Miltä teillä tuoksuu kotonanne?
Täällä tuoksuu makkarakastike. Vissiin huono liesituuletin, mutta hyvä haju kumminkin on.
Kommentit (54)
Olin pari yötä pois ja kun palasin, huomasin että kotini on raikas. Ei ylimääräisiä hajuja.
Savulta. Jostain kumman syystä uuni pullautti savut suustaan, eikä vetoa tuntunut olevan vaikka aukaisin oven ja ikkunan. Onneksi lopulta savustus loppui ja nyt uunissa tuli räiskyy kuten pitääkin. Nyt sitten haistaan itsekin savulta eli minä, kissa ja 1 koira. 2 älysi häipyä ulos.
Tuoreelta hiivaleivältä ja sämpylöiltä
Moni sanoo savun hajun. Tulin joskus kalareissulta ja kävin kaupassa ennen kotiin menoa. Kassa kysyi, että oletko ollut nuotiolla. Kaikki vaatteet nimenomaan tuoksui savulta ja se on hyvä haju se.
Kuivaan juuri kuivurissa sieniä, ne tuoksuvat ja lisäsin takkaan juuri puita, niin hieman tuoksuu savu.
Vierailija kirjoitti:
Moni sanoo savun hajun. Tulin joskus kalareissulta ja kävin kaupassa ennen kotiin menoa. Kassa kysyi, että oletko ollut nuotiolla. Kaikki vaatteet nimenomaan tuoksui savulta ja se on hyvä haju se.
Notskisavun haju on hyvä, mutta savustappa kämppäsi! Hyi hele sitä katkua.
Ny meil tuoksuu tai oikeemmin haisoo teinin partavesi (liika on liikaa)
Nyt tuoksuu urine off ja sitruuna. Kissanpentu oli pistänyt ranttaliksi sillä aikaa kun olin töissä. Oli onnistunut telkeämään vessan oven niin ettei päässyt vessaan ja oli sitte pissannut sohvalle. Oli myös kaivellut kukkamultia niin laitoin kissakarkottimeksi sitruunankuoria ja sitruunaviipaleita kukkapöydälle.
Santelipuulta ja fransipaaninkukalta. Päätin pitkästä aikaa kokeilla tuoksuöljyjä. En tiedä tykkäänkö.
Vastaleivotut sämpylät. Olkkarissa tuntuu kevyesti vielä eilen illalla poltettu tuoksukynttilä.
Terassin seinä on kokonaan auki, joten kaikenlaiset kukkaset. Ja iltaisin melkein huumaava Dame de Noche- jasmiini.
Terveisiä Espanjasta
Vähän tupakka, kun laiskuuttani en mennyt ulos. Liesituulettimen alla sauhuttelin, mutta kyllä se lievästi leviää.
Ei kuitenkaan rappuun asti.
Omenapiirakka, mies innostui leipomaan.
Pizza. Just söin.