Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos asuntosi välittömässä läheisyydessä olisi kahvila, olisitko siellä nyt aamupalalla?

Vierailija
11.10.2025 |

Jos aamupala maksaisi 13 euroa, joka sisältää kahvin ja leivän.

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. tykkään juoda kahvini sängyssä makoillen

Aiheesta ohi, mutta miten juodaan sängyssä makoillen niin, että se on mukavaa ja helppoa. Olen joskus yrittänyt, mutta on koko ajan hankala olla. 

Vierailija
62/91 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme muoti nykyään valittaa kaiken hinnasta. 13 euroa on mielestäni halpa hinta kahvista ja leivästä. Menisin kyllä lauantai-aamuna kahville jos kahvila olisi lähellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan naapurissa, mutta en mene. En tykkää lähteä kotoa minnekään vaan juoda kotona aamukahvini rauhassa. Kahviloissa on lisäksi laihaa kahvia minun makuuni. Syön myös mielelläni itse leipomiani siemensämpylöitä, valmiina en ole yhtä hyviä saanut. Leivän päälle hyvää juustoa, ei kahviloiden edamia. Syön aamulla myös appelsiinin, en välitä mehuista.

Jos kahvilasta saisi pitkään haudutetun kaurapuuron tuoreilla marjoilla, rahkajugurtilla ja banaaninviipaleilla, lasin tuoretta vihersmoothieta ja kupin vahvaa kahvia, niin menisin kyllä pari kertaa viikossa jos ei maksaisi yli 15 euroa.

Vierailija
64/91 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koska en halua ostaa mitään Suomesta, jos ei ole pakko. Rahani menevät ulkomaille

Voisit jäädä itsekin sinne ulkomaille. Jokainen suomalainen kiittäisi.

Vierailija
65/91 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin koko naapurin yläaste on alepan paistopisteellä aamupalalla. Ja lounaalla.

- meilahti

Vierailija
66/91 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kävisi aamupalalla, mutta muuten varmasti kävisin toisinaan. Kodin lähellä ei tarvitsisi olla, vaan mielummin parin kolmen kilometrin päässä, niin voisi yhdistää ulkoilun kahvilla käyntiin.

Vierailija
67/91 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jos kahvikuppikin maksaa sen 5 e ja croisantti 8 e yms. Kahvilan hinnat nousseet jo törkeästi pilviin. 

Ei ole. Ihan sopivia hintoja niissä on.

Vierailija
68/91 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi vaikka maksaisi 1,30 euroa.

Vierailija
69/91 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koska en halua ostaa mitään Suomesta, jos ei ole pakko. Rahani menevät ulkomaille

Silti käytät katuja, valaistusta, terveydenhuoltoa, koulutusta...

Vierailija
70/91 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kahvila. En käy ikinä, koska superhuono palvelu. Kahviakin saa odottaa 30 min. Hinnat ei vaikuta päätökseen.

Vierailija
71/91 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähistöllä on kuin onkin kahvila, mutta mieluummin nautin aamiaiseni kotona. Jos maksan aamupalasta, niin sen pitää olla sitten hyvää continental-tasoa. Kotona saa juoda kahvin tukka pystyssä, on sekin jotain :)

Vierailija
72/91 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En halua nähdä ketään ennen aamukahviani, saatika puhua kellekään. Koirani kusetan ripeästi ulkona ja siinä kaikki. Ja aamupalaani kuuluu aina keitetty muna ja kreikkalaista jogurtti marjoilla tai hedelmillä ei pelkkä leipä. Huono tarjous.

Vierailija
73/91 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin jos aamupala olisi kattava kuin lounas. Jo ihan periaatteesta haluaisin tukea palvelualan työllisyyttä omassa korttelissa. Olen kasvanut kaukana kaikista palveluista ja aikuisena nautin todella usein erilaisten palveluiden tarjonnasta. Haluan pitää oman elinpiirini eloisana.

Vierailija
74/91 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan naapurissa, mutta en mene. En tykkää lähteä kotoa minnekään vaan juoda kotona aamukahvini rauhassa. Kahviloissa on lisäksi laihaa kahvia minun makuuni. Syön myös mielelläni itse leipomiani siemensämpylöitä, valmiina en ole yhtä hyviä saanut. Leivän päälle hyvää juustoa, ei kahviloiden edamia. Syön aamulla myös appelsiinin, en välitä mehuista.

Jos kahvilasta saisi pitkään haudutetun kaurapuuron tuoreilla marjoilla, rahkajugurtilla ja banaaninviipaleilla, lasin tuoretta vihersmoothieta ja kupin vahvaa kahvia, niin menisin kyllä pari kertaa viikossa jos ei maksaisi yli 15 euroa.

Kuulostaa siltä että asut jossain tuppukylässä jos kokemuksesi on tuo. Mainitsemasi menu on omassa kaupungissa ihan helposti saatavilla.

Vierailija
75/91 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kodin lähellä olevissa kahviloissa kun ei ole tarvetta 

joskus reissussa käyn kahviloissa tai kaupungilla asioidessa 

ja lähellä on kahviloita 

Vierailija
76/91 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetätkö sukulaisille?

Vierailija
77/91 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi olla melkoinen kahvi ja leipä, että maksaisin siitä 13 euroa tässä taloustilanteessa. Ei ole varaa.

Vierailija
78/91 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn yleensä sunnuntaina. 13 euroa ei ihan riitä täytettyyn leipään ja erikoiskahviin, mutta melkein. Usein ostan myös vastapaistetun leivän mukaan.

Vierailija
79/91 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa nukkumalähiössä saisi olla aikaisin aukeava leipomo-kahvila.  

Vierailija
80/91 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisessa nukkumalähiössä saisi olla aikaisin aukeava leipomo-kahvila.  

Varmaan olisikin, elleivät asukkaat olisi niin juntteja että menevät Prisman paistopistelle, koska se on 30 senttiä halvempi. Lähiöissä on paljon kotona jurottavia ihmisiä ja peltomarkettien asiakkaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi