Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihani leimahtaa kun näen koulukiusaajia ja heidän vanhempiaan

Vierailija
11.10.2025 |

Onko muita, jotka eivät oman koulukiusaamisen uhriksi joutumisen takia pysty näkemään näitä ihmisiä millään tavalla inhimillisen, ymmärtävän, hyväksyvän tai rakkaudellinen linssin läpi? Minun pitäisi työni kautta kyetä tähän, mutta en voi. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi keskittyä muualle. Jos siirtää vihan energiaa muihin, se voi lisätä niillä pahaa energiaa. Ehkä joku voisi miettiä rakentavia ratkaisuja. 

Vierailija
22/28 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän koulun typerin kiusaaja kuoli tsunamissa perheensä kanssa, en usko että se oli kummoinenkaan suru kenenkään oppilaan mielestä. Hiljainen hetki koululla oli niin nolo ja teennäinen, kun oppilaat olivat vaan helpottuneita siitä että kiusaaja oli poissa vihdoinkin.

Ajatella, siellä se möllötti värkit levällään ja dumpattiin jonnekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastani kiusasi narsisti isän narsisti lapsi. Isä joutui myöhemmin lasten jo aikuistuttua asioimaan asiakaspalvelutilanteessa kanssani. Hikoili ja kädet tärisi, kun hämmentyi niin. Pudotti maksukorttinsakin. Olin muuten silloin tosi hidasliikkeinen. Otin tilanteesta kaikki irti. 

Vierailija
24/28 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin leimahti. Sitten leimahti kiusaajan untuvatakki... kylläpä sälli kirkui.

Vierailija
25/28 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerron kaikille ympäriinsä, ketkä olivat aikoinaan yläasteella kiusaajia, siis väkivaltaisia kusipäitä. En itse ollut pahasti  kiusattu, mutta kaikkihan  muistaa mitä koulussa tapahtui.

Yksi kiusaajatyttö  on päiväkodin täti nykyään. Kerron aina tilaisuuden tullen  tutuille ja puolitutuille päiväkodin työntekijöille tässä pikkukaupungissassamne  mimmonen hakkaaja oli koulussa. 

Toinen väkivaltainen tyyppi yrittää pyörittää isältään perimää yritystä nykyään. Kyllä muistan kertoa kaikille mimmonen tyyppi yläasteella oli. Että älkää kannattako sen firmaa.

Tehkää te koulukiusaamista todistaneet samoin! Ja kaikkihan me ollaan koulussa kiusaamista jouduttu näkemään. Silloin ei ehkä uskallettu puuttua, mutta puhukaa siitä nyt, kaunistelematta.

Vierailija
26/28 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kiusaajan vanhemmat on serkkuja keskenään ja muutenkin sisäsiittoinen suku, toisen kiusaajan vanhemmat on jotain lähiön sossuasiakkaita joilta on otettu lapset huostaan jo suoraan synnytyskanavasta, joten eipä noilta voi mitään vaatia kun ovat sellaista sekundaa.

Vierailija
27/28 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen siis yläkoulun äidinkielen ope, joka on yrittänyt taistella koulukiusaamista vastaan koko uransa ajan. Minusta ryhmien sosiaalistaminen on koulussa eniten äikän opettajien vastuulla, hän opettaa kommunikaatiotaitoja, on niiden spesialisti enemmän kuin vaikka fyssan ope."

Olet ansainnut kultamitalin ja kultaisen pokaalin! Kerta kaikkiaan mahtavaa! Sinä ja sinun poikasi olette sellaisia ihmisiä, jollaisia tämä yhteiskunta kaipaa lisää! Tsemppiä sinulle ja perheellesi myös jatkoon! Tsemppiä myös kiusatuille!

Vierailija
28/28 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen siis yläkoulun äidinkielen ope, joka on yrittänyt taistella koulukiusaamista vastaan koko uransa ajan. Minusta ryhmien sosiaalistaminen on koulussa eniten äikän opettajien vastuulla, hän opettaa kommunikaatiotaitoja, on niiden spesialisti enemmän kuin vaikka fyssan ope."

Olet ansainnut kultamitalin ja kultaisen pokaalin! Kerta kaikkiaan mahtavaa! Sinä ja sinun poikasi olette sellaisia ihmisiä, jollaisia tämä yhteiskunta kaipaa lisää! Tsemppiä sinulle ja perheellesi myös jatkoon! Tsemppiä myös kiusatuille!

Kiitos palautteesta! :)