Nobel rauhanpalkinto meni naiselle
Kommentit (203)
Mistä yleensäkin on tullut ajatus, että Trump olisi edes ollut mahdollisesti saamassa palkintoa, tai että hänellä olisi mitään meriittejä siihen? Tänään jaettu palkinto on vuoden 2024 tai pidemmän ajan ansioista ja aikaraja ehdokkuuden esittämiseen oli tämän vuoden tammikuussa. Mitä Trump muka oli silloin saanut aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demokratian ja rauhan riemuvoitto!!!! Eikä huono asia ollenkaan että kyseessä on nainen. Venezuelan opposition johtohamo, joka vastustaa diktaattori Maduroa.
venezuelan oma riikka purra
Hyvä Riikka!
miksi Saksan AFD:n naisjohtaja ei saanut Nobelia vastustaessaan EU:n diktatuuria, ja ottaen huomioon miten AFD:n poliitikkoja on tapettu Saksassa...
Vierailija kirjoitti:
Palstapersut jauhotettu.
Aijaa. Mä olin kuule persuna tyytyväinen ettei Trump voittanut. Miten nyt suu pannaan?:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstapersut jauhotettu.
Aijaa. Mä olin kuule persuna tyytyväinen ettei Trump voittanut. Miten nyt suu pannaan?:D
Ole PINO, persu in name only.
Vierailija kirjoitti:
miksi Saksan AFD:n naisjohtaja ei saanut Nobelia vastustaessaan EU:n diktatuuria, ja ottaen huomioon miten AFD:n poliitikkoja on tapettu Saksassa...
Koska AfD sanoo että Venäjä on ystävä, jota ei saa ärsyttää. Tukevat siis sotaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä AFD:n huomattava venäjämielisyys on este.
Israel on nyt aloittanut vetäytymisen Gazasta.
Jos ensi syksynä Palestiinassa, siis Gazassa ja Länsirannalla, on täysi rauha ja Israel on lopettanut molempien miehittämisen ja on tunnustanutPalestiinan
ja
jos Ukrainassa on rauha ja Venäjä on tunnustanut Ukrainan itsenäisyyden Krimiä myöten Trumpin painostuksesta eikä se hyökkää muualle,
minun puolesta Trumpille voi myöntää rauhanpalkinto. Siitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstapersut jauhotettu.
Hienoa, on siis ainakin yksi suhteellisen järkevä persu. Olen silti huolestunut niistä muista 99,99%:sta.
Huomaa että kriteerit eivät ole yhtämittaiset. Trumpin pitää tehdä mahdoton ja saada rauha Lähi-itään ja Ukrainaan, muilta ei vaadita edes varsinaista rauhantyötä, riittää kun on sopivaa poliittista oppositiota jossain maassa.
Tekemätön paikkahan Trumpilla on. Häntä vihattaisiin vaikka oikeasti saisi aikaan maailmanrauhan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja EU ei suinkaan ole kyseisen propagandan takana eihän?
Vierailija kirjoitti:
Israel on nyt aloittanut vetäytymisen Gazasta.
Jos ensi syksynä Palestiinassa, siis Gazassa ja Länsirannalla, on täysi rauha ja Israel on lopettanut molempien miehittämisen ja on tunnustanutPalestiinan
ja
jos Ukrainassa on rauha ja Venäjä on tunnustanut Ukrainan itsenäisyyden Krimiä myöten Trumpin painostuksesta eikä se hyökkää muualle,
minun puolesta Trumpille voi myöntää rauhanpalkinto. Siitä vaan.
Edellyttäen, että Trump ei ole kähminyt itselleen ja/tai perheenjäsenilleen taloudellista etua Gazasta tai mistään muualtakaan.
Eihän Nobelin rauhanpalkintoa kuuna päivänä voitaisi tosissaan myöntää öyhöttäjälle, joka demokraattiset vaalit hävittyään usuttaa kannattajakuntansa väkivaltaiseen hyökkäykseen Yhdysvaltain vaalein valittuja lainsäätäjiä vastaan ja mur*aamaan Yhdysvaltain varapresidentin syystä ettei tämä suostunut vaalivilppijuoneen osalliseksi.
Tosissaanko joku kuvitteli muuta?
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että kriteerit eivät ole yhtämittaiset. Trumpin pitää tehdä mahdoton ja saada rauha Lähi-itään ja Ukrainaan, muilta ei vaadita edes varsinaista rauhantyötä, riittää kun on sopivaa poliittista oppositiota jossain maassa.
Tekemätön paikkahan Trumpilla on. Häntä vihattaisiin vaikka oikeasti saisi aikaan maailmanrauhan.
Mitä Trump on tehnyt minkään rauhan eteen vuoden 2024 aikana? Jos palkinto olisi myönnetty nyt Trumpille siitä mitä hän on tehnyt muutaman viime kuukauden tai viime viikon aikana, voitaisiin sanoa että kriteerit eivät ole yhdenmukaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja EU ei suinkaan ole kyseisen propagandan takana eihän?
Njet, Igor. AfD on sen ihan itse kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Palstapersut jauhotettu.
venezuelan oma riikka purrs
Vierailija kirjoitti:
Ne vihervassarinaiset voitamme aina!
oli venezuealan riikka purra ja vastustaa teitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne vihervassarinaiset voitamme aina!
oli venezuealan riikka purra ja vastustaa teitä
Sittenhän persut ovat iloisia ettei Trumppi saanut Nobelia.
Ainoa joka lapsellisesti uhmaa on se sinun herrasi.