Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Vappu Pimiää ei enää

Vierailija
11.10.2025 |

Haluttu ensi vuonna tanssii tähtien kanssa juontajaksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu oli sitä mieltä, että nyt piisasi.

"Pimiä kertoo tehneensä päätöksen jo pari vuotta sitten. Hän kuvailee, ettei juontajan työssä saa leipääntyä, sillä se näkyy sekä itselle että katsojille.

Haluan lähteä ennen kuin se tapahtuu. Minulla on vielä tosi kivaa, mutta tämä on myös ajallisesti aika raskas puristus. Tämä vie käytännössä koko syyskauden elämästäni ja perheeni elämästä viikonloput. Haluan vielä tehdä muitakin asioita".

Vierailija
2/4 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten tiesi että hänet potkitaan pihalle ja halusi lähteä pois arvokkaasti ja ilmoitti itse lähtevänsä. Luulen että sinne halutaan uuska nuorempia kasvoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten tiesi että hänet potkitaan pihalle ja halusi lähteä pois arvokkaasti ja ilmoitti itse lähtevänsä. Luulen että sinne halutaan uuska nuorempia kasvoja

Ei näin. Minä tiedän - en luule; Vappu halusi jotain muuta, kun oli ollut jo riittävän kauan. Ehkä vielä nähdään (toivottavasti) häneltä uutta aluevaltaamista.

Vierailija
4/4 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Vappu kuvaa nykyään viedoita missä laittaa housun vetskarin kiinni ja salakuvaa lasten ääniä porealtaassa. Kuka äiti toimii noin ja laittaa vielä instaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan