Onko parempi jäädä kokonaan lapsettomaksi, vai hommata se jonkun baaripokan kanssa?
Kumpi on siis pahempi vaihtoehto? Kun ei sopivaa kumppania ole löytynyt...Jäädäkö kokonaan lapsettomaksi, vai hommata joku pano kenen kanssa sitten ei käytä ehkäisyä?
Haluan lapsen kovasti.
Kommentit (81)
Lasket vaan kriteerejä niin homma hoituu sillä.
Ja sitten jos rupee penskan jälkeen nyppimään liikaa, niin ompahan lapsella isi eikä joku "randomi baarista, en tiiä kuka".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellinen äitiys hedelmöityshoitojen kautta.
Pitkä prosessi, ei ole välttämättä aikaa.
No, ei ole pitkä prosessi yksityisellä. Riippuu minkä ikäinen ap on. Voi riittää yksikin siittiöiden laittokerta ovulaation aikaan. Eli mitään varsinaisia hedelmöityshoitoja ei välttämättä edes tarvita. Ikä on tässä ratkaiseva tekijä.
Jotenkin tulee sellainen fiilis että koko aloitus on trolli tai sitten vain hetken mielijohde. Jos ap oikeasti haluaisi lasta, hän olisi kyllä tietoinen tuosta yllä mainitusta asiasta.
On. Kenenkään ei pitäisi hankkia lapsia ja tuottaa uutta tietoista elämää jolta ei voi saada suostumusta.
Ota joku homopari, hehän kuitenkin haluavat myös lapsia.
Ts. taitaa olla nimeltään kumppanuusvanhemmuus, itse voisin harkita tuollaista, jos olisin vielä nuori.
Nyt jo lapset aikuisia, mutta olen lukenut tuosta kumppanuusvanhemmuudesta. Valitset parin, jolla on hyvä(t) ammatit, saat laadukkaammat geenit, kuin joltain sattumatuttavuudelta baarista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homopari? Muumimukimenetelmällä...?
Miksi pitäisi olla homopari?
Ap
Harvoinhan sitä heteropari hakee kolmatta pyörää parisuhteeseensa ja kohdun vuokraus ei ole laillista Suomessa.
Homopari tarvitsee lisääntyäkseen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homopari? Muumimukimenetelmällä...?
Miksi pitäisi olla homopari?
Ap
Harvoinhan sitä heteropari hakee kolmatta pyörää parisuhteeseensa ja kohdun vuokraus ei ole laillista Suomessa.
Homopari tarvitsee lisääntyäkseen naisen.
Normaali mies on arvottomampi kuin random baaripoka. Hyvä naiset.
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko olla biologisesti oma? Oletko mies vai nainen?
Adoptiotako meinaat? Siihen menisi vuosikausia ja avioliitossa tulee parin olla, ja rahaa tarvitaan paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee se baaritutun kanssa. Sitten on sentään se lapsi.
T. Lapseton ja surullinen 50+
Tätä juuri pelkään...Että kadun koko loppuelämän jos jänistän tästä ja jään lapsettomaksi. Eihän se paras vaihtoehto ole, mutta kumppania ei vain ole löytynyt.
Ap
Ei sitä silti välttämättä koko loppuelämää kadu. Itselläni oli suurin haave lapsi(a) ja perhe, mutta kun olen ruma ja tylsä, niin enhän minä ketään miestä koskaan löytänyt. Omalla kohdalla koin myös vääräksi tehdä yksinäistä lasta, koska ei olisi ollut yhtään turvaverkkoja ympärillä, jos itselle käy jotain, jos syntyykin haastava erityislapsi tms. Kyllähän minä siinä esivaihdevuosioireiden alkaessa 42-vuotiaana sitä monet kerrat itkin, kun tajusin että nyt alkaa olla lopullista tämä lapsettomuus. Mutta nyt 51-vuotiaana olen oikein tyytyväinen elämääni näin. Se suru on jo surtu, ja jatkettu elämässä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Hanki lapsi, parasta mitä nainen voi sada. Älä kysele, äläkä kerro, hanki vaan
Olen nainen ja ennemmin hankin pelikonsolin kuin lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Itsellinen äitiys hedelmöityshoitojen kautta.
Hölmöläisten hommaa maksaa kymppitonnia ja yli tavarasta, mitä saa ilmaiseksi. Säästä rahat ja laita ne vaikka sen lapsen sijoitustilille mieluummin. Tämä maailma on täynnä isättömiä lapsia, joita ei ole hedelmöityshoidoilla hankittu.
Kumppanuusvanhemmuus. On miehiä jotka haluaa lapsen mutta ei halua elää parisuhteessa. Laita ilmoitus nettiin. Toki jos sulla ois joku tuttu mieskaveri niin voit ehdottaa hänelle.
Ehdottomasti etnisesti Suomalainen baaripoka . Meitä syntyy joka vuosi 10000 liian vähän . Kuollaan vielä sukupuuttoon !!
No jos ei olisi kumppania niin olisin tehnyt luultavasti ainakin yhden lapsen. En voisi kuvitella elämää ilman lasta jos ei olisi ihan pakko eli jos raskaus ei olisi onnistunut syystä x. Olisin säästänyt rahaa ja käynyt tanskslaisella klinikalla.
Tekopyhää paskaa urputtaa että lapsi tarvitsee isän ja äidin. Suomi ja maailma on täynnä lapsia jotka isät ovat hylänneet eivätkä nakkaa paskaakaan. Ei siinä auta papin amenkaan kun se perhe-elämä ei enää kiinnostakaan. Toki on naisiakin jotka hylkää lapsensa mutta vähemmän. Yksi rakastava vanhempi on parempi kuin vaikka 2 paskaa. Oma isäni aiheutti minulle lapsuudessa pelkoa ja tuhosi itsetuntoa. Pelkkä äiti olisi ollut 100 kertaa parempi.
Iät ja ajat ovat naiset lapsia tuolleen saaneet, vahingossa tai tarkoituksella, ei ole mikään uusi ja ihmeellinen juttu.
Ole vain itsekäs, niin ne miehetkin ovat.