Mihin Yhdysvaltain osavaltioon muuttaisit, jos olisi pakko muuttaa johonkin? Perustele myös
Niin, siinä se kysymys tulikin. Minä muuttaisin ehkä New Englannin alueelle kuten Vermontiin, Massachusettsiin tai Delawareen. Tai sitten Maine. Kaunis luonto, turvallisuus, neljä vuodenaikaa, eurooppalainen fiilis. Hallmark-elokuvien tunnelmaa! Mainen asukastiheys on muuten sama kuin Suomen, 17 as/km2. Vermontissa ja on Mainessa vähiten rikollisuutta koko Yhdysvalloissa. Mikä sinun valintasi on?
Kommentit (83)
Hawaiji tai Texas, toisessa lämpö ja toisessa ehkä sitten maalaismaisemaa löytyisi . Olen lukenut liikaa Stephen Kingin kirjoja, että muuttaisin täällä mainittuun Maineen 😁
Vierailija kirjoitti:
New Yorkin osavaltio, meren rantaan maalle. Luonto on upea, kuin Suomessa. Talvella on lunta, kesällä helle. Atlantin aallot. Pääsee nyc vilinään halutessaan.
,
Miten voi asua maalla meren rannalla asumatta New Yorkin kaupungissa?
Vaikea päättää, kun en tiedä yhtään USA:n osavaltiota.
Vierailija kirjoitti:
Se olisi Texas ja Dallas. Koska aikuinen lapsi asuu siellä.
Minä olen asunut siellä. Hyvin vanhoillista oli jo silloin 20 v sitten. Nykyään äärikonservatiibikristityt ovat ajamassa naiset ja latinot ahtaalle. Todella pelottava paikka. Toivottavasti lapsesi ei tule raskaaksi ja saa komplikaatiota. Hoitoa ei saa. Toivottavasti ei ole lapsenlapsia, jotka käyvät koulua aivopestävinä.
Lapselliset suomalaiset elävät jotain Miami Vice tai Frendit mielikuvituselämää. Minkä ikäinen ap on? 15v?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen asunut siellä. Hyvin vanhoillista oli jo silloin 20 v sitten. Nykyään äärikonservatiibikristityt ovat ajamassa naiset ja latinot ahtaalle. Todella pelottava paikka. Toivottavasti lapsesi ei tule raskaaksi ja saa komplikaatiota. Hoitoa ei saa. Toivottavasti ei ole lapsenlapsia, jotka käyvät koulua aivopestävinä.
Onpas negatiivinen kuva alueesta sinulla.
Alaskan erämaihin. Ei mihinkään woke-sontaan.
Vierailija kirjoitti:
Hawaiji tai Texas, toisessa lämpö ja toisessa ehkä sitten maalaismaisemaa löytyisi . Olen lukenut liikaa Stephen Kingin kirjoja, että muuttaisin täällä mainittuun Maineen 😁
Kummassa löytyy maalsismaisemmaa? Molemmissa on lämpöä. Texasissa suoria teitä ja aavikkoa.
Texasissa järjetön konservatiivivalta. Erittäin pelottava osavaltio meille maahanmuuttajille.
Ei väliä kunhan joskus pääsisi ratsastelemaan inkkareiden mailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivopesua se woketuskin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas negatiivinen kuva alueesta sinulla.
Tottahan tuo oli, etelävaltioiden asukkaat eivät eroa äärimuslimeista millään tavalla, kutsuvat uskontontoaan eri nimellä, siinä kaikki.
nm. kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Alaskan erämaihin. Ei mihinkään woke-sontaan.
Sinäkin olisit siellä sitä sontaa, pelkkä ma.mu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Texasissa latinot on enemmistö. Ja silti köyhiä ja syrjittyjä. Todella väärin.
Vierailija kirjoitti:
Hawaijille, mutta ei kyllä ole mitään hinkua edes käymään USA:ssa. Ihan järkyttävää vauhtia huononee naisten asema siellä.
Tulevat järkiinsä naisten mielipuolisuuden suhteen. Hyvä, oikeastaan tekisi mieli muuttaa tästä feministi- ja wokehelvetistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummassa löytyy maalsismaisemmaa? Molemmissa on lämpöä. Texasissa suoria teitä ja aavikkoa.
Texasissa järjetön konservatiivivalta. Erittäin pelottava osavaltio meille maahanmuuttajille.
No älä sitten mene sinne 🙄
Vierailija kirjoitti:
En muuttaisi Usaan ikinä. Ei ole lomia, köyhillä ei mitään sosiaaliturvaa. Hampaat mätänevät suuhun, jos ei ole varaa yksityisiin hoitoihin. Rikkaat pärjäävät, köyhät kituvat. Kamala valtio.
Joudut menemään töihin lokkeilun sijaan, vihervassari!
No tietysti Florida. Kanada kuitenkin parempi .
Itse valitsisin sellaisen paikkakunnan USA:sta, jossa on Lidlin myymälä.
Suurimmassa osassa USA:ta sellaisia ei ole.
Mutta muutamassa kaupungissa USA:ssakin on Lidl.
Mieluummin ostan Lidlistä kuin jostain Walmartista (jossa sinua epäillään automaattisesti myymälävarkaaksi, vaikket mitään varastaisikaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue ketjun otsikko ja vastaa siihen.
Vancouverin saarelle.
Kyseessä ei tosin ole Yhdysvallat, mutta kuitenkin maanpäällinen paratiisi.