Nainen, pidätkö seksistä? Siis hyvästä seksistä?
Itse koen miehenä, että parasta elämässä on molemminpuoleisesti toisen seksuaalinen tyydyttäminen. Olenkin ottanut ohjenuorakseni, että tyydytän naisen ensin. Sillä yleensä sen jälkeen, saan naiselta itsekin sitä hyvää ja spruittaan mällít tervetulleesti suuhun tai pimpsaan tai jopa peppureikään...
Win-win situation?
Kommentit (8)
Tykkään. Hyvä että huomioit naisesi. Jos haluat erottua hyvien joukosta, tyydytä hänet useampaankin kertaan. Äläkä aina lopeta hauskanpitoa omaan laukeamiseesi ;) Orgasmi sen jälkeen kun mies on jo "valmis", tekee eri tavalla höpöä. Pidä naisesi hyvällä tavalla varpaillaan. Vakiojärjestykseen joskus vähän kyllästyykin.
Kuulostat seksiriippuvaiselta. Ällöttävää. Seksistä tekee hyvää emotionaalinen intiimiys.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään. Hyvä että huomioit naisesi. Jos haluat erottua hyvien joukosta, tyydytä hänet useampaankin kertaan. Äläkä aina lopeta hauskanpitoa omaan laukeamiseesi ;) Orgasmi sen jälkeen kun mies on jo "valmis", tekee eri tavalla höpöä. Pidä naisesi hyvällä tavalla varpaillaan. Vakiojärjestykseen joskus vähän kyllästyykin.
Tykkään ajutujsistasi. Totta tosiaan, että vaihtelu virkistää myös tai ehkä juurikin seksissä. Olen myös huomanut, että nautin suuresti suuseksin antamisesta naiselleni, siksi että voin nähdä ja kuulla hänen voihkimiset. Mutta itsekkäästi myös siksi, että hänen píllunsa yksinkertaisesti vaan maistuu niin älyttömän hyvälle. En jotenkin saa siitä tarpeekseni :)
On itsensä ylentämistä arvostella jollain asteikolla ihmisten tapoja toteuttaa seksuaalisuuttaan. Onko itse aina "hyvä" ja muut sitten jollain eri tasoilla? Kaikki on hyvää, kun se on kahden toisiaan rakastavan ihmisen välistä seksiä, sitä sen kummemmin kategorisoimatta.
Pidän todella!
Minulle hyvään seksiin kuuluu läheisyys ja hellyys myös arjessa ja sängyn ulkopuolella. Silloin pientä virettä ylläpidetään ilman vaateita tai odotuksia ja nautitaan vain yhteydestä. Siitä sitten on helppoa lämmitellä lisää (mitä hitaammin sen parempi!) ja rakastella pitkään ja hartaasti!
Onneksi on oma rakas joka hallitsee tämän!
En usko että löytyy ketään, joka ei pitäisi omasta mielestään hyvästä seksistä. Jokaisella lienee tuosta oma mielipiteensä. Toisen hyvä seksi voi olla toiselle huonoa tai kamalaa. Esim. Itse olen sub henkinen, joten sidottuna sänkyyn ja "pakko naituna" oleminen voisi jollekkin olla kauhistus.
N41
Noinhan se juuri menee :)
N38