisellinen takapuoli on täydellinen. Sellainen gym hehtaariperse ei ole millään tapaa järkevä eikä välttämättä kaunis. Luonnollinen timmi perse jossa on vähän lihasta on juuri paras. Sabinalla on upea kroppa, ei mikään ylilihaksikas, epäluonnolliseksi treenattu.
Jos tykkää lapsista, sanoo kuten sinä.
Lapsen kroppahan tuo on. Plus erilaiset täytteet.
Miksi sillä on tuommoinen kauniit ja rohkeat tukka? Miksi se haluaa näyttää sekopäältä kuvissaan?
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/cb947f76-a92c-4916-aa31-67d351…
Sabina on näköjään ollut joskus oikein nätti, luonnollinen ja hymyileväinen. Hiusraja ja otsakin ollut ihan normaali. Ja huulet myös.
Ja silmissäkin ollut eloa ja iloa näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Käykö hän missään töissä? Millä elää?
😂 Kysyt tuota vauvapalstan mt ongelmaisilta nuorisoeläkeläisiltä.
Aijaa että sinun mielestä kaikki jotka on eläkkeellä on mt ongelmaisia??
Työikäisistä ja vieläpä alle 50 vuotiaista kyllä se mt-ongelmat on suurin syy eläkkeellä oloon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiiltävä otsa johtunee botoxista. Eli se ei ainoastaan silitä otsan ryppyjä, vaan tekee ihosta sellaisen lasimaisen. Sama ilmiö näkyy myös esim. Rosanna Kuljulla. Myös yhdellä ystävälläni on tämmöinen.
Kävin katsomassa Rosannan kuvia ja kyllä! Hänellä juuri samanlainen outo kiiltävä otsa, tosin kooltaan kyllä pienempi.😅
Noihan vetänyt botoxia jo 18 v lähtien.
Rosanna näyttää transsulta.
Tuollaista nimeä ei ole kenelläkään.
Ei tartte yrittää, kun tietää olevansa kaunis. Se on näiden kauniiden naisten ongelma.
Kroppa on upea. Kasvoista tulee mieleen pöllö.
Vierailija kirjoitti:
On kaunis ja ikäisekseen nuoren näköinen.
Vähän käy kyllä sääliksi Sabina, kun tuli avioero ja eksä sai heti perheen uuden puolison kanssa. Sabina 36v jo ja yksin. Toivottavasti hän löytää rakkauden ja ehtii vielä saada vielä perheen jos haluaa.
Mitä säälimistä siinä on jos hän on itse halunnut avioeron? Ei kaikkien elämän tavoite ole mennä naimisiin ja perustaa perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vartalo sentään hoikka ja kuosissa, toisin kuin hänen tuhdilla ystävällinen, Saara Siepulla.
Tuhti on...
Saralle sopii vähän uhkeampikin olemus, ylipainoiselta ei näytä. Hänellä on naisellinen olemus.
Niin ja on raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhti on...
Saralle sopii vähän uhkeampikin olemus, ylipainoiselta ei näytä. Hänellä on naisellinen olemus.Niin ja on raskaana.
Juu, nyt on raskaana, mutta tuhdihko on ollut jo vuosia.
Ai onko hän eronnut poikaystävästään?