Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä kosmetiikkajutut ovat mielestäsi lähinnä turhia rahat pois- tuotteita? Minä aloitan: ripsiseerumi

Vierailija
10.10.2025 |

Kuukauden olen kohta käyttänyt 2 kertaa päivässä ja en huomaa ripsissä mitään eroa.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ripsitaivutin. Suurinosa ei edes osaa käyttää sitä ja sit ihmetellään kun ripset tippuu.

10€ joka toinen kk ammattilaiselle ripsien kestotaivutukseen ni ongelma on pois

Osa ripsintaivuttimista on huonoja ja osa jopa satuttaa. Itsellä on parhaiten toiminut Shiseidon taivutin.

Vierailija
42/45 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen litku, millä vaalennetaan pisamia.

Samalla voi vaalentaa persreikää... Hyvin toimii, eikä maksa paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä voiteet tietää milloin on yö ja milloin päivä....muulloin ei ei tehoa.   🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Niiinn muutessss....

Vierailija
44/45 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä käytän aurinkosuojaa mutta muulloin vaan apteekin perusrasvaa. Kulmakarvat värjään vegaanisella väriaineella ja ripsiin laitan vegaanista suomessa valmistettua ripsiväriä.

Hiukset värjään hennalla.

En omista tekokynsiä, tekoripsiä, tatuointeja tai muutakaan turhaa.

Olen sinut ulkonäköni kanssa enkä tarvitse mitään ylimääräistä.

Myös vaatteissa suosin kotimaista luonnon materiaalia- en osta temusta enkä henkkamaukalta.

Näytän ikäisekseni oikein hyvältä, freesiltä ja huolitellulta.

Valitettavan moni käyttää temuvaatteita, tekokynsiä, haijuvesiä ja liiallisen määrän kosmetiikkaa. Älkää pilatko ihoanne, olette kauniita ilman ylimääräistä kemikaalikuormaakin.

Vierailija
45/45 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ainakin yhteen aikaan saanut sellaista ripsiseerumia, jossa on samaa ainetta, jota käytetään glaukooman hoidossa. Se nimittäin kasvattaa ripsiä huomattavasti.

On vieläkin saatavilla. Käytin tätä vuosia sitten, ripset oli näyttävät mutta silmät punoittivat joten lopetin käytön. Nyt olen löytänyt laadukkaan ripsivärin mikä hoitaa ja kasvattaa ripsiä ilman sivuvaikutuksia, kallis mutta hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän