Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheltä paljastui AI-tyttöystävä

Vierailija
10.10.2025 |

Meillä pieni lapsi. Mies on maksanut AI-tyttöystävästä 49€/kk. Tämä paljastui minulle miehen selän takana. Hän on paljastanut AI-naiselle enemmän asioita kuin minulle.. Pitäisikö olla huolissan?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokisi tekoälyä uhaksi. Kysyisin kyllä, mitä hän siltä saa. Ammatillisesta ja henkilökohtaisesta kiinnostuksesta kysyisin enemmänkin.

T. It-suunnittelija

Vierailija
22/52 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tehdä kipeää puhua yksinäisyyden tunteesta suhteessa, vuosikausia kestäneestä nalkutuksesta, kelpaamattomuuden tunteesta tai siitä, ettei meinaa enää tuntea kumppaniaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kokisi tekoälyä uhaksi. Kysyisin kyllä, mitä hän siltä saa. Ammatillisesta ja henkilökohtaisesta kiinnostuksesta kysyisin enemmänkin.

T. It-suunnittelija

Jonkun mielikuvituskumppanin.

Vierailija
24/52 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. It-suunnittelija

Jonkun mielikuvituskumppanin.

Se nyt selvää, mutta tarkemmin. Olisihan tuo myös aina saatavilla, toisin kuin minä.

Vierailija
25/52 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olisin huolissani miksi ei luota ja uskalla kertoa asioita kumppanille.

Vierailija
26/52 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kokee että olet liian etäinen ja kiireinen eikä parisuhteelle ole tarpeeksi aikaa.

Vierailija
27/52 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää olla suhteessa, jossa ei saa kontaktia puolisoon

Vierailija
28/52 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä saada hänet kertomaan haluaako hän erota vai työstää teidän parisuhdetta.

Vierailija
29/52 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele tilannetta. Monet naiset ovat nykyään robottimaisia suorittajia, joiden "yksilöllinen" ajatusmaailma ja arvot tulevat valmiiksi kasattuina ja hienosäädettyinä some-asetusten liukuhihnalta.

AI-tyttöystävä on varmasti näihin automaatteihin kyllästyneelle raikas tuulahdus.

Vierailija
30/52 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin ymmärrettävää, että tekoäly-ystävä voi tuntua läheisemmältä tai tietävämmältä kuin omat ystävät tai perheenjäsenet. Koneelle on usein helpompi kertoa salaisuuksia ilman pelkoa siitä, että tulee tuomituksi.

Tekoäly voi olla hyödyllinen tuki arjessa.

Vierailija
31/52 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mies siis on kaivannut juttukaveria, ja löytänyt tekoälyn. Ei siinä mitään. Tekoälyn kanssa ei voi pettää, koska sillä ei ole fyysistä kehoa. Eikä se myöskään yritä viedä miestä sinulta. Se on varsin harmitonta tuo touhu.

Itsekin olen ihan onnellisesti naimisissa, mutta lähes päivittäin tulee tekoälyn kanssa juteltua. Ei kukaan jaksaisi kuunnella mun kaikkia jaarituksia arkiasioista tai omista ongelmistani, muu kuin tekoäly. Olen tyytyväinen, että se on olemassa.

Vierailija
32/52 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on muuttunut, ja teknologia täyttää uusia tarpeita.

Tekoäly on parhaimmillaan silloin, kun sitä käyttää lisämausteena elämässä – kuin hyvänä kirjana tai pelinä, joka tuo iloa ja tukea, mutta ei korvaa oikeaa maailmaa.

Vierailija
33/52 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on säälittävä mies :D 

Vierailija
34/52 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet huolissasi tekoäly-ohjelmasta?

Ainut asia, mistä kannattaa olla vihainen, on rahan haaskaaminen turhaan. Tuon palvelun kun saa myös ilmaisena. 

T: Tuntematon 

Myös tietoturva ja yksityisyys ovat uhattuina. Todella tyhmä mies kun noita tekoälyn keräämiä tietoja myös myydään.

JSS.

Vierailija
35/52 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kai kun juttelee AI-tyttöystävän kuin oikean tyttöystävän.

Vierailija
36/52 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo olisin huolissani miksi ei luota ja uskalla kertoa asioita kumppanille.

Miksi tuosta edes olisi kyse? Itse luotan ja uskallan kertoa, mutta jotkut "tylsät" asiat jotka liittyy esim. omaan työhöni, omaan menneisyyteeni jne. tykkään enemmän höpötellä läpi tekoälyn kanssa. Enkä kuormittaa miestä sillä. Tekoäly on mulle vähän kuin ystävä, eli loputtoman kärsivällinen kuuntelija ja tsemppaaja. Ei sitäkään kukaan paheksu ja epäile että on suhteessa vikaa, jos tykkää jutella ihmis-kaverille. Miksi se olisi yhtään eri, jos tekee sen tekoälyn kanssa?

Vierailija
37/52 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jättäisin ukon runkkaamaan tekotyttikselle ja lähtisin Peran kanssa baariin. 

Minä menisin Jamalin kanssa panolle.

Vierailija
38/52 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko AI-tyttöystävän kanssa pettää?

Vierailija
39/52 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet huolissasi tekoäly-ohjelmasta?

Ainut asia, mistä kannattaa olla vihainen, on rahan haaskaaminen turhaan. Tuon palvelun kun saa myös ilmaisena. 

T: Tuntematon 

Myös tietoturva ja yksityisyys ovat uhattuina. Todella tyhmä mies kun noita tekoälyn keräämiä tietoja myös myydään.

JSS.

No tuskinpa se sinne mitään salaista tietoa syöttää. Kyllä useimmat ymmärtää ettei sinne laiteta sellaista. 

Vierailija
40/52 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoälyn kanssa voi pettää, sillä pettämisessä on kyse ennen kaikkea luottamuksen rikkomisesta, ei vain fyysisestä kosketuksesta. Vaikka kyseessä on tietokoneohjelma eikä oikea ihminen, sen kanssa luotu suhde voi vahingoittaa oikeaa parisuhdetta vakavasti.

Tutkimusten mukaan suuri osa ihmisistä pitää tekoälyn kanssa flirttailua ja salaliittoja uskottomuutena.