jos asuntosi välittömässä läheisyydessä olisi kahvila, olisitko siellä nyt aamupalalla?
Jos aamupala maksaisi 13 euroa, joka sisältää kahvin ja leivän.
Kommentit (91)
Ihme muoti nykyään valittaa kaiken hinnasta. 13 euroa on mielestäni halpa hinta kahvista ja leivästä. Menisin kyllä lauantai-aamuna kahville jos kahvila olisi lähellä.
Mulla on ihan naapurissa, mutta en mene. En tykkää lähteä kotoa minnekään vaan juoda kotona aamukahvini rauhassa. Kahviloissa on lisäksi laihaa kahvia minun makuuni. Syön myös mielelläni itse leipomiani siemensämpylöitä, valmiina en ole yhtä hyviä saanut. Leivän päälle hyvää juustoa, ei kahviloiden edamia. Syön aamulla myös appelsiinin, en välitä mehuista.
Jos kahvilasta saisi pitkään haudutetun kaurapuuron tuoreilla marjoilla, rahkajugurtilla ja banaaninviipaleilla, lasin tuoretta vihersmoothieta ja kupin vahvaa kahvia, niin menisin kyllä pari kertaa viikossa jos ei maksaisi yli 15 euroa.
Vierailija kirjoitti:
En koska en halua ostaa mitään Suomesta, jos ei ole pakko. Rahani menevät ulkomaille
Voisit jäädä itsekin sinne ulkomaille. Jokainen suomalainen kiittäisi.
Arkisin koko naapurin yläaste on alepan paistopisteellä aamupalalla. Ja lounaalla.
- meilahti
En kävisi aamupalalla, mutta muuten varmasti kävisin toisinaan. Kodin lähellä ei tarvitsisi olla, vaan mielummin parin kolmen kilometrin päässä, niin voisi yhdistää ulkoilun kahvilla käyntiin.
Vierailija kirjoitti:
En jos kahvikuppikin maksaa sen 5 e ja croisantti 8 e yms. Kahvilan hinnat nousseet jo törkeästi pilviin.
Ei ole. Ihan sopivia hintoja niissä on.
En olisi vaikka maksaisi 1,30 euroa.
Vierailija kirjoitti:
En koska en halua ostaa mitään Suomesta, jos ei ole pakko. Rahani menevät ulkomaille
Silti käytät katuja, valaistusta, terveydenhuoltoa, koulutusta...
On kahvila. En käy ikinä, koska superhuono palvelu. Kahviakin saa odottaa 30 min. Hinnat ei vaikuta päätökseen.
Lähistöllä on kuin onkin kahvila, mutta mieluummin nautin aamiaiseni kotona. Jos maksan aamupalasta, niin sen pitää olla sitten hyvää continental-tasoa. Kotona saa juoda kahvin tukka pystyssä, on sekin jotain :)
En. En halua nähdä ketään ennen aamukahviani, saatika puhua kellekään. Koirani kusetan ripeästi ulkona ja siinä kaikki. Ja aamupalaani kuuluu aina keitetty muna ja kreikkalaista jogurtti marjoilla tai hedelmillä ei pelkkä leipä. Huono tarjous.
Menisin jos aamupala olisi kattava kuin lounas. Jo ihan periaatteesta haluaisin tukea palvelualan työllisyyttä omassa korttelissa. Olen kasvanut kaukana kaikista palveluista ja aikuisena nautin todella usein erilaisten palveluiden tarjonnasta. Haluan pitää oman elinpiirini eloisana.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan naapurissa, mutta en mene. En tykkää lähteä kotoa minnekään vaan juoda kotona aamukahvini rauhassa. Kahviloissa on lisäksi laihaa kahvia minun makuuni. Syön myös mielelläni itse leipomiani siemensämpylöitä, valmiina en ole yhtä hyviä saanut. Leivän päälle hyvää juustoa, ei kahviloiden edamia. Syön aamulla myös appelsiinin, en välitä mehuista.
Jos kahvilasta saisi pitkään haudutetun kaurapuuron tuoreilla marjoilla, rahkajugurtilla ja banaaninviipaleilla, lasin tuoretta vihersmoothieta ja kupin vahvaa kahvia, niin menisin kyllä pari kertaa viikossa jos ei maksaisi yli 15 euroa.
Kuulostaa siltä että asut jossain tuppukylässä jos kokemuksesi on tuo. Mainitsemasi menu on omassa kaupungissa ihan helposti saatavilla.
En käy kodin lähellä olevissa kahviloissa kun ei ole tarvetta
joskus reissussa käyn kahviloissa tai kaupungilla asioidessa
ja lähellä on kahviloita
Vierailija kirjoitti:
Lähetätkö sukulaisille?
Saisi olla melkoinen kahvi ja leipä, että maksaisin siitä 13 euroa tässä taloustilanteessa. Ei ole varaa.
Käyn yleensä sunnuntaina. 13 euroa ei ihan riitä täytettyyn leipään ja erikoiskahviin, mutta melkein. Usein ostan myös vastapaistetun leivän mukaan.
Jokaisessa nukkumalähiössä saisi olla aikaisin aukeava leipomo-kahvila.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisessa nukkumalähiössä saisi olla aikaisin aukeava leipomo-kahvila.
Varmaan olisikin, elleivät asukkaat olisi niin juntteja että menevät Prisman paistopistelle, koska se on 30 senttiä halvempi. Lähiöissä on paljon kotona jurottavia ihmisiä ja peltomarkettien asiakkaita.
Aiheesta ohi, mutta miten juodaan sängyssä makoillen niin, että se on mukavaa ja helppoa. Olen joskus yrittänyt, mutta on koko ajan hankala olla.