Onko tämä uhkaus mielestänne vain vitsi
Miehen sukulainen lupasi hoitaa minun pientä koiranpentua kun käymme asioilla. Hän tietää, että pentu puree kaikkea ja ohjeisti minua läpsimään koiraa. Nykytiedon mukaan koiran koulutusta ei niin hoideta, koiraa ei rangaista eikä satuteta, vaan ohjataan puremaan luvallisia leluja, luita jne ja jos pentu puree ihmistä, sitä kielletään sekä poistutaan hetkeksi paikalta tai laitetaan pentu rauhoittumaan.
Kuulin kun mies jutteli sukulaisen kanssa niin hän sanoi, että aikoo kuulemma kouluttaa kunnolla tuon minun koiran, että sen jälkeen koira pelkää häntä!
Meni itselläni tunteisiin tuo kommentti. Koira on ihan pieni vasta 11viikkoinen pentu, pientä rotua. Tuntuu kauhealta ajatuskin jos hän aikoo lyödä koiraani. Mies puolusteli ja sanoi, että kun hoidosta on jo sovittu! En halua enää häntä hoitajaksi! Onko tämä teidän mielestä ylireagointia?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Voi pyhä jeesus. Koiratkin kasvatetaan lukemalla akateemisten kirjoittamaan humpuukkia.😂
ps oletko kysynyt koiralta kokeeko hän olevansa koira?
Ja onko kokemuksensa mukaan uros vai narttu. Vai joku muu.
Vierailija kirjoitti:
kohta koira ottaa johtajan paikan kyllä koiralle täytyy opettaa paikkansa. onnea pito vaikeus koiran kanssa.
Lyömällä pikkukoiraa vasta saakin siitä kunnon räksyttäjän joka pelkää kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kohta koira ottaa johtajan paikan kyllä koiralle täytyy opettaa paikkansa. onnea pito vaikeus koiran kanssa.
Ja isompana puree sitä läpsijää. Tyhmää opettaa tollasta koiranpennulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uskalla räksyttää kun tietää, että siitä lyödään, jos sen tekee
Älä herrantähden vie ! Järki käteen. Koiraparka. Anna se meille hyvään kotiin toisten koirien kaveriksi ja perheenjäseneksemme.
Vaihda hoitajaa. Äläkä päästä tuota korasi lähellekään.
Itse en koirista edes juurikaan piittaa, mutta tuollainen uhkailu on kyllä väärin.