Oletko tavannut miehiä, joilla on kova hinku saada seksiä, mutta ei sitten pystykään?
Mutta mies pystykään kun pitäisi alkaa tositoimiin? Ei seiso, alkaa pelätä tai mies tuleekin epävarmaksi mitä pitäisi tehdä.
Kommentit (5)
Olen, pari kertaa. Eikä se ongelma poistu, ja tilanne muuttuu vaan kiusallisemmaksi molemmille. Enää en jää tällaista ukkoa katselemaan, kun tarjolla parempaakin, vaikka olisi muuten kuinka mukava.
(Näillä molemmilla ongelma oli tiedossa jo ennen kun mä tulin kuvioihin)
Olen ja tykkäänkin pitää heille "oppitunteja". Kyllä he oppivat nuolemaan ja sormettamaan, kun kädestä pitäen opettaa 😘
Juu. Entinen työkaveri, vonkasi vuosikausia ja kun lopulta päätin, että ok, kun noin kovin haluaa, niin ei sitten seissytkään.
Tämä johtuu siitä, ettei näiden vaimot anna miehensä hankkia potenssilääkettä. Minulla on rakastajani kanssa tämä sama ongelma. Aina ihan velttona, kun ollaan miehen kotona tai lähellä kotia. Mutta, kun päästään yhdessä kauemmas esim toiseen maahan niin toimii ihan hyvin. Se on kotenkin tuo vaimon vaikutus mieheen, veltostaa, vaikkei vaimo olisi edes siinä pantavana.
Olen tavannut, nimittäin itseni :D