Tänäänkin keskusteluista tuli lasten asteelle jääneiden ja sosiaalisesti kyvyttömien ihmisten oksennuspaikka.
Miksi ette tee mitään asioiden muuttamiseksi? Samaa p*skaa päivästä toiseen. Aamulla herätessä tiedätte ettei tämäkään päivä tarjoa muuta kuin vauvapalstalle typerien juttujen kirjoittelua. Säälittävää. Ettekö edes tajua tilaanne?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät tajua eivätkä välitä. On helpompi upota netin maailmaan haukkumaan muita kuin tekemään asioille jotain.
Alkuosasta samaa mieltä, mutta avaisitko mille pitäisi tehdä jotain ja ennen kaikkea, miten? Tai oliko tän tarkkoituskin olla vain syyllistävä typeryys?
Esimerkiksi jättää netin käyttö vähemmälle. Kenellekään ei tee hyvää lukea päivästä toiseen tällaista tekstiä mitä täälläkin on liian paljon. Negatiivisuus ja katkeruus ruokkii itseään ja täällä on vielä "vertaistukea".
Jos ei omista sosiaalisia ihmissuhteita, niin koettaa hankkia sellaisia. Vaikka ihan pientä aluksi. Olisiko mahdollista sanoa naapurille muutakin kuin moi. Vaikka tikusta asiaa. Puhua säästä. Toinen vastaa todennäköisesti jotain. Jossain vaiheessa siitä tulee helpompaa ja helpompaa.
Täällä voi sanoa ajatuksiaan ilman että tulee draamaa. Olen ihan kyllästynyt katselemaan silmienpyörittelijöitä. Mykät tai sietämättömät ihmissuhteet on myös nähty.
Yksinäiset miehet viikonlopun tissittelun jälkeen purkavat pahaa oloaan.
Niille asiattomille viesteille ei pidä vastata. Haluavat vain huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tekin tänne sitten kirjoittelette? Te olette ihan samaa sakkia, pas kaväkeä.
Jos katsot tarkasti, niin täällä käydään kunnollistakin keskustelua. Kaikki ei ole pahanolon oksentelua. Mikä esimerkiksi sinua estää kirjoittamasta asiallisesti ja kertomaan mielipiteesi rakentavasti?
Vihavasemmistolaisuus😞
S**tanan vihervassut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tein tänäänkin asiallisen keskustelun mutta ketään ei kiinnosta.
Ja minkä minä sille voin jos vammaisia ei kiinnosta aikuisten asiat?
Huom! En ole vammainen!
Senkö keskustelun, jossa toivotetaan väärin vastaavia sairastumaan ja kuolemaan sekä uhkailaan heitä väkivallalla? Vai onko tässä joku esiintymässä mukamas alluna?
No myönnetään että olen kerran uhannut toista käyttäjää koska suutuin kun hän haukkui minua vammaiseksi. Mutta en muuten ole uhkaillut juurikaan. Enkä ole Allu. Mutta pakko myöntää että naureskelin niille keskusteluille.
Täällä on myös asiallisia keskusteluja.