Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet tuovat nykyään parisuhteeseen?

Vierailija
09.10.2025 |

Nuoret naiset eivät halua seurustella. He eivät suostu ilmaisiksi kotiorjiksi, miesten passaajiksi ja lämmittämään miehen vuodetta vuosi tolkulla vain kuullakseen että mies ei ole valmis sitoutumaan eikä perustamaan perhettä. Miehet eivät vielä kolmevitosinakaan usein tiedä milloin haluavat ja haluavatko ylipäätään lapsia. Naiset haluavat pariutua ja perustaa perheen, eivätkä he halua tuhlata vuosia miehiin, jotka käyttävät heitä vain hyväkseen.

Kommentit (225)

Vierailija
41/225 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet aina ihannoivat perinteisiä arvoja. Pitäisikö tässä asiassa palata perinteiseen malliin, jolloin seksi aloitetaan avioliitossa?

jos nainen on neitsyt niin voi odottaa.

Vierailija
42/225 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toisin kikkelin.

Juu tämä on tullut huomattua. Seksitussuanaalipaneminen on ainoa, mitä miesten päässä liikkuu. Naisten kannattaa pysyä sinkkuna

Kannattaisiko sitten välillä kiinnostua muunlaisista miehistä...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/225 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelikoneensa, 5 näyttöä (josta katsoo myös    p o rnoa) ja kaikennäköistä pelikasälää. 

Vierailija
44/225 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet aina ihannoivat perinteisiä arvoja. Pitäisikö tässä asiassa palata perinteiseen malliin, jolloin seksi aloitetaan avioliitossa?

Miehillä ei ole perinteisiä arvoja tuon suhteen,  ja toisaalta sellaisen naisen elämä ja mahdollisuudet kapeutuu liikaa.  Ei seksi voi olla se ratkaiseva tekijä. 

Vierailija
45/225 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättyisit jos tietäisit kuinka moni parikymppinen vielä on. Eivät ole olleet kiinnostuneita miehistä tai seurustelusta.

Vierailija
46/225 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättyisit jos tietäisit kuinka moni parikymppinen vielä on. Eivät ole olleet kiinnostuneita miehistä tai seurustelusta.

Nuoret naiset ovat paljon tiedostavampia kuin mitä boomerit. Boomerien aikaan se oli vielä itsestäänselvyys, että nainen alistui patriarkaatille.

Vierailija
47/225 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samat asiat kuin naisetkin.

Niin kuin kotitöiden tekemisen. Jep, jep.

Kyllä itse ainakin teen kotitöitä enemmän kuin kukaan naisystäväni on tehnyt.

Todennäköisesti et. Miehet kuvittelevat tekevänsä puolet silloin kun tekevät 30%, ja kaiken silloin kun tekevät puolet.

Uskomatonta mitä yleistyksiä ja ennakkoluuloja voi heittää ilmoille kunhan kohteena ovat miehet. Taas kerran luin lehdestä senkin, että miehet eivät ole vastuullisia eivätkä halua käyttää ehkäisyä. Oma kokemukseni miehenä on, että naisista noin puolet alkaa kiukutella kondomia vastaan yhden illan suhteessa. Naisen kokemus yleensä on tietenkin vastaava, mutta kumppanit miehiä ja tästä syntyy väärä mielikuva.

Vierailija
48/225 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena en tarvitse miehiä mihinkään.

Vierailija
49/225 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mulla on iso cyrpä. 

Ja sinä raukka luulet, että se riittää.

Vierailija
50/225 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toisin kikkelin.

Juu tämä on tullut huomattua. Seksitussuanaalipaneminen on ainoa, mitä miesten päässä liikkuu. Naisten kannattaa pysyä sinkkuna

Ei naisillakaan paljon muuta ole mielessä, kun ajatellaan että naistenkin mielestä parisuhde on pilalla, jos seksiä ei ole. Seksi on siis naisillekin parisuhteen ydin.

Vierailija
51/225 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa vastata yleisesti. Omasta miehestäni voin mainita muutamia asioita; tukenut minua niin henkisesti ja taloudellisesti opiskellessani tutkintoni, opettanut minut ajamaan autoa, rakentanut meille kodin, pelastanut henkeni, hoitanut minua kun olen ollut sairas ja toipunut leikkauksesta, ollut loistava isä kahdelle lapsellemme. Mm mennyt töihin viideksi, että lapsilla on  mahdollisimman lyhyet hoitopäivät. 

Ylipäätään ollut täyden luottamukseni ja kunnioitukseni arvoinen 27 vuotta. On riittänyt rakkautta ja romantiikkaa sekä arki sujuu mukavasti. Hieno,miehekäs mies.

Tähän kommenttina aviomiehenä että oma listani on lähes identtinen miehesi kanssa, ei ihan mutta melkein. Kysynkin, että kuinka moni nainen tarjoaa nuo asiat miehelleen? Näin tasa-arvon aikana? Toki se mahdollista on, mutta haluan tuoda esille sen että me miehet ehkä sitten kuitenkin tuodaan ja kyetään tuomaan parisuhteeseen hieman eri asioita. 

Vierailija
52/225 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti et. Miehet kuvittelevat tekevänsä puolet silloin kun tekevät 30%, ja kaiken silloin kun tekevät puolet.

Tilastokeskuksen tutkimusten mukaan naiset käyttävät kotitöihin vähemmän aikaa kuin koskaan ennen ja miehet enemmän kuin koskaan ennen. 

Vierailija
53/225 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen?  Miksi vain nainen? Molempien pitää olla.

Vierailija
54/225 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen huomaa kun mies on kipeänä, joutuu itse viemään roskat ja heräämään kahtena aamuna aikaisemmin. Maksaa lisäksi puolet kaikesta. On sen arvoista! Yksin jos olisin, säästäisin ruoassa mutta en usko että selviäisin tämän asunnon kuluista palkallani. Ja on kiva nukkua kahtena aamuna vähän pidempään!

Vierailija
55/225 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa vastata yleisesti. Omasta miehestäni voin mainita muutamia asioita; tukenut minua niin henkisesti ja taloudellisesti opiskellessani tutkintoni, opettanut minut ajamaan autoa, rakentanut meille kodin, pelastanut henkeni, hoitanut minua kun olen ollut sairas ja toipunut leikkauksesta, ollut loistava isä kahdelle lapsellemme. Mm mennyt töihin viideksi, että lapsilla on  mahdollisimman lyhyet hoitopäivät. 

Ylipäätään ollut täyden luottamukseni ja kunnioitukseni arvoinen 27 vuotta. On riittänyt rakkautta ja romantiikkaa sekä arki sujuu mukavasti. Hieno,miehekäs mies.

Tähän kommenttina aviomiehenä että oma listani on lähes identtinen miehesi kanssa, ei ihan mutta melkein. Kysynkin, että kuinka moni nainen tarjoaa nuo asiat miehelleen? Näin tasa-arvon aikana? Toki se mahdollista on, mutta haluan tuoda esille sen että me miehet ehkä sitten kuitenki

Tuon listan asioita ei tarjoa kumppanille kuin ehkä 5 %  ihmisistä. Se on ihanne, mutta harvalle todellisuutta. Tuollaisesta suhteesta ei erota. Kuitenkin puolet avioliitoista päättyy eroon, avoliitoista vielä paljon useampi. Ne loput, jotka kestävät ovat usein täynnä tyhjyyttä ja tuskaa. Riitaisia, tunneköyhiä ja vailla rakkautta. 

Itselläni on ollut onni löytää hyvä kumppani (takana yli 30 v), mutta vapaaehtoistyössäni olen kuullut niin paljon parkua ja kipua, ettei todeksi uskoisi.

Vierailija
56/225 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että naiset eivät enää nykyään suostu asumaan miesten kanssa ennen avioliittoa. Kun seksi kuuluu vain avioliittoon, alkaa nuoria miehiä naimisiinmeno kiinnostaa. Ja naiset haluavat naimisiin, tai ainakin ne jotka haluavat perheen. 

Vierailija
57/225 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastokeskuksen tutkimusten mukaan naiset käyttävät kotitöihin vähemmän aikaa kuin koskaan ennen ja miehet enemmän kuin koskaan ennen. 

Jos lähtökohta on 0/100, niin tuohon tulokseen päästään esim lukemilla 10/90. Eli asiat paranee, mutta ovat silti kaukana hyvästä.

Vierailija
58/225 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä rummo tai yh-mutsi mitään miestä saakaan, joten turhaa pohdit.

Vierailija
59/225 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän kommenttina aviomiehenä että oma listani on lähes identtinen miehesi kanssa, ei ihan mutta melkein. Kysynkin, että kuinka moni nainen tarjoaa nuo asiat miehelleen? Näin tasa-arvon aikana? Toki se mahdollista on, mutta haluan tuoda esille sen että me miehet ehkä sitten kuitenki

Nainen tarjoaa miehelle mahdollisuuden lisääntyä. Usein miehet haluavat että heidän sukunsa jatkuu. Nainen veloittaa tästä palvelusta sen summan, joka vastaa hänelle jälkeläisen hankinnasta aiheutuneita kuluja (menetetty eläke, menetetty urakehitys, menetetty palkka, fyysiset vammat).

Vierailija
60/225 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai siihen perinteiseen malliin, jossa työtön, oppimaton joutoväki ei saa avioliittolupaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan