Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut saavani enemmän huomiota ja kunnioitusta naismaailmassa lyömällä heti pöytään sijoitustilini saldon

Vierailija
09.10.2025 |

Vaikka en näille naisille rahaa annakkaan niin se luo aina kuvan menestyneestä ja vaikutusvaltaisesta miehestä, kun tililtä löytyy kuusinumeroinen summa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 

Oliks tää se Amsterdam keissi?

Tuli just äskettäin Teemalta uusintana tuo leveily. Ihmeen hyvin Ändyllä onkin rahat riittäneet, jututhan on edelleen vähintään yhtä leveet kuin jo aikanaan...

Vierailija
22/30 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on noin 5 miljoonan omaisuus, joten ei toi sun kuusinumeroinen summa muhun vaikutusta tekisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ei ole vaikuttanut tippaakaan minulla, ei suuntaan eikä toiseen. Suomalaisia naisia ei pääsääntöisesti kiinnosta miehen rahat tippaakaan. Ja se on erittäin tervetullutta! Siitä kiitos kaikille Suomen naisille :)

Hah! Oletko joku peräseinäjoen incel? Et nimittäin tunne naisia yhtään.

Vierailija
24/30 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on naisena myös 6 numeroinen summa, mutta raha-asiat ei mielestäni kyllä minnekään ensitreffeille kuulu. Olen parisuhteessa eikä miesystäväni tiedä varallisuuttani.

Vierailija
25/30 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aina DI todistus pöydällä kehyksissä. Siitä voi Naiset katsoa kenen kanssa saavat ehkä olla tekemisissä.

Kiva katsella kun kateellista miestä menee nyrpeänä pöydän ohi.

Vierailija
26/30 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaoilla parisuhdemarkkinoilla, miehellä ei juuri ole muita kilpailukeinoja kuin raha. 

Vierailija
27/30 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti, incelli.

T: köyhä nainen

Oikeasti, sä oot oksettava. Mulla on velaton kolmio ja puolikas ok-talo sekä säästöjä. Mä en sun rahoista kiinnostu enkä sinusta rahojesi kanssa tai ilman niitä.

Sinä olet tolvana.

Vierailija
28/30 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on noin 5 miljoonan omaisuus, joten ei toi sun kuusinumeroinen summa muhun vaikutusta tekisi. 

Ei ole.

Vierailija
29/30 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raaoilla parisuhdemarkkinoilla, miehellä ei juuri ole muita kilpailukeinoja kuin raha. 

100% facts!

Vierailija
30/30 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Ei ole vaikuttanut tippaakaan minulla, ei suuntaan eikä toiseen. Suomalaisia naisia ei pääsääntöisesti kiinnosta miehen rahat tippaakaan. Ja se on erittäin tervetullutta! Siitä kiitos kaikille Suomen naisille :)

Mutta et voi kieltää etteikö se lisäisi naisen hiljaista kunnioitusta miestä kohtaan, ja tarvetta katsoa ylöspäin.

Katsoa ylöspäin? Miksi kukaan katsoisi toista ihmistä ylöspäin rahan takia? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi