Tänään kirjastossa tapahtui jotain niin omituista!🙄
Kiertelin ihan rauhassa siellä ja yhtäkkiä hyllyn takaa minua tuijottivat hiilen mustat, tuliset silmät! Olin aivan hämmentynyt!😳
Sitten tämä mies astui eteeni. Hän oli pitkä, harteikas, komea kuin joku kreikkalainen jumala. Iho hehkui pronssin ruskeana. Jykevät leukaperät korostivat komeita kasvoja. Hän riiisui minua katseellaan. Tunsin, miten vatsassani muljahti ja olin kuin sulaa laavaa.😍
Tämä salaperäinen mies kumartui lähelleni ja kuiskasi "Olen katsellut sinua, enkä saa silmiäni irti sinusta, olet niin kaunis!"🥹
Henkäisin kiihkeästi" Mitä sinä oikein haluat?" Hän vastasi "Sinut!"😍
Lähdimme saman tien ulos, jossa hänen limusiininsa odotti. Kuski avasi meille ovet ja kuljetti meidät upean kartanon eteen.😲
Syöksyimme kiihkoissamme sisälle ja sitten me rakastelimme kiihkeästi. Jälkeenpäin makasin voipuneena hänen vahvoilla käsivarsillaan.
Sitten hän kuiskasi korvaani "Olen oikeasti persialainen prinssi ja haluan sinut vaimokseni." Vastasin tottakai että kyllä!😍
Sitten tämä mies, Omar nimeltään soitti lentokoneen kuljettajalleen ja ilmoitti, että olemme valmiit.😊
Lähdimme melkein heti limusiinilla lentokentälle. Nyt istun yksityiskoneessa matkalla kohti uutta, tuntematonta. Rakkaani vierelläni.🥰
Kommentit (147)
No oli kyllä vuosisadan rakkaustarina. Ja nopea!
Vierailija kirjoitti:
No oli kyllä vuosisadan rakkaustarina. Ja nopea!
Sekunti ja tuijotus 1000 jalkapotkuvaimoja pitää ukon liikenteessä
Ysärillä Reginan naisten unelmissa kuvailtiin enemmänkin.
Et pääse luolakarhun klaaniin.
Menet kauniilla jä rohkeilla.
Vierailija kirjoitti:
Moi hymiöhullu .😲
Näemmä sulla on taas uusi tarina meille palstalaisille, ihanaa.😲
Eiköstä juu?🤗hihiih!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omar on kyllä arabinimi. Et taida tuntea persialaisia nimiä.
Eikö Iranilaiset ole arabeja?
Eikö suomalaiset ole venäläisiä?
Täällä Danny löytyykö ylimääräistä billua mullekkin, mieluiten alle 20 v?
Minäkin haluan löytää prinssin!🥹
Miksi et kirjoittaisi jotain järkevää? Osaat kuitenkin kirjoittaa kuvailevasti ja johdonmukaisesti. Miksi suollat tällaista sontaa? Kirjoitustaitosi menee hukkaan.
Ohi ihanan rakkaustarinan, miksi miltei kaikki naiset somessa ovat tän entrepreneurin lisäksi Persiasta, siis jos ovat Iranista?
eikö Iran oo niin hot ja cool?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyihän sieltä kirjaston nurkasta mies. Hienoa, upeaa!
Vielä suomenkielinen persialainen prinssi!😍
Ja suomalaisessa KIRJASTOSSA, tänne lensi yksityiskoneella päästäkseen kirjastoon. Minkä kaupungin muuten?
Onko niitä harlekiinikirjoja muuten vielä olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kirjoittaisi jotain järkevää? Osaat kuitenkin kirjoittaa kuvailevasti ja johdonmukaisesti. Miksi suollat tällaista sontaa? Kirjoitustaitosi menee hukkaan.
Osaako? Vai juuri tuollaista Harlekiinitasoista tkestiä vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyihän sieltä kirjaston nurkasta mies. Hienoa, upeaa!
Vielä suomenkielinen persialainen prinssi!😍
Ja suomalaisessa KIRJASTOSSA, tänne lensi yksityiskoneella päästäkseen kirjastoon. Minkä kaupungin muuten?
Varmaan Porvoon.
Vierailija kirjoitti:
Onko niitä harlekiinikirjoja muuten vielä olemassa?
En tiedä. Mutta jos ei harlekiineja niin jotain vastaavia ihan varmasti on, oletan. Sellaisille löytyy yhä lukijakuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Korni ja liioiteltu ei ole sama kuin kuvaileva ja johdonmukainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korni ja liioiteltu ei ole sama kuin kuvaileva ja johdonmukainen.
No uskoisin, että suurin osa ymmärtää, että tämä on juuri tarkoituksella tietynlaista satiiria kaikista yltiöromanttisista pokkareista.
Vierailija kirjoitti:
rEGINA ON LAKKAUTETTU
Hyvä, loppunut pedotätien tarinatkin.
Pappa voitelee sukset ja wit..n on taas aika suksia kauas pois.