Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kiinnosta naisia vain enään.

Vierailija
09.10.2025 |

Olen ennenkin tästä sanonut. Mutta sanon taas. En kiinnosta ollenkaan naisia enää. Kohtuu hyvin on asiat elämäs. Käyn töissä ja semmosta perus juttuja. Pidän itsestä huolta. Liikun paljon, salilla en käy. Harrastuksia ei sillain ole ja oikein kavereitakaan. Pituutta löytyy 187 cm ja en lihavakaan ole. Kai sit yritän liian tasokkaita tai vääränlaisia naisia.

Kommentit (355)

Vierailija
281/355 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sitten maksullisissa jos ei naista saa.

Vierailija
282/355 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli nuorempana paljo naisia ja kauniita. Ilmeisesti oon menny vaan huonompaan suuntaan sit.

Käväise peilin edessä. Mieti myös miksi kukaan niistä naisista ei jäänyt luoksesi. Olitko huono sängyssä vai etsitkö aina vain parempaa?

No mä kuitenkin seurustelin 2-3 naisen kanssa.

= ostit seksiä 2 kertaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/355 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuitenkin komea ja käytän siistejä vaatteita. Juuri kävin parturissa ja ostin hienot farkut.

Ei se vielä riitä. Jos olisit komea muiden kuin äitisi ja itsesi mielestä, naiset kiinnostuisivat sinusta edes hetkellisesti, niin että saisit seksiseuraa. Sinulla vain ei taida olla mitään muuta annettavaa kuin kertapano.

Sori mutta naiset ovat sanoneet että olen komea.

En ole oikein koskaan saanut seksiseuraa. Aina maksanut. Baareista sain nuorena. Enää en kelpaa.

No miksi helvetissä kuvittelet nytkään saavasi ilmaiseksi kun olet vanha ja rupsahtanut? Täältä ei löydy myyjiä, mene muualle etsimään maksullisia.

Huoh. En kuvittele kuule mitään. Ota päivälääkkeet?

Vierailija
284/355 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle iso miinus jos käyttää maksullisia. Onko hampaat hoidettu?

Vierailija
285/355 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana 18-35 oli kymmeniä naisia.

Niin? Kertapanoja ei lasketa.

Vierailija
286/355 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tänne sanoo kaikki on miehen vika jos ei saa naista. Eipä naisetkaa saa miehiä ja kelpaa. Monet on työttömiä. Rupsahtaa ei oo rahaa. Juovat alkoholia. Että sepä se.

Vierailija
287/355 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuitenkin komea ja käytän siistejä vaatteita. Juuri kävin parturissa ja ostin hienot farkut.

Epäkiinnostava henkilö on ja pysyy epäkiinnostavana julkisivunsa puunaamisesta huolimatta. Haukut aina aggressiivisena ja katkerana kaikkia muita kommentoijia (jotka eivät katteettomasti ja totuudenvastaisesti vakuuttele että saisit tavispullukkasi), toivot sairauksia/halvaantumista ja olet vetämässä turpaan, mutta omasta mielestäsi olet kiltti ja kiva. 

Vierailija
288/355 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarkoitukseen ap tarvitsee naista? Yhden yön seuraa löytyy varmasti lähimmästä räkälästä, todennäköisesti myös vakipano jos ap:llä on varaa tarjota drinksuja. Se on sitten semmoinen semimaksullinen seuralainen.

Vierailija
289/355 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarkoitukseen ap tarvitsee naista? Yhden yön seuraa löytyy varmasti lähimmästä räkälästä, todennäköisesti myös vakipano jos ap:llä on varaa tarjota drinksuja. Se on sitten semmoinen semimaksullinen seuralainen.

Ei nykyään. Ennen kyllä. Yökerhoissa on aika tasokkaita naisia. Olen eri levelillä.

Vierailija
290/355 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäkiinnostava henkilö on ja pysyy epäkiinnostavana julkisivunsa puunaamisesta huolimatta. Haukut aina aggressiivisena ja katkerana kaikkia muita kommentoijia (jotka eivät katteettomasti ja totuudenvastaisesti vakuuttele että saisit tavispullukkasi), toivot sairauksia/halvaantumista ja olet vetämässä turpaan, mutta omasta mielestäsi olet kiltti ja kiva. 

Joo miksi sitten mua haukutaan vammaiseksi ja en kelpaa ees lihavalle naiselle? Todella törkee väittäminen.

Vierailija
291/355 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain alhaisen tason naiset puuttuvat litaniasta.

Vierailija
292/355 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo miksi sitten mua haukutaan vammaiseksi ja en kelpaa ees lihavalle naiselle? Todella törkee väittäminen.

Kyllä olen kiltti ja kiva

Vierailija
293/355 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturissa käyty ja uudet hienot farkut. Wow. Nyt ei muuta kuin Helsingin yöhön.

Vierailija
294/355 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisissakin on jotain vikaa jos eivät kelpaa miehille. Ruma naama. Työttömyys?

Vierailija
295/355 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo sentää pohjalla. Eli työtön vuosikausia. Leipäjonossa ja sossutuella en elä.

Vierailija
296/355 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kavereista on suurin osa työttöminä olleet yli 10 v ja juovat joka viikko alkoholia

Vierailija
297/355 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan porukka hiljeni. Teen jotain järkevempää. Urheilen enkä jaksa haukkumista.

Vierailija
298/355 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehityksesi ei vain heikkolahjaisena ole silti normaalin aikuisen tasolla ja sen huomaan näistä ketjuistasi armotta. 

Takerrut epäoleellisimpiin lillukanvarsiin ja jankkaat niistä etkä tajua ettet heikkolahjaisuuttasi 100%:sti voi korjata.

Vierailija
299/355 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap oletko jutellut noin 12 vuotiaiden lasten kanssa? Huomaatko että heidän jutut tuntuu lapsellisilta ? 

Normaali aikuisella tulee sinun kanssasi samanlainen olo. Siis tuntuu kuin juttelisi lapsen kanssa. Iso aikuinen lapsi polkee jalkaa ja hokee että olen komea ja minulle kuuluu nainen ym. Ei se tunnu normaalin aikuisen käytökseltä eikä normaali älyisiä naisia kiinnosta sellainen ihminen parisuhdemielessä.

Vierailija
300/355 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehityksesi ei vain heikkolahjaisena ole silti normaalin aikuisen tasolla ja sen huomaan näistä ketjuistasi armotta. 

Takerrut epäoleellisimpiin lillukanvarsiin ja jankkaat niistä etkä tajua ettet heikkolahjaisuuttasi 100%:sti voi korjata.

Sille en varmaan voi mitään.