Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet tuovat nykyään parisuhteeseen?

Vierailija
09.10.2025 |

Nuoret naiset eivät halua seurustella. He eivät suostu ilmaisiksi kotiorjiksi, miesten passaajiksi ja lämmittämään miehen vuodetta vuosi tolkulla vain kuullakseen että mies ei ole valmis sitoutumaan eikä perustamaan perhettä. Miehet eivät vielä kolmevitosinakaan usein tiedä milloin haluavat ja haluavatko ylipäätään lapsia. Naiset haluavat pariutua ja perustaa perheen, eivätkä he halua tuhlata vuosia miehiin, jotka käyttävät heitä vain hyväkseen.

Kommentit (225)

Vierailija
21/225 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samat asiat kuin naisetkin.

Tämä plus lompakko, auto jne. monissa suhteissa. Ai niin, mutta nainen maksaa puolet ruoista ja vesimaksun, joten tasan ollaan! 

Tästä pitäis melkein tehdä tutkimus. Ettei perustuisi johonkin sun kulahtaneisiin olettamuksiin? Kuinka vanha oot?

Vierailija
22/225 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan miehestä. Joku tuo itsekeskeisyyden, toinen välittävän empatian ja kumppanuuden. Maailmassa on kuitenkin aika monta miestä, joten varmaankin myös tässä asiassa on eroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/225 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että nuoret naiset ovat huomattavasti konservatiivisempia kuin vanhempansa. Nuorten miesten konservativismista on ollut mediassa puhetta, että haluaisivat naiset kotiin kotiäideiksi. Eivät varmaan ole ihan miettineet kuitenkaan asiaa loppuun saakka, sillä kuvittelevat tyttöystävän antavan kaikki vaimon edut. 

Harvalla miehellä on varaa yksin elättää perheensä. Ne ajat on olleet ja menneet.

Yhdysvalloissa insinööri tienaa 90-300 tuhatta dollaria. Ja niin tienaisi Suomessakin hyvin, mutta Nokian jälkeen emme ole pärjänneet eurossa. Verorasituskin on kova. Mutta insinööri jää yksin hiluineen. 

Vierailija
24/225 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on ehkä siinä, kun naiset ovat uraorientoituneita. Ennen mies toi leivän pöytään, mutta nykyään ei ole mitään pelimerkkejä. Naisten arvot olivat ennen perhekeskeisemmät

Eikö miesten arvot sitten voi muuttua perhekeskeisimmiksi?...

Vierailija
25/225 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. minä laitan itse ruokani, pesen pyykkini, siivoan asuntoni, tottakai, kun yksin asun, mutta mitäs AP sinä toisit suhteeseen, kun kovin boomerimaiset ovat käsityksesi miehistä. Taidat olla 50+?

Vierailija
26/225 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samat asiat kuin naisetkin.

Niin kuin kotitöiden tekemisen. Jep, jep.

Kyllä itse ainakin teen kotitöitä enemmän kuin kukaan naisystäväni on tehnyt.

Todennäköisesti et. Miehet kuvittelevat tekevänsä puolet silloin kun tekevät 30%, ja kaiken silloin kun tekevät puolet.

Vierailija
27/225 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mulla on iso cyrpä. 

Se on kovin epäkiinnostavaa.

Vierailija
28/225 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sortoa, turvatonta tilaa, naistenoikeuksien rikkomista, mansplainaamista, toksista maskuliinisuutta, hyväksikäyttöä.

Siitä on miehuus rakennettu.

Vierailija
29/225 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että nuoret naiset ovat huomattavasti konservatiivisempia kuin vanhempansa. Nuorten miesten konservativismista on ollut mediassa puhetta, että haluaisivat naiset kotiin kotiäideiksi. Eivät varmaan ole ihan miettineet kuitenkaan asiaa loppuun saakka, sillä kuvittelevat tyttöystävän antavan kaikki vaimon edut. 

Harvalla miehellä on varaa yksin elättää perheensä. Ne ajat on olleet ja menneet.

Yhdysvalloissa insinööri tienaa 90-300 tuhatta dollaria. Ja niin tienaisi Suomessakin hyvin, mutta Nokian jälkeen emme ole pärjänneet eurossa. Verorasituskin on kova. Mutta insinööri jää yksin hiluineen. 

Oon insinööri enkä oo jäänyt yksin hiluineni. :)

Vierailija
30/225 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä toisin kikkelin.

Juu tämä on tullut huomattua. Seksitussuanaalipaneminen on ainoa, mitä miesten päässä liikkuu. Naisten kannattaa pysyä sinkkuna

Vierailija
31/225 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos perheessä ei ole kuin yksi tulonsaaja, on se vähän niinkuin pakko.

Vierailija
32/225 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajaa... palstan miesvihaajan iltalääkkeet eivät vielä tehonneet, kun kiukku tuli kaikesta huolimatta. Älä pelkää, ei sinuun kukaan haksahda

Vierailija
33/225 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on ehkä siinä, kun naiset ovat uraorientoituneita. Ennen mies toi leivän pöytään, mutta nykyään ei ole mitään pelimerkkejä. Naisten arvot olivat ennen perhekeskeisemmät

Eikö miesten arvot sitten voi muuttua perhekeskeisimmiksi?...

Turhaan yrität. Ei näillä lamppu syty. 

Ulisevat vaan, että kyllä ennen oli kaikki paremmin. 

Vierailija
34/225 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toisin kikkelin.

Kikkeleistä on valtava ylitarjonta. Kikkeli on kokenut vakavan inflaation, koska markkina on saturoitunut.

Tarkoitit varmaan että satyroitunut?

Vierailija
35/225 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toisin kikkelin.

Kikkeleistä on valtava ylitarjonta. Kikkeli on kokenut vakavan inflaation, koska markkina on saturoitunut.

Joo naisia ei enää edes kiinnosta minkäänlaiset molot.

Vierailija
36/225 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toisin kikkelin.

Juu tämä on tullut huomattua. Seksitussuanaalipaneminen on ainoa, mitä miesten päässä liikkuu. Naisten kannattaa pysyä sinkkuna

Lupaavatko nämä sinkkunaiset sitten pysyä seksittömänä, jos seksi on niin kamalaa? Sinkkunaiset eivät useinkaan ole seksittömiä, vaan vapaita harrastamaan seksiä niiden miesten kanssa, jotka ajattelevat seksiä eniten ja juuri näiden miesten kanssa naiset eniten haluavat seksiä.

Tavallinen mies taas tavoittelee parisuhdetta, jossa yhteisestä ajasta ehkä 5% on seksiä, mutta naiset yrittävät saada riidan päälle, jos mies tutustumisvaiheessa paljastuu pienikikkeliseksi, lyhyeksi, kaljuksi jne. ja tässä on tarkoituksena se, että nainen voisi säilyttää moraalisen ylemmyydentuntonsa, vaikka ei kiinnostu miehestä ulkonäön takia. Riitelyn on tarkoitus saada miehessä vihareaktio aikaan ja naista voi harmittaa ja turhauttaa todella paljon se, että mies ei suutu siitä, että hänen pituutensa on naiselle ongelma, vaikka nainen yrittää saada riidan päälle jättääkseen miehen ylevänä. 

"Mie en vaan jotenkin voi olla lyhyemmän miehen kanssa."

"Joo ymmärrän."

"Eiku ymmärätkö sie varmasti?"

"Joo selvä homma."

"Eiku miulla on semmoinen mieltymys. Niin onko se varmasti OK?"

"Joo"

"SUUTU JO!"

Vierailija
37/225 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon insinööri enkä oo jäänyt yksin hiluineni. :)

Moni nainen sanoo nykyään suoraan, että pitää joko tienata 300 tuhatta vuodessa tai olla 2 miljoonan net worth

Vierailija
38/225 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on ketju! En tiedä miehistä yleisesti, mutta oma puolisoni on sitoutunut, rakastava ja huolehtiva puoliso ja isä. Tekee vaativaa työtä, että voidaan pitää yllä tiettyä elintasoa. Tukee ja kannustaa on ihana kumppani. Hoitaa arkea. Kaikenlisäksi älykäs ja hyvää keskusteluseuraa.

Vierailija
39/225 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta.

Epäilemättä. Sykkivän suonikkaan muodossa.

Vierailija
40/225 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten ja miesten intressit eivät enää kohtaa. Naiset haluavat vakiintua, perustaa perheen ja miehet haluavat seksiä ilman velvollisuuksia.

Ja päinvastoin - myöskin.

Tasa-arvo on tullut osaksi tähänkin.

Naiset eivät halua miestä. Ne haluavat elättäjän, maksajan, seksiä, ja tehdä lopulta miehestä roskakorin. 

Kun lapsi on saatu, halutaan laatuaikaa, kunnon elatusmaksut, vuoroviikko kalenteri. 

Lasten saannin jälkeen, nainen keksii mitä ihmeellisempiä sääntöjä, joilla mies pyritään alistamaan. Tosiasiassa nainen haluaa eron.

Monelle naiselle mies on esine, oikeastaan mulkku. Mikä lähtee vaihtoon, jos hiukankin on vastoinkäymisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme