Olen huomannut saavani enemmän huomiota ja kunnioitusta naismaailmassa lyömällä heti pöytään sijoitustilini saldon
Vaikka en näille naisille rahaa annakkaan niin se luo aina kuvan menestyneestä ja vaikutusvaltaisesta miehestä, kun tililtä löytyy kuusinumeroinen summa.
Kommentit (30)
Mulla on noin 5 miljoonan omaisuus, joten ei toi sun kuusinumeroinen summa muhun vaikutusta tekisi.
Vierailija kirjoitti: Ei ole vaikuttanut tippaakaan minulla, ei suuntaan eikä toiseen. Suomalaisia naisia ei pääsääntöisesti kiinnosta miehen rahat tippaakaan. Ja se on erittäin tervetullutta! Siitä kiitos kaikille Suomen naisille :)
Hah! Oletko joku peräseinäjoen incel? Et nimittäin tunne naisia yhtään.
Itsellä on naisena myös 6 numeroinen summa, mutta raha-asiat ei mielestäni kyllä minnekään ensitreffeille kuulu. Olen parisuhteessa eikä miesystäväni tiedä varallisuuttani.
Mulla aina DI todistus pöydällä kehyksissä. Siitä voi Naiset katsoa kenen kanssa saavat ehkä olla tekemisissä.
Kiva katsella kun kateellista miestä menee nyrpeänä pöydän ohi.
Raaoilla parisuhdemarkkinoilla, miehellä ei juuri ole muita kilpailukeinoja kuin raha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti, incelli.
T: köyhä nainen
Oikeasti, sä oot oksettava. Mulla on velaton kolmio ja puolikas ok-talo sekä säästöjä. Mä en sun rahoista kiinnostu enkä sinusta rahojesi kanssa tai ilman niitä.
Sinä olet tolvana.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on noin 5 miljoonan omaisuus, joten ei toi sun kuusinumeroinen summa muhun vaikutusta tekisi.
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Raaoilla parisuhdemarkkinoilla, miehellä ei juuri ole muita kilpailukeinoja kuin raha.
100% facts!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Ei ole vaikuttanut tippaakaan minulla, ei suuntaan eikä toiseen. Suomalaisia naisia ei pääsääntöisesti kiinnosta miehen rahat tippaakaan. Ja se on erittäin tervetullutta! Siitä kiitos kaikille Suomen naisille :)
Mutta et voi kieltää etteikö se lisäisi naisen hiljaista kunnioitusta miestä kohtaan, ja tarvetta katsoa ylöspäin.
Katsoa ylöspäin? Miksi kukaan katsoisi toista ihmistä ylöspäin rahan takia?