Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinkahan paljon olen ostanut täysin turhia tuotteita apteekista. Aion lopettaa kaiken moskan ostamisen. Listaa turhat tuotteesi apteekista!

Vierailija
11.10.2025 |

Kuinkahan paljon olen ostanut täysin turhia tuotteita apteekista. Aion lopettaa kaiken moskan ostamisen. Listaa turhat tuotteesi apteekista ja maksoi mitä? Hirveitä summia menee apteekkiin. Ennenkin pärjättiin kovin vähällä apteekkituotteiden määrällä. Missä tutkimus että voimme paremmin kun ostamme apteekin tuotteita?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ikää tulee ja tilanteita, siksi on tarpeita.

silloin ikää on liikaa

Vierailija
22/32 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Priorin kallista ja voi uskoa, että on tehoa, vaikka ei oikeasti ole.

Melatoniini voi syödä 1,9 mg 3-4 kpl kerralla ja uskotella itselleen, että nukkuu. Joskus nukkuukin, useinmiten ei. Sama lopputulos ilman melatoniiniakin. 

Kuka syö 3-4 kpl kerralla? 

Mulle on ainakin lekuri opastanut aina vaan ottamaan lisää melatoniinia. Osastolla ne syötti mulle 9mg iltaisin. Olen aika pahasti uniongelmainen ja syönyt melatoniinia 8 vuotta. No tästä voi varmaan päätellä kuinka hyvin se toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turha ostos, mutta ostin erään tuotteen apteekista ja myöhemmin näin saman tuotteen halvemmalla marketissa. 

Vierailija
24/32 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitamiinit ja kasvovoiteet. Ihan kaikki.

Enpä ole koskaan tavannut naista joka olisi tullut edes 1% kauniimmaksi noista.

Älä syö kuin possu ja liiku 5x viikossa. Älä ota botoksia, tatskoja tai lävistyksiä. Ne on ne neuvot jotka oikeasti toimii.

Kerro olevasi yksinäinen mies kertomatta olevasi yksinäinen mies. Taidat olla sama joka valitti sinkkunaisten parisängyistä 😂😂😂

Minusta tää kuulostaa naisen kirjoittamalta. Kuka mies edes tietää että apteekissa on vitamiineja ja voiteita?

Vierailija
25/32 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ostelee kaiken maailman nenäsuihkeita, kurkkupastelleja, yskänlääkkeitä, kylmävpiteita sun muita. Olen pärjännyt nuhani ja yskäni hyvin ilman mitään höpö höpö juttuja. Runsaasti vettä kituseen, niin kyllä pärjää. Kylmävoidetta kerran kokeillut. Kaikkeen ihmiset uskookin.

Vierailija
26/32 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panadol Forte 1000 mg, reseptillä määrtty lonkan nivelrikkokipuun. Syönyt ohjeen mukaan nyt 2,5 purkillista eikä lääke ole lievittänyt saati poistanut kipua millään tavalla.

Vierailija
27/32 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ikää tulee ja tilanteita, siksi on tarpeita.

silloin ikää on liikaa

Ok, mutta kerropas, miten ylimääräisestä iästä pääsee eroon? Jos on vahingossa täyttänyt vaikka 70 vuotta. Ihan mielelläni luopuisin vaikkapa 20 viime vuodesta. Nyt kikkoja kehiin, ettei tarvitse turhaan rampata apteekissa! 

Vierailija
28/32 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi melkeen kaikki. Antibiootit ainakin puolet niistä ollut turhi mut ei niitä usein ole tarvinnu ostaa, mut esim kaikki tulehduskipulääkkeet reseptillä ja lääkärin määräyksestä sekä myös perusvoiteet. Parempia ja halvempia perusvoiteita saa marketista. 

Vierailija
29/32 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laskenut rahallista arvoa, mutta oikeastaan kaikki mielialalääkkeet. Ne vain pahensivat oloani. Jos laskisin, mitä ne ovat maksaneet, ne aiheuttaisi vielä yhden mielialaongelman. En anna niiden enää häiritä elämääni.

t. eräs, jota on yritetty lääkitä normaaliksi.

Vierailija
30/32 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki herkän ja punoittavan ihon kosmetiikkatuotteet, jotka ei todellakaan sovi omalle herkälle iholle vaan ovat ärsyttävät ihoa.

Vierailija
31/32 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pyllyvoiteita ja paikallisestrogeneja ja liukkareita ostan apteekista, niiden lisäksi perus-naamarasvaa , d-vitamiinia, maitohappokapseleita, buranaa (yleensä ne vanhenevat kaapissani) kaiken varalta tai disperiiniä.

Vierailija
32/32 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strepsils ja Vicky Rub.