Onkohan mussa vikaa kun ei mulla ole kavereita.
Jep ei ole kavereita. Mä juon myös melkein joka vloppu alkoholia ja käyn baareissa.
Kommentit (127)
Voi olla, että on. Voi olla, että ei ole.
Mitä ihmettä teet baareissa ilman kavereita? Istut ja juot kallista kaljaa?
Ennen mulla oli kavereita. Kai mun on paha olla siksi mä juon alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä teet baareissa ilman kavereita? Istut ja juot kallista kaljaa?
Kyllä. Tykkään käydä baareissa.
Teki niin tai näin niin aina väärinpäin. Jos on kavereita niin on va kooja tai tekemisissä va koojie kanssa ja jos ei ole kavereita niin on outo, ku si pää ja on vikaa itsessä ja on taatusti va kooja koska ei ole kavereita.
Jos on kavereita niin pitää seurata, koska sen kaverit on epäilyttäviä ja jos ei oo kavereita niin pitää seurata, koska on epäilyttävää ettei ole kavereita.
Velkaaki on yli 40 tuhatta euroa.
Aa-kerhosta voit löytää kavereita, kaltaisiasi.
Vierailija kirjoitti:
Aa-kerhosta voit löytää kavereita, kaltaisiasi.
En sori halua mennä aa kerhoon.
Oletko koskaan pyytänyt ketän mukaan baariin tms.vai odotatko passiivisena kaverin ilmestymistä?
En tiedä miksi mä en tutustu ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan pyytänyt ketän mukaan baariin tms.vai odotatko passiivisena kaverin ilmestymistä?
Olen. Eivät nykyää halua lähteä ja mä oon jäänyt yksin.
On. Äläkä sano että kannatat lisäksi persuja.
Ehkä en tuu toimeen ihmistenkaa en osaa keakustella tai olen yksinkertainen.
Jos juot mielestäsi liikaa, niin juo vähemmän. Et sä nyt ole mikään ajelehtiva vene, vaan sulla on airot ja perämoottori, jolla voi siihen oman elämänsä suuntaan vaikuttaa. Kavereita saa kun hakeutuu ihmisten seuraan esim. harrastuksissa, töissä jne.
Olen ollut vähä aina erilainen kun muut. Negatiivinen vihaan elämääni ja kaikkee
Mulla päinvastoin, puhelin ja ovikello huutaa, vaikka haluaisin olla yksin
Vierailija kirjoitti:
Jos juot mielestäsi liikaa, niin juo vähemmän. Et sä nyt ole mikään ajelehtiva vene, vaan sulla on airot ja perämoottori, jolla voi siihen oman elämänsä suuntaan vaikuttaa. Kavereita saa kun hakeutuu ihmisten seuraan esim. harrastuksissa, töissä jne.
Juu mut työkaverit ei halua nähdä.
Töissä käyn kyllä viikolla. Muuten olen aika yksin.