Olen 52v ja näytän 72v
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Mene muualle määkimään, tollo.
Mene sinä.ap
Miltä sitten näyttää 52v. tai 72v.? Aika typerää väittää, että olisi joku tietty malli noihin. Onhan se mainoskin, jossa on kuva kaupan kassalla asioivista eri ikäisistä. Ei sitä ikää aina, jos koskaan pelkän ulkonäön perusteella arvaa saati tiedä. Ihan poliisin etsintäkuulutuksissa on aina arvio henkilön iästä, jos sitä ei tarkalleen tiedetä.
Sitä siitä sanomme, että olet ihan loputtoman huomionkipeä trolli🥸
Tv. Av- raati
Täytän ensi kuussa 50 ja näytän kolmevitoselta, mutta se johtuu tietysti käyttämistäni farmarityylisistä housuista ja trendikkäistä urheiluun tarkoitetuista jalkineistani. Myös kauluspaita istuu hyvin.
Näytätkö tällaiselta vihikoiralta?
Vierailija kirjoitti:
Näytätkö tällaiselta vihikoiralta?
Rosa on tuossa ehkä 44v.
Ihmiset vanhenee eri tahtiin, riippuu sukuperimästä ja onko ottanut paljon aurinkoa, se vanhettaa.
Tyypillinen suomalainen olet eli näytät huomattavasti biologista ikääsi vanhemmalta.
Olen myös 52v ja nyt tuntuu että näytän 52-vuotiaalta. Tähän asti olen näyttänyt nuoremmalta (vieraat ihmiset ovat järjestäen luulleet nuoremmaksi), mutta nyt näytän ikäiseltäni.
Koitetaan hyväksyä ruumiin vanheneminen, vaikka sielu tuntuukin nuoremmalta!
💩ko se kenellekään kuuluu, ääliö💩
Sähän pidät siitä, että asiat sanotaan suoraan. Se ei vaan taida koskea sitä, kun sulle sanotaan.
Sama täällä. Vaihdevuosien myötä vanhenin vuodessa 20-vuotta.
Mitä pitäisi sanoa, miksi jonkun muun mielipide on sulle kuten yllättävän monelle niin merkittävä? Eikö aikuisen pitäisi olla kasvanut tuollaisesta jo pois, että täysin tuntemattomien mielipiteet merkitsevät niin paljon?
Näytä vaikka pölymopilta, omapa on asiasi.
~
Miellyttävää viikkoa Sinulle
Valis. Maan poveen ja tuhkauurnaan
käy meidän jokaisen tie. Hoikan
sekä kookkaamman. Älä joutavia murehdi.
🌿💚👋
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi sanoa, miksi jonkun muun mielipide on sulle kuten yllättävän monelle niin merkittävä? Eikö aikuisen pitäisi olla kasvanut tuollaisesta jo pois, että täysin tuntemattomien mielipiteet merkitsevät niin paljon?
On se minusta vähän epäkohteliasta. En minäkään esim näille kahdelle naapurille sano mitään tuollaista, mitä he ovat minulle sanoneet. Mitä väliä heille sillä on, että näytän vanhalta ja sairaalta?ap
No mua luullaan ainakin kymmenen vuotta nuoremmaksi. Tosin se luultavasti johtuu eloisasta ja vilkkaasta olemuksestani ja luonteestani. Mutta eipä tuo mihinkään vaikuta.
N53
Vierailija kirjoitti:
Olen myös 52v ja nyt tuntuu että näytän 52-vuotiaalta. Tähän asti olen näyttänyt nuoremmalta (vieraat ihmiset ovat järjestäen luulleet nuoremmaksi), mutta nyt näytän ikäiseltäni.
Koitetaan hyväksyä ruumiin vanheneminen, vaikka sielu tuntuukin nuoremmalta!
Se on järjestään, ei järjestäen.
Olen 51v ja aivan yks lysti miltä näytän.