Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku mies sai raivarin kun kassa kysyi paperit kun yritti ostaa olutta.

Vierailija
11.10.2025 |

Oli se kyllä selkeesti täysi-ikäinen mutta oli kyllä huvittavaa kun kilahtaa tuolla tavalla ja alkaa latomaan luokkauksia silla nuorelle kassatytölle.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermaviemäri halusi taas keksiä negatiivisen aloituksen miehistä.

Mitä ap halusi keskustella asiasta? Ei mitään. Mutta palstan spermaviemärit lähti mukaan leikkiin.

On teilläkin selvästi hyvä elämä, täällä vietätte lauantain miehiä haukkuen.

Vierailija
22/35 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään huvittavaa tuossa ei ollut. Noloa miehelle ja hiton ikävää kassalle. 

Ei ne kassat jaksa oikeasti enää välittää. Ihmisten käytös nyt vaan on ihan kamalaa.

Jaksamme kyllä. Ei se kuule ole yhtään kivaa. Miksei ihmiset osaa olla ihmisiksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on. Asiakkaat on nykyisin ihan perseestä. Tsemppiä kaikille myyjille. :)

Ei vaan myyjät on ihan perseestä. Papereiden vaatiminen selkeästi aikuisilta on suoranaista kyykytystä. Ei ihme, että asiakkaat katoaa.

No niin. Siellä on jo heti yksi tyhmä ja ilkeä.

Myyjät eivät päätä käytäntöjä.

Vierailija
24/35 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain todella pässi ei tajua, että kassa vain tekee työtään. 

Alkoholilainsäädäntöä myös valvotaan ja rapsut tulee, ellei jopa potkut, jos jää kiinni siitä, että ei kysy papereita. Ettäs tiiätte. 

Alkoholia saa myydä täysi-ikäiselle eli kassa ei tee mitään virhettä niin kauan kuin asiakas on sen iän ylittänyt. 

Aivan. Ja siks pitää varmistaa, että asiakas on 18 v. Comprendo? 

Vierailija
25/35 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 30v näyttäviltä pitää kysyä ja se on välillä aika haastavaa.

Vierailija
26/35 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän olen vain imarreltu, jos alle kolmikymppiseksi luullaan:-).Luulin muidenkin olevan. 

Vierailija
27/35 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa että edes vaivaudut tekemään asiasta aloitusta. 

Miksi luuhaat keskustelupalstalla, kun tahtosi on vain loukata muita ja et ilmeisestikään pidä keskustelusta?

Vierailija
28/35 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 45 ja henkkarit kysyttiin, tai homopoika haluta vaan tietää nimeni🤔

Vierailija
29/35 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuollaiselle öykkärille ei pidä myydä mitään, oli paperit tai ei. Vartijat paikalle heivaamaan henkilö hiuksista v i t t u u n.

Vierailija
30/35 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne kassat jaksa oikeasti enää välittää. Ihmisten käytös nyt vaan on ihan kamalaa.

Jaksamme kyllä. Ei se kuule ole yhtään kivaa. Miksei ihmiset osaa olla ihmisiksi? 

Ymmärrän. Tämä aihe on minulle tuttu monella eri tavalla. Tuo mitä kirjoitin, on yksi tapa säilyttää mielenterveys.

Moni ei sellaiseen pysty, eikä tarvitsekaan.

Itse olen tätä nykyä asiakkaana ja olen sitä mieltä, että huonosti käyttäytyvät asiakkaat pitäisi voida välittömästi poistaa ihan samalla tavalla kuten ravintolatkin tekevät. Myös porttikiellot tulisi ottaa käyttöön.

Esimiesten tulisi korostaa myynnin sijaan sitä, että haistattelua, nimittelyä ja huutoa ei pidä kenekään sietää.

Vierailija
31/35 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Tämä aihe on minulle tuttu monella eri tavalla. Tuo mitä kirjoitin, on yksi tapa säilyttää mielenterveys.

Moni ei sellaiseen pysty, eikä tarvitsekaan.

Itse olen tätä nykyä asiakkaana ja olen sitä mieltä, että huonosti käyttäytyvät asiakkaat pitäisi voida välittömästi poistaa ihan samalla tavalla kuten ravintolatkin tekevät. Myös porttikiellot tulisi ottaa käyttöön.

Esimiesten tulisi korostaa myynnin sijaan sitä, että haista

Kiitos! Juuri näin. 

Vierailija
32/35 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lähinnä huvittaisi, jos vieläkin kysytään papereita tälleen 38vuoden iässä ja siinähän menee 2sekuntia elämästä, kun sieppaa sen siitä tutusta paikasta mistä nappaa maksu kortinkin ja jatkaa maksamaan, pakkaamaan ja pihalle. Joku ei vain ole muistanut syödä ni on vähän kiukku itku potku raivari tai ei ole saanut päivän olut annostansa ; ). Toivottavasti kassa pystyi suodattamaan tämän käytöksen, ettei menisi ihon alle niin pahasti.

Vierailija
33/35 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sama ketju naisesta, katso kun se katoaa kahdessa minuutissa ja naiset haukkuvat siinäkin miehet.

Vierailija
34/35 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee sama ketju naisesta, katso kun se katoaa kahdessa minuutissa ja naiset haukkuvat siinäkin miehet.

Kuinka niin? Moni aspa joutuu kohtaamaan myös vttumaisia, yleensä keski-ikäisiä ja  vanhoja naisia.

Se, että yksi tekee väärin, ei tee sen toisen tekemisestä oikeaa.

Vierailija
35/35 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin? Moni aspa joutuu kohtaamaan myös vttumaisia, yleensä keski-ikäisiä ja  vanhoja naisia.

Se, että yksi tekee väärin, ei tee sen toisen tekemisestä oikeaa.

Kuinka niin? Ihan kuule palstan miesvihan vuoksi.

Narratiivinne on "spermaviemärit eivät tee mitään väärin, koskaan, ja jos joku SAASTA kehtaa niin väittää, ylläpito poistaa ketjun"

Nämä missä keksityllä tarinalla haukutaan miehet jäävät tänne vuosikausiksi.