Nobel rauhanpalkinto meni naiselle
Kommentit (212)
MistÀ yleensÀkin on tullut ajatus, ettÀ Trump olisi edes ollut mahdollisesti saamassa palkintoa, tai ettÀ hÀnellÀ olisi mitÀÀn meriittejÀ siihen? TÀnÀÀn jaettu palkinto on vuoden 2024 tai pidemmÀn ajan ansioista ja aikaraja ehdokkuuden esittÀmiseen oli tÀmÀn vuoden tammikuussa. MitÀ Trump muka oli silloin saanut aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demokratian ja rauhan riemuvoitto!!!! EikÀ huono asia ollenkaan ettÀ kyseessÀ on nainen. Venezuelan opposition johtohamo, joka vastustaa diktaattori Maduroa.
venezuelan oma riikka purra
HyvÀ Riikka!
miksi Saksan AFD:n naisjohtaja ei saanut Nobelia vastustaessaan EU:n diktatuuria, ja ottaen huomioon miten AFD:n poliitikkoja on tapettu Saksassa...
Vierailija kirjoitti:
Palstapersut jauhotettu.
Aijaa. MÀ olin kuule persuna tyytyvÀinen ettei Trump voittanut. Miten nyt suu pannaan?:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstapersut jauhotettu.
Aijaa. MÀ olin kuule persuna tyytyvÀinen ettei Trump voittanut. Miten nyt suu pannaan?:D
Ole PINO, persu in name only.
Vierailija kirjoitti:
miksi Saksan AFD:n naisjohtaja ei saanut Nobelia vastustaessaan EU:n diktatuuria, ja ottaen huomioon miten AFD:n poliitikkoja on tapettu Saksassa...
Koska AfD sanoo ettÀ VenÀjÀ on ystÀvÀ, jota ei saa ÀrsyttÀÀ. Tukevat siis sotaa.
Vierailija kirjoitti:
EhkÀ AFD:n huomattava venÀjÀmielisyys on este.
Israel on nyt aloittanut vetÀytymisen Gazasta.
Jos ensi syksynÀ Palestiinassa, siis Gazassa ja LÀnsirannalla, on tÀysi rauha ja Israel on lopettanut molempien miehittÀmisen ja on tunnustanutPalestiinan
ja
jos Ukrainassa on rauha ja VenÀjÀ on tunnustanut Ukrainan itsenÀisyyden KrimiÀ myöten Trumpin painostuksesta eikÀ se hyökkÀÀ muualle,
minun puolesta Trumpille voi myöntÀÀ rauhanpalkinto. SiitÀ vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstapersut jauhotettu.
Hienoa, on siis ainakin yksi suhteellisen jÀrkevÀ persu. Olen silti huolestunut niistÀ muista 99,99%:sta.
Huomaa ettÀ kriteerit eivÀt ole yhtÀmittaiset. Trumpin pitÀÀ tehdÀ mahdoton ja saada rauha LÀhi-itÀÀn ja Ukrainaan, muilta ei vaadita edes varsinaista rauhantyötÀ, riittÀÀ kun on sopivaa poliittista oppositiota jossain maassa.
TekemÀtön paikkahan Trumpilla on. HÀntÀ vihattaisiin vaikka oikeasti saisi aikaan maailmanrauhan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja EU ei suinkaan ole kyseisen propagandan takana eihÀn?
Vierailija kirjoitti:
Israel on nyt aloittanut vetÀytymisen Gazasta.
Jos ensi syksynÀ Palestiinassa, siis Gazassa ja LÀnsirannalla, on tÀysi rauha ja Israel on lopettanut molempien miehittÀmisen ja on tunnustanutPalestiinan
ja
jos Ukrainassa on rauha ja VenÀjÀ on tunnustanut Ukrainan itsenÀisyyden KrimiÀ myöten Trumpin painostuksesta eikÀ se hyökkÀÀ muualle,
minun puolesta Trumpille voi myöntÀÀ rauhanpalkinto. SiitÀ vaan.
EdellyttÀen, ettÀ Trump ei ole kÀhminyt itselleen ja/tai perheenjÀsenilleen taloudellista etua Gazasta tai mistÀÀn muualtakaan.
EihÀn Nobelin rauhanpalkintoa kuuna pÀivÀnÀ voitaisi tosissaan myöntÀÀ öyhöttÀjÀlle, joka demokraattiset vaalit hÀvittyÀÀn usuttaa kannattajakuntansa vÀkivaltaiseen hyökkÀykseen Yhdysvaltain vaalein valittuja lainsÀÀtÀjiÀ vastaan ja mur*aamaan Yhdysvaltain varapresidentin syystÀ ettei tÀmÀ suostunut vaalivilppijuoneen osalliseksi.
Tosissaanko joku kuvitteli muuta?
Vierailija kirjoitti:
Huomaa ettÀ kriteerit eivÀt ole yhtÀmittaiset. Trumpin pitÀÀ tehdÀ mahdoton ja saada rauha LÀhi-itÀÀn ja Ukrainaan, muilta ei vaadita edes varsinaista rauhantyötÀ, riittÀÀ kun on sopivaa poliittista oppositiota jossain maassa.
TekemÀtön paikkahan Trumpilla on. HÀntÀ vihattaisiin vaikka oikeasti saisi aikaan maailmanrauhan.
MitÀ Trump on tehnyt minkÀÀn rauhan eteen vuoden 2024 aikana? Jos palkinto olisi myönnetty nyt Trumpille siitÀ mitÀ hÀn on tehnyt muutaman viime kuukauden tai viime viikon aikana, voitaisiin sanoa ettÀ kriteerit eivÀt ole yhdenmukaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja EU ei suinkaan ole kyseisen propagandan takana eihÀn?
Njet, Igor. AfD on sen ihan itse kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Palstapersut jauhotettu.
venezuelan oma riikka purrs
Vierailija kirjoitti:
Ne vihervassarinaiset voitamme aina!
oli venezuealan riikka purra ja vastustaa teitÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne vihervassarinaiset voitamme aina!
oli venezuealan riikka purra ja vastustaa teitÀ
SittenhÀn persut ovat iloisia ettei Trumppi saanut Nobelia.
Ainoa joka lapsellisesti uhmaa on se sinun herrasi.