Olen 52v ja näytän 72v
Kommentit (38)
Miksi sä valitat ja jankkaat täällä jostain naapureista? Sano niille takaisin, jos oikeasti tuolaisia hokevat (*Totuushan saattaa taas kerran olla aivan jotain muuta, mitä ap väittää...). Eihän normaalit ihmiset tuollaisia lauo päin naamaa, luultavasti tämä onkin ihan jotain keksittyä höpöä.
*Nyt ap tulee kääntämään tämän päälaelleen, odottakaas vaan🙄
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen suomalainen olet eli näytät huomattavasti biologista ikääsi vanhemmalta.
Oletko joskus ulkoutunut äitisi perähuoneesta edes kaupoille?
Puhumattakaan ulkomaista. Olisit todennut ihan toista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä valitat ja jankkaat täällä jostain naapureista? Sano niille takaisin, jos oikeasti tuolaisia hokevat (*Totuushan saattaa taas kerran olla aivan jotain muuta, mitä ap väittää...). Eihän normaalit ihmiset tuollaisia lauo päin naamaa, luultavasti tämä onkin ihan jotain keksittyä höpöä.
*Nyt ap tulee kääntämään tämän päälaelleen, odottakaas vaan🙄
Kyllä on ihan normaaleja työssäkäyviä ihmisiä. Ilmeisesti se on ongelma, että minä joka olen vaan kotona, asun tällä alueella. On tässä toki paljon kivojakin naapureita.ap
Jokainen meistä vanhenee joka päivä, välillä tuntuu että biologisesta faktasta on tullut ihan rikollista toimintaa
Ap hakee täältä loputonta huomiota ja hyväksyntää, kun ei sitä muualta saa. Ei edes mieheltään, eikä siltä ihanalta ydinperheeltään. Ilmeisen huomionhakuinen persoona kyseessä. Jos vastaukset eivät miellytä, alkaa uhriutuminen ja ketjun poisto.
Ai, nyt se onkin siis naapureiden kateutta...Niinpä tietysti! Tämähän ihan tosissaan väitti, että sen mies ja teinikin ovat sille kateellisia kun se saa vaan olla kotona😂😂😂😂😂😂😂
Että on sekaisin, ihmisparka!
Ap on vikapää trolli, ei yhtään mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ai, nyt se onkin siis naapureiden kateutta...Niinpä tietysti! Tämähän ihan tosissaan väitti, että sen mies ja teinikin ovat sille kateellisia kun se saa vaan olla kotona😂😂😂😂😂😂😂
Että on sekaisin, ihmisparka!
Niin. Mies kun haluaisi pitää joskus lomaa. Hän kun raukka joutuu koko meidän perheen elättämään yksin.ap
Kyllä teillä on niiiin kurjaa, nyt sitten miehelläkin! Outoa, että ajattelet joskus senkin kurjuutta omasi sijasta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä teillä on niiiin kurjaa, nyt sitten miehelläkin! Outoa, että ajattelet joskus senkin kurjuutta omasi sijasta.
Kyllä mä ajattelen useinkin. En vain tiedä, että miten auttaisin häntä. Töitä en muualta saa enkä eläkkeelle pääse.ap
Olet jankannut tuota samaa jo vuosikaudet, että kyllä on tullut kaikille selväksi. Silti vaan jatkat, kun et muuta osaa.
Mitäs sanotte, mitäs sanotte, mitäs sanotte????? Ap vois alkaa räppäriksi!
En usko. Varmasti näytät vanhemmalta.
Juuri suomalaiset näyttävät nuorilta verrattuna moniin muihin kansakuntiin.
Aasialaiset myös usein todella nuorilta. Mutta esim. Lähi-idän parikymppinen on silmissämme kolmikymppinen helposti ja näin on myös eteläeurooppalaisten kohdalla.