Ministeri Juuso (ps): "Kukaan ei kuole yöpäivityksen puutteeseen, kunhan tulee vastaanotolle ennen klo 22'
Jos ette aio kuolla, niin tulkaa ajoissa hoitoon. Se on omasta aktiivisuudesta kiinni!
Kommentit (179)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kenenkään pitää päästä terveyskeskukseen keskellä yötä?
Ei kohtaus kelloa katso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy ottaa vähän vastuuta itekin hei - ei valtio voi kaikkea hoitaa. Elää terveellisesti ja menee aikaisin nukkumaan, niin ei tule iltaisin sairaskohtauksia. On se nero.
Joo, mahtava ajatuskukkanen! Ei kukaan voi sairastua klo 22-08 välillä, koska silloin tavallinen ihminen nukkuu, paitsi ne kenen on pakko olla töissä yöllä, niin ei nekään voi sairastua, koska on tehtävä töitä.
Mä olin aikanaan töissä yksityisen lääkäriasemaketjun ajanvarauksessa. Meille kuului myös sairastuneiden ammatinharjoittajien vastaanottoaikojen peruminen soittamalla asiakkaille. Tässä maassa on hämmentävä määrä täysivaltaisia aikuisia, jotka eivät millään ymmärrä, että lääkäri voi sairastua. "Miten niin, sehän on lääkäri?" Aina ei auttanut edes ratakisko. Tuon jälkeen en ole yllättynyt enää mistään.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä (korjatkaa jos olen väärässä) mies saa sydärin yöllä, pikkutunneilla kun se lähin sairaalapäivystys on kiinni.
Yleensä (korjatkaa jos olen väärässä) synnytykset käynnistyvät pikkutunneilla kun se lähin sairaalapäivystys on kiinni.
Yleensä, jos odottelee aamuun näiden kanssa, joku on kuollut.
Ei mua sinällään haittaa koska en ole sydäriä läskillä ja viinalla haaliva mies enkä enää synnytyskikäinenkään.
Veikkaan, että kuolleisuus nousee muuttotappioalueilla, joista sairaalapäivystykset on lopetettu. Juusoa ei kiinnosta, koska hänen kotiseudullaan tilataan Aslak kuskaamaan pumppuvikainen persunsaatana Rovaniemelle. Hirmu ikävää jos Lapin alueella joku toinenkin ukko tilttaa yhtä aikaa.
Hoidetaanko näitä päiväsaikaankaan TERVEYSKESKUKSESSA tollo`?
Eli jos on infarktin oireita klo 21.59 niin odottaa vaan seuraavaan aamuun kunnes päivystys ai0ukeaa taas? "Koeta sydän hyvä kestää aamuun asti".
Vierailija kirjoitti:
Eli jos on infarktin oireita klo 21.59 niin odottaa vaan seuraavaan aamuun kunnes päivystys ai0ukeaa taas? "Koeta sydän hyvä kestää aamuun asti".
Ei vaan sinä tilaat ambulanssin, joka vie SAIRAALAAN ei terveyskeskukseen, mutta noin tyhmää ihmistä ei välttis kannattaisi edes pelastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä (korjatkaa jos olen väärässä) mies saa sydärin yöllä, pikkutunneilla kun se lähin sairaalapäivystys on kiinni.
Yleensä (korjatkaa jos olen väärässä) synnytykset käynnistyvät pikkutunneilla kun se lähin sairaalapäivystys on kiinni.
Ei mua sinällään haittaa koska en ole sydäriä läskillä ja viinalla haaliva mies enkä enää synnytyskikäinenkään.
Veikkaan, että kuolleisuus nousee muuttotappioalueilla, joista sairaalapäivystykset on lopetettu. Juusoa ei kiinnosta, koska hänen kotiseudullaan tilataan Aslak kuskaamaan pumppuvikainen persunsaatana Rovaniemelle. Hirmu ikävää jos Lapin alueella joku toinenkin ukko tilttaa yhtä aikaa.
Mistä sinä ameeba revit tuon terveyskeskuksen, kun tässä puhutaan SAIRAALASTA?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kenenkään pitää päästä terveyskeskukseen keskellä yötä?
Ei pidä kenenkään, jos yöllä on hätä sitä mennään oikeasti sairaalaan ja yleensä ambulanssilla. Kun tyhmä kansa ei tajua, niin ei voi mitään. Terveyskeskus ei tee leikkauksia terveyskeskus ei anna liotushoitoa jos on sydänkohtaus, vaan turhan kierroksen takia hoitoon pääsy pitkittyy
Mikäs sirkuspelle siellä kommentoi? Kyllä se hyvin usein on kriittisen tärkeää, että se ensimmäinen hoitopiste ensiapuineen ja ylläpitävine hoitoineen on mahdollisimman lähellä. Lisäksi tällä saavutetaan se, että se keskussairaala ei välttämättä kuormitu aivan järjettömästi, koska osa potilaista voidaan hoitaa lähempänäkin. Tällaisten hommien säästö on todellisuudessa aika lähellä nollaa vähänkin pidemmällä tähtäimellä.
Kyllä se sydänkouhtaus kuuluu keskussairaalalle nytkin. Millainen idiootti haluaa, että terveyskeskus katsoo ensin, että joo, on sydänkohtaus ja tarvitsee sairaalaa. Siinä menee sitten ehkä kaksi tuntia ihan turhaa aikaa, kun hoitaa ei siellä terveyskeskuksessa kumminkaan voida.
Varsinainen juuso 😂 Entä jos oireet alkaa klo 23 🤔 Varmaan sit oma vika!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä puhutaan perusterveyden päivystyksestä eli terveyskeskuksen päivystystä. Sairaala on erikoissairaanhoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen hyvä sanonta on kuin että vahinko ei tule kello kaulassa. Juusolle varmaan tuntematon juttu.
Juuston syntymä on suuri vahinko ihmiskunnalle.
Juuso on just niin fiksu kuin miltä se näyttääkin. Oikeesti, kuka hitto tollasta edes äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan sinä tilaat ambulanssin, joka vie SAIRAALAAN ei terveyskeskukseen, mutta noin tyhmää ihmistä ei välttis kannattaisi edes pelastaa.
Sairaala joka on 200 kilometrin päässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaala joka on 200 kilometrin päässä?
AAttelitko, että kunnantalolla olisi liuoitushoito tai leikkaussali?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä ihmeen meriiteillä tästä on tehty ministeri?
Perussuomalainen...
Ja ainoita naispersuja. Taso ei silloin ole kauhean korkea...
Juuso kyllä keksii , melkoinen eduskunnan pelle. Naurattaa sen vastaukset.
Joku eduskunnassahan sanoi kerran että onneksi meillä on suomen parhaimmat lääkärit ja terveydenhoito eduskunnassa, aina pääsee heti lääkriin jos on tarvis. Eduskunnassa terveydenhuolto toimii.. joten miksi sitä pitäisi julkiset sairaalat säilyttää ja yöpäivystyksen ym olla kun eduskunnassa ne toimii parhaiten. Voi hyvänen aika noita eduskunnan luusereita,mitäs muista kunhan itse saa.
Nyt yksi edustaja valittaa että palkankorotukset on syynä että suomella menee huonosti. Juu kansanedustaja itse sai mojovan palkankorotuksen viime kuussa, mutta siitä ei puhunut mitään, kunhan vaan itse saa, niin ollaanpa sokeita sitten sille. Varsinaisia pellejä koko laitos täynnä.
"Ensihoito" kyllä repeää isolla alueella hoitamaan niin tulipalojen ja liikenneonnettomuuksien uhrit, yksittäisten ihmisten sairauskohtaukset, puukotus ja väkivaltatapaukset. Luottakaa nyt ensihoitoon - se kyllä repeää koko pahoinvointialueen laidalta toiseen ja takasin yöllä.
t. klemmarinenä Juuso
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti siis sanonut noin?
Siis on. Siis.
Ainahan voi koputtaa oveen jos joku tulis avaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Näin varmasti moni tulee tekemään. Ja se jää sitten viimeiseksi tekoseksi.
Ja tyhmä persu ei tajua, että Oulaskankaan sairaala on tosiaan sairaala eikä terveyskeskus.